فروش فوق العاده تیبا ۲ و شش محصول دیگر سایپا با قیمت قطعی از شنبه

لست سکند

آخرین فروش فوق العاده خودرو سایپا در سال 99 در قالب طرح عید تا عید از شنبه و با عرضه تیبا ۲ و شش محصول دیگر شروع می شود.

به گزارش کاماپرس، آخرین مرحله از فروش فوق العاده سایپا از ساعت ۱۴ روز شنبه ۹ اسفند ماه شروع می شود و متقاضیان سه روز وقت دارند تا در سایت فروش محصولات سایپا ثبت نام کنند.

در این دوره از فروش که از طرف شرکت سایپا به عنوان طرح عید تا عید معرفی شده است،یعنی از ولادت حضرت علی (ع) تا مبعث رسول اکرم (ص) ،خودروهای تیبا ۲، تیبا صندوقدار، ساینا S، کوییک دنده ای،‌کوییک R، سایپا ۱۵۱ و ساینا دنده ای به قیمت قطعی و با موعد تحویل ۹۰ روزه عرضه می شود.

منتخبان این فروش فوق العاده خودرو مثل همه دوره های گذشته از طریق قرعه کشی مشخص می شوند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

راز آسمان پایتخت

قیمت قطعی خودروهای فروش فوق العاده چقدر است؟

قیمت سایپا ۱۵۱ در این طرح ویژه عید تا عید ۹۱ میلیون تومان است. تیبا ۲ هم با قیمت ۹۵ میلیون و ۴۲۶ هزار تومان عرضه شده است. تیبا صندوقدار هم در این طرح ۸۷ میلیون و ۷۵ هزار تومان قیمت دارد.

ساینا S در این طرح از فروش فوق العاده سایپا با قیمت ۱۳۰ میلیون و ۲۹۲ هزار تومان عرضه شده است. ساینا دنده ای هم حدود ۹۲ میلیون و ۹۲۸ هزار تومان قیمت دارد. قیمت کوییک R هم حدود ۱۳۹ میلیون و ۷۵۵ هزار تومان است.

کوییک دنده ای هم در این طرح عید تا عید سایپا با قیمت ۱۲۹ میلیون و ۷۵۵ هزار تومان عرضه شده است. متقاضیان برای ثبت نام می‌توانند از ساعت ۱۴روز شنبه ۹ اسفند ماه (به مدت ۳ روز) به سایت اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا مراجعه کنند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز