بررسی دلیل افزایش خوش‌بینی بازار به ارز دیجیتال «شیبا اینو»

شیبا اینو
لست سکند

در هفته گذشته، قیمت ارز دیجیتال «شیبا اینو» تقریبا ۷۰ درصد افزایش یافت. پس از آن شاهد افزایش قابل توجه نرخ سوزاندن این میم کوین بودیم. به همین خاطر به نظر می‌رسد توجه بسیاری از علاقه‌مندان به بازار ارزهای دیجیتال در سراسر جهان به آن جلب شده است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی دلیل افزایش خوش‌بینی بازار به ارز دیجیتال شیبا اینو، افزایش شوق سرمایه‌گذاری به علت انتقال بیش از ۱۳ میلیارد توکن شیبا اینو و افزایش قیمت این ارز دیجیتال می‌پردازد.

افزایش خوش‌بینی بازار به ارز دیجیتال شیبا اینو

براساس اطلاعات وبسایت Shibburn، نرخ از دور خارج کردن SHIB در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵,۵۹۶ درصد افزایش پیدا کرده است. این موضوع باعث ایجاد خوش‌بینی بسیاری بین معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال در مورد قیمت آینده این توکن شد. براساس داده‌های بررسی شده، با از دور خارج کردن بیش از ۱۳ میلیارد توکن SHIB، عرضه این توکن همچنان در حال کاهش است. به علاوه، سوزاندن مقدار قابل توجهی از توکن‌های Bone و Leash نیز توجه جهانی را به خود جلب کرده است.

افزایش قابل توجه ارز دیجیتال شیبا اینو،  ناشی از پیشرفت‌های بسیاری است که جامعه‌ی این توکن در اوج صعود اخیر توکن‌های میم در کل بازار ارزهای دیجیتال به نمایش گذاشته است. شیبا اینو از قیمت یک صد هزارم دلار به قیمت چشمگیر چهار صد هزارم دلار یا به عبارتی به ۴۰۰ درصد رشد رسیده است اما همچنان خوش‌بینی‌ها را در مورد رسیدن به سطح یک ده هزارم دلاری معادل ۲۵۰ درصد رشد دیگر حفظ کرده است.

راز آسمان پایتخت

شیبا اینو

افزایش شوق سرمایه‌گذاری به علت انتقال بیش از ۱۳ میلیارد توکن شیبا اینو

براساس داده‌های Shibburn، جامعه ارز دیجیتال شیبا ابتدای هفته کنونی، موفق به سوزاندن ۱۳.۶۱ میلیارد توکن در ۲۴ ساعت شد. با سوزاندن ۴۱۰.۷۲ تریلیون توکن از عرضه اولیه SHIB، تلاش‌های جامعه برای تقویت اقتصاد توکن SHIB همچنان نشان‌دهنده‌ی خوش‌بینی آن‌ها است. به نظر می‌رسد افزایش قابل توجه نرخ سوزاندن، عمدتا به دلیل انتقال توکن‌های SHIB توسط جامعه به یک کیف پول غیرقابل بازیابی بوده است.

طبق داده‌های Shibburn، انتقال بیش از ۱۳ میلیارد توکن توسط جامعه، باعث ایجاد شور و شوق بسیاری در بین سرمایه‌گذاران شده و افکار مثبتی را در مورد روند قیمتی SHIB تقویت کرده است. در عین حال، در اوج از دور خارج کردن SHIB؛ «راگن شیب»، از اعضای برجسته تیم شیبا اینو، با برجسته کردن سوزاندن توکن‌های Bone و Leash به همراه دو تراکنش عظیم سوزاندن SHIB، بر این روند تأکید کرد. این امر علاوه بر SHIB، باعث افزایش خوش‌بینی جامعه برای حمایت از توکن‌های اکوسیستم آن هم شد. به طوریکه حتی «کوساما»، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو، با اشاره به اولین سوزاندن Leash تا به امروز، بر تلاش‌های انقلابی این توکن در حوزه‌ی رمزنگاری تأکید کرد. روند قیمتی شیبا اینو همچنان نشان‌دهنده‌ی خوش‌بینی است که توسط رویدادهای ذکر شده ایجاد شده است.

قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو افزایش می‌یابد؟

بر اساس داده‌های CoinMarketCap، قرار گرفتن شیبا اینو در جایگاه یازدهم لیست برترین ارزهای رمزنگاری شده از نظر ارزش بازار جهانی، توجه چشمگیری را بین علاقه‌مندان بازار ارزهای دیجیتال در سراسر جهان به خود جلب کرده است. براساس شاخص قدرت نسبی تحلیل تکنیکال (RSI) که در زمان تنظیم گزارش برای این توکن میم در حدود ۸۳ بوده، حاکی از شرایط اشباع خرید برای این رمز ارز است که با افزایش قیمت اخیر این توکن میم هم‌خوانی دارد. علاقه‌مندان به بازار ارزهای دیجیتال انتظار دارند با افزایش نرخ از دور خارج شدن و پیشرفت‌های اخیر، قیمت شیبا اینو بیشتر هم تقویت شود. با سوزاندن توکن‌ها، عرضه SHIB همچنان در حال کاهش بوده و احساس صعودی برای این توکن میم همچنان غالب است.

با نزدیک شدن قیمت این رمز ارز به چهار صد هزارم دلار، یک تغییر محوری در انتظار است. شکستن مقاومت ۳۵ صد هزارم دلار می‌تواند راه را برای جهش شیبا اینو به سطح بسیار خوش‌بینانه‌ی یک ده هزارم دلار هموار کند. با این حال، شرایط اشباع خرید همچنان می‌تواند نشانه‌ی احتمالی ورود به فاز تثبیت باشد چراکه ممکن است برخی سرمایه‌گذاران با فروش توکن‌های خود به دنبال کسب سود باشند.

شیبا اینو

کسب اطلاعات بیشتر درباره ارز دیجیتال شیبا اینو از ” صرافی آی او”

صرافی آی او استارتاپی پیشرفته در زمینه ارزهای دیجیتال بوده که از سال ۱۳۹۸ با هدف فراهم کردن بستری امن و سریع برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال فعالیت رسمی خود را شروع کرده است. این مجموعه مرجع رسمی خرید و فروش بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، تتر و ارزهای دیجیتال محبوب دیگر است. برای ارتباط با کارشناسان مجموعه می‌توانید از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۲ شب با شماره تلفن 02128427573 تماس گرفته یا برای تسهیل فرآیند به نشانی اینترنتی https://sarafi.io مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز