با مجموعه سپارکس و خدماتش آشنا شوید

لست سکند

« سپارکس » سامانه‌ای هوشمند برای ایمن سازی داد و ستدهای انجام گرفته در فضای مجازی است. این مجموعه از سال 1398 فعالیت خود را آغاز کرد. هدف از راه اندازی سپارکس، جلوگیری از کلاهبرداری‌های آنلاین و قاعده مند کردن روند داد و ستد تعریف شده است. در واقع این مجموعه اعتماد طرف‌های داد و ستد را نسبت به هم بالا می‌برد. این سامانه با داشتن مجوزهای معتبر و زیرساخت‌های ایمن، خدمات خود را به کاربرانش ارائه می‌دهد.

در ادامه کاماپرس با ارائه ۱۰ نکته از مجموعه سپارکس، این سامانه را برای علاقمندان و خوانندگان این مطلب معرفی می‌کند؛

1. هم‌بنیانگذاران سپارکس، هیربد لطفیان و نسترن کچچیان هستند. تیم سپارکس را جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه تهران فعال در زمینه‌های تکنولوژی، حقوق و دیزاین تشکیل می‌دهند.

2. ایمن کردن وجه داد و ستد کالای فیزیکی، مجازی، خدمات و پروژه‌ها، پشتیبانی آنلاین 24 ساعته و تلفنی در ساعات اداری روزهای شنبه تا چهارشنبه، پشتیبانی حقوقی داد و ستدها و انتقال سریع وجه مورد مبادله به فروشندگان کالای فیزیکی، مجازی، خدمات و پروژ‌ه‌ها از خدمات سامانه سپارکس است.

3. این مجموعه در جریان داد و ستد‌های 26 گروه کالا و خدمات در 89 شهر و 29 استان مشارکت داشته است. کاربران سپارکس انجام داد و ستدهایی از 50 هزار تومان تا 30 میلیون تومان را در این سامانه ثبت کرده‌اند.

راز آسمان پایتخت

4. طبق اطلاعات این مجموعه، پراستفاده‌ترین کاربر سپارکس تاکنون 119 میلیون تومان از داد و ستدهای خود را به صورت ایمن انجام داده است.

5. محتوای وبلاگ سپارکس، مطالبی در حوزه فروش تلگرامی، درآمد اینترنتی، خرید از اینستاگرام، درگاه پرداخت واسط، حساب‌های اجاره‌ای و … را شامل می‌شود.

6. مدت زمان انجام فرآیند سپارکس به عواملی مانند مدت زمان توافق شده برای انجام داد و ستد، زمان انتقال پول از خریدار به سپارکس، زمان کافی برای تحویل کالا از فروشنده به خریدار و … بستگی دارد.

7. راه مناسب برای چک کردن وضعیت داد و ستد، ورود به حساب کاربری در سپارکس است. در حساب کاربری وضعیت تمام داد و ستدهای در جریان و پایان یافته قابل مشاهده است.

8. این مجموعه نظارت بر موارد داد و ستدهای مطابق با قوانین کشور را انجام می‌دهد. برخی کالاها مانند املاک، اتومبیل، ارز و … در این سامانه پشتیبانی نمی‌شود.

9. شرکت‌های تجارت الکترونیک پارسیان، به پرداخت ملت و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور از همراهان این مجموعه هستند. همچنین سپارکس توانسته نشان ملی ثبت- رسانه‌های دیجیتال- را به دست آورد.

10. اولین موفقیت این سامانه در گرفتن کاربرهای واقعی در فروردین ماه سال 1399 اتفاق افتاد. سپارکس در 6 ماهه نخست سال ذکر شده، هر هفته رشد پنج درصدی در جذب کاربران داشت.

مرتبط با : سپارکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز