با رایحه های دل انگیز خوشبو شوید + قیمت عطر ورساچه

لست سکند

شاید پیش آمده باشد با استشمام یک بو، به یاد یک خاطره یا شخص خاصی بیفتید. رایحه عطر و ادکلن‌ها به نوعی بیان کننده شخصیت افراد است. برخی برندها مثل ورساچه با بوی مخصوص خود، مورد توجه خاص پسندها قرار دارند و به آن‌ها هویت مخصوصی می‌دهند. ضمن اینکه قیمت عطر ورساچه نسبت به دیگر برندهای مطرح مناسب است و به همین دلیل مخاطبان زیادی دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ لوازم آرایشی و بهداشتی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خرید عطر و ادکلن یک کار لذت بخش و در عین حال سخت و زمانبر است. اگر گذرتان به مغازه‌ها یا فروشگاه‌های عطر و ادکلن فروشی افتاده باشد، با استشمام چند بو سردرگم خواهید شد. به همین دلیل است که خیلی از افراد یک مدل عطر را به صورت همیشگی انتخاب کرده و مشام خود را گمراه نمی‌کنند. معمولا انتخاب یک عطر باکیفیت از برند شناخته شد، بهتر از استفاده عطرهای مختلف از برندهای ناشناخته است. این مسئله ضمن ماندگاری بو به حفظ سلامت هم بازمی‌گردد. خیلی فروشندگان به قصد پرکردن جیب خود، عطرهای ناشناخته با قیمت ارزان را به بازار عرضه کرده و بدون داشتن تاییدیه سلامت، آن‌ها را می‌فروشند. متخصصان بر این باورند بسیاری از مشکلات پوستی ناشی از استفاده عطرها و لوازم آرایشی ناسالم است.

اما فروشگاه اینترنتی تیسا پرفیوم، این مشکل را برای متقاضیان عطر و ادکلن رفع کرده و امکان خرید راحت را فراهم آورده است. در ادامه چند مدل از عطرهای پرفروش ورساچه موجود در فروشگاه تیسا معرفی خواهند شد؛

بهترین مدل عطرهای ورساچه را بشناسید + قیمت

بازه قیمتی: 1 میلیون و 980 هزار تا 2 میلیون و 500 هزار تومان

راز آسمان پایتخت

ارزان‌ترین عطر ورساچه فروشگاه تیسا، مدل من او فرش ادوتویلت مردانه است که 1 میلیون و 980 هزار تومان قیمت دارد. این عطر برای فصول گرم مناسب بوده و طبع خنکی دارد. ورساچه پور هوم ادوتویلت مردانه، دیگر عطر ارزان قیمت است که 1 میلیون و 740 هزار تومان قیمت دارد و با توجه به طبع خنک آن برای فصل بهار تابستان مناسب است.

عطر ورساچه روسنس ادوتویلت دیگر محصول خوش قیمت این برند است که رایحه چوبی، گلی و مشکی دارد و طبع آن خنک است. این عطر 1 میلیون و 850 هزار تومان قیمت دارد.

محصول پرطرفدار بعدی ورساچه برایت کریستال ادوتویلت زنانه است و با رایحه گلی میوه‌ای و طبع شیرین و خنک برای تمام روزهای گرم سال مناسب به نظر می‌رسد. قیمت عطر ورساچه برایت کریستال یک میلیون و 980 هزار تومان در فروشگاه تیسا در دسترس علاقمندان است.

محصول خوش قیمت بعدی، اروس پور فم ورساچه برای خانم‌ها است. این عطر 2 میلیون و 228 هزار تومان نرخ دارد و با رایحه چوبی، گلی و مشکی برای استفاده در فصول بهار و تابستان به کار می‌رود.

گران قیمت‌ترین عطر تیسا 2 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد که مدل اروس فلیم ادوپرفیوم مردانه است. این عطر دارای رایحه چوبی ادویه‌ای است و در فصول سرد سال استفاده می‌شود.

خرید مطمئن از تیسا پرفیوم

خرید اینترنتی هر کدام از این عطرها از تیسا پرفیوم لذت بخش است. این فروشگاه اصالت محصول را تایید کرده و امکان ارسال سریع و مشاوره تخصصی دارد. تمامی محصولات ارائه شده در این فروشگاه مجوزهای لازم را از مراجعه مربوطه دریافت کرده‌اند. ضمنا افراد در صورت نارضایتی از محصول ارسالی می‌توانند آن را برگردانند.

انتهای پیام

مرتبط با : تیسا پرفیوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز