برترین های هایما در بازار ایران

هایما یکی از شرکت‌های تابعه گروه فاو است که انواع اتومبیل سواری را به بازار عرضه کرده که مورد توجه ایرانیان است. شرکت عرضه کننده محصولات این برند، ایران خودرو است که مدل‌های اس 5 و اس 7 را به بازار عرضه می‌کند. قیمت خودرو های مذکور نسبت به دیگر محصولات وارداتی مناسب به نظر می‌رسد.

به گزارش کاماپرس، هایما در یک سرمایه گذاری مشترک توسط دولت هاینان و شرکت بزرگ مزدا به منظور عرضه گسترده خودروهای مزدا در چین شکل گرفت. اما سال 2006 گروه فاو این شرکت را تحت تملک گرفت. به همین دلیل است که محصولات هایما هنوز تکنولوژی مزدا را دارند. قیمت خودرو های تولیدی این مجموعه مناسب‌تر از دیگر محصولات چینی به نظر می‌رسد. در ادامه چند مدل از برترین‌های هایما در بازار ایران معرفی خواهند شد؛

هایما s8 اتوماتیک

مدل؛ 1402

بدون کارکرد

میانگین قیمت؛ 1 میلیارد و 880 میلیون تومان

راز آسمان پایتخت

هایما اس 8 با موتور چهار سیلندری 1.6 لیتری توربو شارژ به بازار عرضه شده است. این موتور دارای قدرتی معادل 192 اسب بخار در هر 5 هزار دور در دقیقه است. گشتاور موتور این خودرو به 293 نیوتن متر می‌رسد. حداکثر سرعت قابل دستیابی این خودرو 180 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. این خودرو امکاناتی مانند خروج بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دو منطقه‌ای، گرمکن صندلی‌های جلو، سیستم مولتی مدیا با صفحه نمایش لمسی 10 اینچی، دکمه‌های کنترل از روی فرمان و چهار بلندگو، ترمز پارک برقی، دوربین 360 درجه و سنسورهای پارک جلو و عقب دارد.

برترین های هایما در بازار ایران-کاماپرس

هایما x7 توربو 1600

مدل؛ 1402

بدون کارکرد

میانگین قیمتی؛ 1 میلیارد و 740 میلیون تومان

هایما ایکس 7 به یک موتور چهار سیلندری 1.6 لیتر توربو مجهز است. موتور این خودرو به اندازه 192 اسب بخار قدرت دارد. میزان گشتاور آن نیز به 293 نیوتن متر در هر هزار و 500 تا 4 هزار و 500 دور در دقیقه می‌رسد. حداکثر سرعت این خودرو 165 کیلومتر بر ساعت است. میزان مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در هر 100 کیلومتر به 8.3 لیتر می‌رسد. این خودرو به دلیل داشتن امکاناتی مانند شیشه بالابرهای برقی، سقف پانوراما، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، ترمز پارک برقی، شارژر وایرلس گوشی موبایل، میرورلینک و کلیدهای کنترل از روی فرمان و صندلی‌های جلو برقی با تنظیم شش جهته برای راننده مورد توجه خریداران قرار گرفته است.

 هایما در بازار ایران کاماپرس

هایما S5 شش دنده اتوماتیک

مدل؛ 1402

بدون کارکرد

میانگین قیمت؛ 1 میلیارد و 405 میلیون تومان

خودرو هایما اس5 موتور چهار سیلندری 1.5 لیتری مجهز شده که قدرتی معادل 161 اسب بخار دارد. گشتاور این خودرو مناسب است و به 223 نیوتن متر در هزار و 800 دور در دقیقه می‌رسد. حداکثر سرعت این خودرو 170 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. این خودرو در هر 100 کیلومتر معادل هشت لیتر سوخت ترکیبی، بنزین و گاز، مصرف می‌کند. خودرو هایما اس5 دارای امکاناتی مانند رهیاب ماهواره‌ای، سامانه نمایش 360 درجه محیط پیرامونی، بلوتوث و سیستم تنظیم صدا حساس به سرعت، چراغ‌های روشنایی در روز، تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو از داخل، آینه‌های تاشونده برقی جانبی، سانروف برقی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، کروز کنترل، تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو از داخل و همچنین تودوزی چرم، سیستم کمکی ترمز بی آ اس، پایدار الکترونیکی ای اس پی و شش عدد کیسه هوا است.
برترین های هایما -کاماپرس

 

افراد به منظور آگاهی از قیمت روز محصولات هایما به کدام درگاه مراجعه کنند؟

موارد مذکور تنها سه مدل از خودرو برند هایما هستند. در صورتی که فردی مایل به مشاهده قیمت خودرو از برند مذکور است و می‌خواهد از ویژگی‌های آن آگاهی پیدا کند، بهتر است به درگاه همراه مکانیک سر بزند.

این درگاه علاوه بر ارائه قیمت روز خودروهای هایما و دیگر برندها، زمینه برای خرید و فروش آن‌ها را نیز فراهم کرده است. افراد علاوه بر مورد مذکور امکان استفاده از خدمات کارشناسی خودرو این مجموعه را هم دارند. گذشته از این مورد، افرادی که به دلیل کمبود منابع مالی امکان خرید خودرو را ندارند، می‌توانند از گزینه خریدن خودرو اقساطی این مجموعه استفاده کنند. با گزینه خودرو اقساطی امکان خرید اتومبیل با پیش پرداخت و اقساط مناسب وجود دارد.

افراد به منظور بهره گیری از این خدمات امکان مراجعه به سایت همراه مکانیک به آدرس https://www.hamrah-mechanic.com یا تماس با شماره 02167632000 را دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز