برای یادگیری موسیقی دیگر بهانه‌ای وجود ندارد

آموزش موسیقی
لست سکند

امروزه موسیقی مصارف بسیار زیادی در حوزه روانشناسی پیدا کرده است. اموری مانند کاهش استرس و اضطراب، کاهش فشار خون، درمان کودکان بیش فعال و اوتیستیک، افسردگی، بی خوابی و غیره.

به گزارش کاماپرس، این هنر جادویی تاثیرات مهم دیگری هم دارد. جولیوس پرتنوی، پژوهشگر مطرح موسیقی طی تحقیقات زیادی دریافت که موسیقی قادر است بر سرعت سوخت و ساز بدن، کاهش یا افزایش فشار خون، سطح انرژی بدن، سیستم گوارشی و… (بسته به نوع موسیقی ای که پخش می شود) اثر مثبت یا منفی بگذارد. مثلا موسیقی های ملایم مانند موسیقی کلاسیک اثربخشی بهتری روی بدن دارند و باعث افزایش آندروفین در بدن می شوند.

آشنایی با مزایا بینظیر موسیقی
اگر دوست دارید یک ساز بیاموزید و از مزایا حیرت انگیز آن همچون تغییر خلق و خو، افزایش حافظه، کاهش استرس و بروز خلاقیت بهره مند شوید اما زندگی پر مشغله این امکان را از شما گرفته است و نمی توانید ساعت ها وقت بگذارید تا در این هیاهو و ترافیک اغلب سنگین از کلاس های حضوری آموزشگاه ها که معمولا با هزینه گزاف نیز همراه هستند استفاده کنید، آکادمی خنیاگر با تولید محتواهای آموزشی فرصت طلایی برای شما فراهم کرده است تا در هر ساعت از شبانه روز و هر مکان حتی زمانی که منتظر اتوبوس یا مترو هستید از فیلم های آموزشی آنلاین که با شیوه استاندارد روز دنیا تهیه شده اند، بهره ببرید.
چالش های یادگیری حرفه ای موسیقی
اغلب اوقات عدم موفقیت خودمان را به شرایط خاص خانوادگی، محیط نابسامان محیطی و هزاران دلیل دیگر گره می زنیم اما در حال حاضر با وجود ابزارهای شگفت انگیز اینترنت برای یادگیری هیچ مهارتی حتی موسیقی نمی توان بهانه جویی کرد کافی است به جای مقصر دانستن دیگران فقط اراده کنید. فراموش نکنید برای یادگیری موسیقی هیچ گاه دیر نیست، آکادمی موسیقی خنیاگر این امکان را فراهم کرده است تا تمامی افراد از کودکان مستعد تا افراد میانسال که اغلب حسرت روزهای رفته را می خورند و حتی خجالت می کشند برای تحقق آرزوی قلبی و یادگیری ساز جهت نمایش توانمندی خاک خورده درونی خویش گام بردارند بتوانند بیاموزند و حرفه ای بنوازند.
سرعت بالای یادگیری موسیقی بصورت تصویری و آنلاین
فرقی ندارد شما ساکن بهترین منطقه کلانشهر تهران با امکانات رویایی هستید یا زندگی در دورترین شهر مرزی موجب شده فرصت اینکه از کلاس های آموزشی باکیفیت و استفاده از محضر اساتید مشهور موسیقی بهره ببرید را از دست بدهید می توانید به راحتی با استفاده از بسته های آموزشی خنیاگر مطابق با اصول استاندارد جهانی از آموزشات حرفه ای استادانی که در تمام کشور و نزد تمامی اهالی موسیقی ایران و حتی جهان شناخته ‌شده هستند، بیاموزید و هنر وجودی خویش را به نمایش بگذارید.
نی با آوای سوزناک و مخملین خویش افراد بسیاری را ترغیب می کند که این ساز اصیل و نجیب را بیاموزند. فرقی ندارد که مایلید از این ساز در تکنوازی یا همنوازی استفاده کنید، زمانی شاهد مهارت بالا در نواختن این ساز محبوب خواهید شد که گام های آموزشی خود را درست بردارید. در این ۹ جلسه آموزشی پربار که همراه با تمرین ممکن است یک سال به طول بیانجامد، تمامی افراد با هر سطحی از دانش موسیقایی می توانند همراه با بیان شیوای استاد شاهو عندلیبی تکنیک ها و نکات آموزشی ساز نی هفت بند ایرانی را به درستی بیاموزند.
بیوگرافی هنری مدرس
ایسنا در گزارشی افزود: شاهو عندلیبی از هنرمندان و اساتید برجسته موسیقی اصیل کردی است. توانمندی ایشان علاوه بر نواختن حرفه ای نی در آواز خوانی نیز شهره عام و خاص است. آثار بی نظیری که تولید کرده اند همچون الماس در سوابق کاری ایشان می درخشد. به ارث بردن استعداد از زنده یاد ایرج عندلیبی (پدر) اگرچه در تبلور مهارت خیره کننده ایشان تاثیر بسیاری داشت اما تجربه آموزی از محضر اساتیدی همچون مجید درخشانی (برای یادگیری گروه نوازی و بداهه نوازی)، استاد محمد رضا شجریان (در زمینه یادگیری آوا)، جمشید عندلیبی (برای یادگیری آموزش نی) را نیز نباید از قلم انداخت.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : آکادمی موسیقی خنیاگر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز