با مزایای استخدام فریلنسر آشنا شوید

گسترش اینترنت، فرصت‌های زیادی را برای کسب درآمد و راه‌اندازی کسب و کار شخصی ایجاد کرده است. یکی از این مشاغل پردرآمد، فریلنسری است. فریلنسرها پروژه‌هایی را به صورت کوتاه‌مدت از کارفرما می‌گیرند و بر اساس توافق‌ها صورت گرفته، آن را به سرانجام می‌رسانند. این افراد معمولاً به عنوان کارمندان مستقل شناخته می‌شوند و در انتخاب زمان و مکان محیط کاری خود، آزادی عمل زیادی دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ اشتغال و استخدام، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، استخدام فریلنسر در دنیای مدرن امروز به عنوان یکی از راه‌های مهم رسیدن به موفقیت شناخته می‌شود. تخصصی شدن بیشتر کارها باعث می‌شود تا نه تنها دیگر یک فرد نتواند تمام امور را پیش ببرد؛ بلکه یک مجموعه چند نفره نیز به نیروی کار بیشتر و مجرب‌تر نیاز داشته باشد. اما انجام برخی از این کارها به کارمند تمام وقت نیاز ندارد. در چنین شرایطی، استخدام فریلنسر بهترین گزینه محسوب می‌شود. اما مزایای همکاری با فریلنسر چیست؟

هزینه کمتر و صرفه اقتصادی

در این نکته که استخدام فریلنسر منجر به کاهش هزینه‌ها می‌شود هیچ شکی وجود ندارد. حتی در مواقعی که حق‌الزحمه فریلنسر مورد نظر از حد انتظار شما بیشتر باشد باز هم در مقایسه با استخدام کارمند تمام وقت به صرفه‌تر است. زمانی که یک کارمند تمام وقت در یک مجموعه مشغول به کار می‌شود، باید هر ماه به او حقوق پرداخت شود. حتی در ماه‌هایی که هیچ پروژه‌ای برای انجام دادن وجود ندارد، او باید طبق قرارداد حقوق بگیرد. علاوه بر این، کارفرما موظف است برای کارمند بیمه رد کرده و دفتر کار و تجهیزات مختلف را در اختیار او قرار بدهد. فریلنسرها یا آزادکاران، تنها در ازای پروژه‌ای که انجام می‌دهند، حقوق دریافت می‌کنند. بنابراین، در چنین مشاغلی خبری از بیمه، اضافه کار، تجهیزات و… نیست. در نتیجه، استخدام فریلنسر حتی با دستمزد بالا به خصوص برای کسب و کارهای نوپا بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

افزایش کیفیت پروژه

از آن جایی که فریلنسرها همیشه باید به فکر پروژه‌های بعدی خود باشند، همواره تلاش می‌کنند تا پروژه را به نحو احسن به اتمام برسانند تا رضایت کارفرما را برای گرفتن پروژه‌های آتی به دست بیاورند. به همین دلیل، می‌توان گفت که آزادکاران انگیزه بیشتر و قوی‌تری نسبت به یک کارمند تمام وقت دارند. همچنین، آنها باید برای کنار زدن رقبای خود به تمرین و ممارست بیشتری در حرفه خودشان بپردازند. این مسئله باعث می‌شود تا سپردن پروژه به یک فریلنسر حرفه‌ای همواره با ریسک کمتری صورت بگیرد. حتی کارفرمایان می‌توانند قبل از سپردن پروژه به فریلنسر، جزئیات را با او در میان بگذارند تا در صورت بروز مشکل، بخشی از دستمزد را کسر کنند.

استخدام راحت با سایت‌های فریلنسینگ

امروزه، پیدا کردن فریلنسرهای موفق و با تجربه کار چندان دشواری نیست. پلتفرم‌ها و وبسایت‌های متعددی در این زمینه فعالیت می‌کنند و ارتباط بین کارفرما و آزادکاران را تسهیل کرده‌اند. یکی از معتبرترین و موفق‌ترین سایت‌های فریلنسینگ در ایران، سایت پارس‌کدرز است. در این وبسایت، کارفرمایان می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، درخواست خود را ثبت کنند و فریلنسرها هم به صورت رایگان، پروژه مدنظر خود را دریافت کنند. یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از پارس کدرز، بهره‌مندی از سیستم مالی گروگذاری این مجموعه است. این سیستم، امنیت مالی طرفین را تضمین می‌کند؛ به این معنا که پارس‌کدرز پس از اتمام صحیح پروژه، هزینه انجام کار را به سمت فریلنسر آزاد می‌کند.

کارفرمایان حتی می‌توانند مبالغ بالای یک میلیون تومان را به صورت قسطی بپردازند. همچنین، آنها در صورت داشتن رضایت می‌توانند وجهی را به عنوان پاداش به مجری یا فریلنسر پرداخت کنند. امکان ثبت درخواست داوری در صورت انجام نشدن پروژه به شکل صحیح نیز در این وبسایت وجود دارد. بنابراین، مزایای پارس‌کدرز همواره موجب افزایش اعتماد طرفین شده و ریسک انجام پروژه توسط فریلنسر را کاهش می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : پارس کدرز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز