با پرواز مستقیم تهران به آلمان سریع و راحت سفر کنید

آلمان یکی از کشورهای زیبا و مدرن همراه با جذابیت‌های سنتی در قلب اروپاست که هر ساله گردشگران فراوانی از آن بازدید می‌کنند. مردم ایران نیز به دلایل مختلفی اعم از گردش، تحصیل و کار و … به این نهمین مقصد پربازدید دنیا زیاد سفر می‌کنند. از آنجا که اکثر گردشگران و مسافران علاقمندند تا با پرواز مستقیم تهران به آلمان به این کشور سفر کنند، سایت آژانس هواپیمایی قصر شیرین امکان جستجو و خرید پرواز مستقیم به آلمان را به سادگی فراهم کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه به بررسی و معرفی برخی از جاذبه‌های گردشگری آلمان و همچنین نحوه جستجو و پیدا کردن پرواز مستقیم تهران به آلمان می‌پردازد؛

جاذبه‌های دیدنی آلمان کجاست؟

آلمان کشوری با جنگل‌ها و دشت‌های سرسبز و کوهستان‌های جذاب است. می‌توان گفت آلمان طبیعت گوناگون ومتنوعی را در خود جای داده است.

راز آسمان پایتخت

برلین، پایتخت آلمان، مناطق تاریخی و گردشگری زیبای فراوانی دارد. برای مثال دروازه براندنبورگ بزرگ‌ترین دروازه برلین و جامانده از قرن هجدهم است. این دروازه به عنوان نماد صلح در برلین بنا شده و دارای سبک معماری نئوکلاسیک است. درواقع این دروازه معروف‌ترین مکان تاریخی برلین به شمار می‌رود.

قصر نوی‌شوان‌شتاین نیز یکی دیگر از جاذبه‌های فوق‌العاده آلمان است. این قلعه‌ی افسانه ای و جذاب در باواریا آلمان واقع شده است. جالب است بدانید این قلعه الهام‌بخش داستان زیبای خفته کمپانی دیزنی بوده است.معنی نام این قلعه نیز قلعه‌ی جدید قو است که در قرن نوزدهم ساخته شده است. علی رغم ظاهر قدیمی و قرون وسطایی این قلعه درون آن مدرن و مجهز شده به تکنولوژی‌های روز است. آب قلعه نیز توسط چشمه‌ای در بالای قلعه تامین می‌شود.

جزیره زیبای روگن، کلیسای جامع کلن ، رودخانه‌ی راین، رود دره موسل، شهر تاریخی نورنبرگ، هامبورگ و … از دیگر شهرها و جاذبه‌های دیدنی بی‌نظیر آلمان هستند که افراد می‌توانند با پرواز مستقیم تهران به آلمان از این مکان‌های بی‌نظیر بازدید کنند.

نحوه جستجو و انتخاب پرواز مستقیم تهران به آلمان روی لپ تاپ

برای جستجوی پرواز مستقیم در ابتدا باید وارد بسایت آژانس هواپیمایی قصر شیرین شد. در صفحه جستجو در قسمت مبدا شهر تهران انتخاب و در قسمت مقصد نیز  آلمان را از لیست انتخاب کنید. همچنین سایر اطلاعات مانند تعداد مسافرین تاریخ سفر را وارد کرده و سپس کلید جستجو را فشار دهید. با فشردن دکمه جستجو همه‌ی پروازها از مبدا تهران به مقصد آلمان اعم از مستقیم و غیر مستقیم در صفحه دسکتاپ نشان داده می‌شود. اما برای مشاهده پرواز مستقیم تهران به آلمان لازم است تا نوع پرواز را از منوی سمت راست به بدون توقف تغییر داده و در واقع پروازهای بدون توقف را از سایر پروازهای موجود فیلتر کنید. هم‌اکنون در صفحه دسکتاپ شما کلیه پروازهای مستقیم و بدون توقف به آلمان نشان داده شده است که می‌توان به آسانی مشاهده و انتخاب کرد.

نحوه جستجو و انتخاب پرواز مستقیم تهران به آلمان در گوشی موبایل

برای جستجو پرواز مستقیم به آلمان در گوشی موبایل  ابتدا وارد وبسایت قصر شیرین شوید. همانند توضیحات ذکر شده در قبل، از قسمت جستجو در باکس مبدا شهر تهران را انتخاب و در باکس مقصد نیز آلمان را انتخاب کنید. با فشردن دکمه جستجو تمامی پروازهای مستقیم در صفحه موبایل شما نمایان می‌شود. اما برای انتخاب و مشاهده پرواز مستقیم به آلمان ، از منوی سمت راست گزینه بدون توقف را انتخاب و فیلتر کنید. حال نتایج پروازهای مستقیم و بدون توقف در صفحه موبایل شما نشان داده می‌شود.

چه ایرلاین‌هایی پرواز مستقیم و بدون توقف به آلمان دارند؟

پروازهای مستقیم ایران به آلمان توسط ایرلاین‌های لوفت هانزا و ایران ایر انجام می‌گیرد. لوفت هانزا یک ایرلاین خارجی است که در اکثر مواقع پروازهای تهران به شهرهای آلمان مانند فرانکفورت و هامبورگ را انجام می‌دهد. ایران ایر نیز یکی از ایرلاین‌های داخلی کشور ایران است که مانند لوفت هانزا، پرواز مستقیم به آلمان دارد و قیمت پروازهای ارزان‌تری نسبت به ایرلاین خارجی لوفت هانزا دارد. لازم به ذکر است بلیط‌های این مسیر در روزهای سه شنبه و چهارشنبه و ماه‌های بهمن و اسفند از سایر زمان‌ها ارزان‌تر است.

انتهای پیام

مرتبط با : قصر شیرین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز