بررسی علت افزایش ۴۵ درصدی قیمت ارز دیجیتال «ورلد کوین»

ورلد کوین
لست سکند

غالبا هرگونه پیشرفتی در OpenAI بر عملکرد ورلدکوین تأثیر می‌گذارد. به همین خاطر قیمت ورلد کوین با استقبال هیئت مدیره جدید شرکت OpenAI با جهش خیره‌کننده‌ی ۴۶ درصدی، به بالاترین حد؛ یعنی بالاتر از ۱۰ دلار رسید.

کاماپرس در این گزارش به بررسی تاثیر استقبال سم آلتمن یکی از اعضای هیئت مدیره OpenAI بر افزایش قیمت ورلد کوین و علت افزایش ۴۵ درصدی قیمت ورلد کوین می‌پردازد‌.

تاثیر استقبال سم آلتمن یکی از اعضای هیئت مدیره OpenAI بر افزایش قیمت ورلد کوین

«سم آلتمن»، بنیانگذار ورلدکوین و مدیرعامل OpenAI، اخیرا از انتصاب اعضای جدید هیئت مدیره خبر داد؛ که نشان‌دهنده‌ی تغییری راهبردی در این سازمان است. با وجود قدردانی از استقامت تیم در مواجهه با چالش‌های مختلف، وی همچنین اشتباهات گذشته در اداره امور شرکت را پذیرفت.

راز آسمان پایتخت

شفافیت و تعهد سم آلتمن در رسیدگی به اشتباهات گذشته  این شرکت با ذی‌نفعان همسو بود. این امر باعث ایجاد حس اعتماد و خوش‌بینی نسبت به مسیر ورلد کوین هم می‌شود. در عین حال، ورود افراد باتجربه به هیئت مدیره OpenAI، برنامه‌ریزی راهبردی و حاکمیت سازمانی این شرکت را تقویت کرده و اعتماد سرمایه‌گذاران به چشم‌انداز بلندمدت این پروژه را افزایش می‌دهد.

ورلد کوین

بررسی علت افزایش ۴۵ درصدی قیمت ورلد کوین

اخیرا با وجود افزایش قیمت، ورلدکوین با موانع قانونی نیز به ویژه در اسپانیا، مکانی که مقامات نظارتی نگرانی‌هایی را در مورد شیوه‌های جمع‌آوری داده مطرح کرده‌اند، مواجه شده است. با این حال، ورلد کوین در پاسخ، علیه دستورالعمل نهاد حفاظت از داده‌های اسپانیا برای توقف فعالیت‌های جمع‌آوری داده و استفاده از داده‌های موجود، دادخواست ارائه کرده است.

سازمان «Tools for Humanity»، که حامی ورلد کوین است، بر انطباق با تمام قوانین مرتبط مانند مقررات عمومی حفاظت از داده (GDPR) تأکید کرده است. لازم به ذکر است، تصمیم برای پیگیری اقدامات قانونی، تعهد ورلد کوین را به رعایت قوانین و مصمم بودن آن برای عبور مؤثر از چالش‌ها برجسته می‌کند. با این حال، چشم‌انداز قوانین و مقررات همچنان برای ورلد کوین یک نقطه کانونی باقی مانده چراکه محدودیت‌های قبلی باعث توقف خدمات در برخی کشورها مانند کره جنوبی شده بود. در مقابل آن، رویکردی پیشگیرانه در رسیدگی به نگرانی‌های قانونی؛ تعهد ورلد کوین را به حفظ استانداردهای حریم خصوصی و پیشبرد راه‌حل‌های نوآورانه‌اش نشان می‌دهد.

در زمان نگارش این متن، قیمت ورلدکوین ۴۵.۹۸ درصد افزایش یافته و به ۱۰.۵۹ دلار رسیده است؛ در حالی که حجم معاملات یک روزه آن ۱۹۸.۲۶ درصد به ۱.۳۶ میلیارد دلار افزایش یافته است. لازم به ذکر است که قیمت ورلد کوین در یک هفته گذشته ۳۷ درصد و در یک ماه گذشته حدود ۳۴۰ درصد افزایش یافته است.

ورلد کوین

کسب اطلاعات بیشتر درباره ارز دیجیتال ورلد کوین از ” صرافی آی او”

صرافی آی او استارتاپی پیشرفته در زمینه ارزهای دیجیتال بوده که از سال ۱۳۹۸ با هدف فراهم کردن بستری امن و سریع برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال فعالیت رسمی خود را شروع کرده است. این مجموعه مرجع رسمی خرید و فروش بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، تتر و ارزهای دیجیتال محبوب دیگر است. برای ارتباط با کارشناسان مجموعه می‌توانید از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۲ شب با شماره تلفن 02128427573 تماس گرفته یا برای تسهیل فرآیند به نشانی اینترنتی https://sarafi.io مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز