برندگان قرعه کشی تیبا ۲ بیشتر سود می کنند یا برندگان ساینا S ؟

لست سکند

در فروش فوق العاده سایپا که از شنبه شروع می شود، تیبا ۲ و ساینا S جزو جذاب ترین خودروها برای متقاضیان هستند.چون از اختلاف قیمت کارخانه و بازار این دو خودرو می توانند سود بیشتری نسبت به بقیه خودروها به دست بیاورند.

به گزارش کاماپرس، با اینکه فروش فوق العاده سایپا مثل طرحهای پیش فروش ایران خودرو سودهای ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی به برندگان نمی رساند، اما به اعتقاد کارشناسان بازار خودرو این مرحله از فروش فوق العاده هم با استقبال میلیونی متقاضیان روبرو می شود.

آخرین فروش فوق العاده سایپا از شنبه ۹ اسفند ماه شروع می شود. در این طرح که عید تا عید نام دارد ۷ خودرو، تیبا ۲، ساینا S، کوییک R، سایپا ۱۵۱ و ساینا دنده ای، کوییک دنده ای و تیبا صندوقدار با قیمت قطعی و تحویل ۹۰ روزه عرضه می شوند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

به گفته کارشناسان بازار خودرو تیبا ۲ و ساینا S جزو خودروهای پرطرفدار این مرحله از فروش فوق العاده سایپا هستند. با این اوصاف برندگان از اختلاف قیمت کارخانه و بازار این دو خودرو پرطرفدار چقدر سود می کنند؟

راز آسمان پایتخت

برندگان تیبا ۲ چقدر سود می کنند؟

قیمت خودرو تیبا ۲ در این طرح فروش ۹۵ میلیون و ۴۲۶ هزار تومان است. این خودرو در بازار با قیمت ۱۲۶ میلیون تومان به فروش می رسد. یعنی برندگان این خودرو می تواند در سه ماه حدود ۳۱ میلیون تومان سود ببرند.

به برندگان ساینا S چقدر سود می رسد؟

خودرو ساینا S در این طرح از فروش فوق العاده سایپا با قیمت ۱۳۰ میلیون و ۲۹۲ هزار تومان عرضه شده است. اما حواله این خودرو در بازار با قیمت ۱۴۵ تا ۱۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

یعنی برندگان این خودرو از اختلاف قیمت کارخانه تا بازار می توانند در سه ماه حدود ۲۰ میلیون تومان سود کنند که با توجه به سود ۳۱ میلیون تومانی برندگان تیبا ۲ می توان حدس زد که ثبت نام این خودرو هم مثل دوره های قبل با استقبال بیشتری مواجه می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز