بررسی قیمت روز پنج هتل‌ محبوب پایتخت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

تهران یکی از پربازدیدترین شهرهای ایران چه برای سفرهای کاری و چه برای تعطیلات محسوب می‌شود. این شهر دارای یکی از وسیع‌ترین اقامتگاه‌ها در کشور است. از هتل‌ها و متل‌های یک ستاره ارزان تا برخی از شیک‌ترین هتل‌های ایران را دربر می‌گیرد. تنها مشکلی که ممکن است با آن مواجه شوید انتخاب محل اقامت در تهران است. البته فاکتور قیمت روز را نباید نادیده گرفت. عاملی که بیشترین تاثیر را در کیفیت سفر افراد دارد.

کاماپرس در ادامه به معرفی مختصری از برترین هتل‌های پایتخت همراه با قیمت روز برخی واحدهای اقامتی می‌پردازد.

هتل اسپیناس پالاس

اسپیناس پالاس بهرود که توسط بسیاری به عنوان بزرگ‌ترین و شیک‌ترین هتل‌ پایتخت شناخته می‌شود، یک هتل 20 طبقه مجلل در شمال غرب تهران است. از زمان ساخت آن در سال 2015، اسپیناس یک انتخاب محبوب برای بسیاری از دیپلمات‌ها و مسافران تجاری بین‌المللی بوده است. قیمت روز رزرو اتاق دو تخته توئین رو به شهر در طبقات چهار الی 9 با مبلغ شش میلیون و 700 هزار تومان تمام می‌شود. اتاق یک تخته Pf در طبقات ده الی 15 از همین هزینه برخوردار است.

هتل پارسیان آزادی

پارسیان آزادی، یکی از قدیمی ترین هتل‌های تهران، همچنان یکی از اقامتگاه‌های باکیفیت پایتخت محسوب می‌شود. این ساختمان عظیم در بزرگراه چمران در شمال تهران قرار دارد. سوئیت جونیور از جمله واحدهای اقامتی محبوب در میان گردشگران است. این سوئیت متناسب با طبقه برج از قیمت متفاوتی برخوردار است. هزینه رزرو این سوئیت در طبقات 20 تا 25 به مبلغ شش میلیون و 450 هزار تومان گزارش می‌شود. سوئیت دوبلکس از مبلغ رزرو 11 میلیون و 850 هزار تومان برخوردار است.

راز آسمان پایتخت

هتل اسپیناس خلیج فارس

هتل اسپیناس در بلوار کشاورز درست در مرکز تهران واقع شده است و دسترسی آسان به تمام نقاط شهر را فراهم می‌کند. این هتل مانند هتل اسپیناس پالاس بهرود، تمامی معیارهای لازم یک هتل پنج ستاره را دارد. اسپیناس از نظر موقعیت مکانی و سهولت دسترسی به سایر نقاط شهر انتخاب محبوب بسیاری از گردشگران است. 224 اتاق دکور شده هتل شامل چای، قهوه و آب معدنی رایگان می‌شود. استخر بزرگ، مرکز تناسب اندام، وای فای پرسرعت، سالن اجتماعات بزرگ و سه رستوران بین المللی از دیگر امکانات این هتل است. کارکنان حرفه‌ای هتل با نهایت دقت به درخواست‌های شما رسیدگی می‌کنند. قیمت اتاق دو تخته توئین و اتاق دو تخته دبل در طبقات سه الی ده به مبلغ پنج میلیون و 800 هزار تومان است.

هتل هما

شاید این هتل مجلل ترین هتل تهران نباشد، اما هتل زیبای هما محبوبیت زیادی در میان مسافران تجاری دارد. این هتل انتخابی مناسب برای افرادی است که به دنبال اقامتگاه پنج ستاره با هزینه مناسب هستند. بخشی از این محبوبیت به دلیل موقعیت مکانی هما است. هتل هما در مرکز شهر تهران در میدان ونک قرار دارد. تنها با یک تاکسی می‌توانید به اکثر نقاط شهر دسترسی داشته باشید. هزینه رزرو اتاق دو تخته دبل برای یک شب اقامت دو میلیون و 975 هزار تومان و سوئیت هما کلاس دو تخته، پنج میلیون و 286 هزار تومان است.

هتل پارسیان استقلال

هتل پنج ستاره استقلال با نام سابق رویال هیلتون در سال 1341 شروع به کار کرد و هم اکنون جزو هتل‌های پارسیان است. این هتل که در شمال پایتخت واقع شده است دارای 552 اتاق و سوئیت با امکانات کامل است. 261 اتاق در برج غربی و 291 اتاق در برج شرقی قرار دارد. سالن نور آن با گنجایش هزار نفر گزینه مناسبی برای برگزاری مراسم‌های مختلف است. قیمت روز رزرو سوئیت معمولی شرقی و سوئیت رویال شرقی در این هتل به مبالغ شش میلیون و صد هزار تومان و 15 میلیون و 500 هزار تومان تمام می‌شود.

بیشترین تخفیف قیمت روز واحدهای اقامتی

آژانس گردشگری سفرانه برای بسیاری از واحدهای اقامتی ذکر شده و همچنین سایر هتل‌ های تهران و شهرستان‌ها تخفیفی ویژه در نظر گرفته است. گردشگران می‌توانند با عضویت در وبسایت سفرانه، واحدهای اقامتی هتل اسپیناس پالاس را با ده درصد تخفیف و هتل اسپیناس خلیج فارس را با 15 درصد تخفیف کمتر از قیمت روز رزرو کنند. رزرو اتاق‌های هتل هما نیز شامل یک تا سه درصد تخفیف می‌شود. کاربران می‌توانند جهت اطلاع از سایر تخفیفات فصلی به وبسایت سفرانه مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بررسی قیمت روز پنج هتل‌ محبوب پایتخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز