با مجموعه وندار و خدماتش آشنا هستید؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

«وندار» با هدف ارائه مجموعه‌ای از خدمات مالی و بانکی یکپارچه، به منظور بی‌نیازی کسب و کارها از دریافت خدمات مستقیم بانکی و انجام تحلیل‌های مالی کاربردی، از سال 1397 فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه با در اختیار گذاشتن ابزارهایی در اختیار کسب و کارها، امکان‌ دریافت آسان پول از مشتریان را برای آن‌ها فراهم می‌کند. خدمات این مجموعه بر بستر وب سایت وندار ارائه می‌شود.

در ادامه کاماپرس نکاتی از مجموعه وندار را برای خوانندگان و علاقمندان به این حوزه ارائه می‌دهد؛

1. هم بنیانگذاران وندار، مهدی عبادی، محمد مقصودی و آرش گیتی هستند. این مجموعه با حضور 25 نفر نیروی انسانی فعال به کار خود ادامه می‌دهد.

2. ابزارها و امکانات این مجموعه شامل درگاه پرداخت، حق اشتراک، وب سرویس، فرم پرداخت و امکانات عمومی است. وندار به فروشگاه‌های اینترنتی، سامانه‌های ارائه خدمات، فروشگاه‌های اینستاگرامی، فریلنسرها، امور مالی شخصی و کسب و کارهای نوپا راهکارهای اختصاصی ارائه می‌دهد.

3. هر تعداد تسویه روزانه در وندار رایگان اعلام است. مبلغ کارمزد با توجه به نوع کسب وکار و ابزار پرداخت، تغییر می‌کند. کارمزد «فرم پرداخت»، مشابه کارت به کارت، از 500 تومان شروع می‌شود.

راز آسمان پایتخت

4. درگاه پرداخت اشتراکی، کارمزدی برابر یک درصد مبلغ تراکنش، یعنی تا سقف 3 هزار تومان، و درگاه اختصاصی، کارمزدی تا سقف 4 هزار تومان نیز دریافت می‌کند. همچنین طبق قوانین حاکم بر حوزه پرداخت یاری، حداقل مبلغ تراکنش هزار تومان و حداکثر آن 50 میلیون تومان است.

5. بیش از 74 وب سرویس و نمونه کد در چهار زبان برنامه نویسی از طریق وندار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. 10 بلاگین آماده در این مجموعه برای استفاده متقاضیان قرار دارد.

6. وندار با نام «تجارت الکترونیک ارتباط فردا» از بانک مرکزی مجوز پرداخت یاری دریافت کرده است. همچنین این مجموعه به عنوان زیر مجموعه «شرکت ارتباط فردا» و «بانک آینده» و همکار تجاری «پرداخت الکترونیک سامان- سپ-» شناخته می‌شود.

7. این مجموعه، تسویه به مقصد حساب‌های تمامی بانک‌ها را سه بار در روز، در ساعت‌های چرخه‌های پایا، انجام می‌دهد. اما تسویه به مقصد بانک آینده تا 16 بار در روز نیز قابل انجام است.

8. مبلغ تسویه در این مجموعه بیش از 5 هزار تومان است. وندار با تمامی بانک‌ها در زمینه نقل و انتقال پول همکاری می‌کند. منتهی درخواست‌های تسویه به حساب‌های بانک آینده سریع و در نوبت‌های بیشتری از روز انجام می‌شود.

9. هیچ محدودیتی در ساخت حساب کسب و کار نزد این مجموعه نیست و بررسی و تایید کسب و کارهای متقاضیان کمتر از 12 ساعت زمان خواهد برد. همچنین ثبت اولین کسب و کار برای هر کاربر، رایگان خواهد بود.

مرتبط با : وندار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز