برندگان قرعه کشی شاهین و 9 محصول دیگر سایپا مشخص شدند

تور لحظه آخری-کاماپرس

به گزارش کاماپرس، برندگان قرعه کشی شاهین و 9 محصول دیگر سایپا که در چهارمین طرح پیش فروش این شرکت مشارکت کرده بودند، مشخص شدند.

به گزارش کاماپرس، قرعه کشی چهارمین مرحله از پیش فروش شرکت سایپا در حالی برگزار شد که بازار خودرو به شدت ملتهب است و قیمت یکی از ارزان ترین مدل های خودروهای تولیدی این گروه صنعتی یعنی پراید(هاچ بک) – که البته تولید آن تمام مدل های آن مدتی پیش متوقف شد – به بیش از 100 میلیون تومان رسیده است.

برندگان قرعه کشی شاهین و دیگر محصولاتی که در این طرح عرضه شده باید مبلغ در نظر گرفته شده به عنوان پیش پرداخت را ظرف 72 ساعت به حساب شرکت واریز و همچنین در موعد تحویل که بلند مدت و سال 1401 خواهد بود الباقی قیمت خودرو را بر اساس قیمت های روز کارخانه در موعد تحویل پرداخت کنند.

اسامی برندگان فردا 20 شهریورماه بعد تایید نهاد‌های نظارتی به روال معمول در سایت شرکت منتشرخواهد شد.

از هر 7 نفر متقاضی شاهین، یک نفر برنده می شود

راز آسمان پایتخت

مجید باقری قائم مقام سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش در مراسم قرعه کشی گفت: اسامی نهایی ۴۰ هزار نفر برندگان قرعه کشی فردا بیستم شهریورماه 1399 اعلام می شود.

باقری با یادآوری این نکته که رزرو برگزیدگانی که در زمان مقرر واریز وجه نکنند به سایر متقاضیان واگذار می‌شود، از منتخبین خواست حتما در زمان مقرر تکمیل وجه کنند تا دچار مشکلات احتمالی نشوند.

وی با اعلام اینکه پر تقاضاترین محصول این دوره از پیش فروش خودروی شاهین بوده است، گفت: از هر هفت متقاضی به یک متقاضی خودروی شاهین می‌رسد، اما در کل نسبت حدود یک به چهار است.

شایان ذکر است در این دوره از طرح پیش فروش سایپا که از روز شنبه، پانزدهم شهریورماه آغاز شد، ۱۰ محصول شاهین، ساینا معمولی و ساینا. اس، کوییک دنده‌ای و دو رنگ (کوییک. آر)، تیبا معمولی و تیبا ۲ و وانت ۱۵۱ در دو مدل با سود مشارکت ۶ درصد عرضه شد.

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز