با خدمات بیمه زندگی خاورمیانه بیشتر آشنا شوید

شرکت بیمه زندگی خاورمیانه در سال 1391 به تصویب شورای عالی بیمه مرکزی رسید و در دی ماه 1395 فعالیت اولین شرکت تخصصی بیمه در ایران به طور رسمی شروع شد. این مجموعه با هدف گسترش و غنی سازی محصولات بیمه‌ای، ایجاد زیرساخت‌های لازم و بازاریابی و فروش محصولات بیمه‌ای شروع به فعالیت کرد و قصد دارد در عرصه فرا منطقه‌ای و بین‌المللی حضور داشته باشد.

در ادامه کاماپرس 10 نکته از این مجموعه را منتشر می‌کند که برای فعالان حوزه بیمه و علاقمندان به این حوزه می‌تواند مفید باشد؛

1. شرکت بیمه زندگی خاورمیانه در حال حاضر با مدیریت مهدی نوروزی مشغول به کار است. این مجموعه در بسیاری از نقاط کشور نمایندگی فعال دارد.

2. این شرکت محصولات بیمه‌ای مانند مستمری و بازنشستگی تکمیلی، عمر زمانی، تمام عمر، بیمه عمر مانده بدهکار و بیمه سنوات کارکنان را ارائه می‌دهد.

3. سال 1394 پذیره نویسی از این شرکت در بازار سوم فرابورس انجام شد. در حال حاضر نیز سهام این شرکت با نماد «بخاور» در بازار پایه زرد فرابورس در حال عرضه است. سهام بیمه زندگی خاورمیانه در بخش بیمه و بازنشستگی در قسمت فعالیت‌های مالی و اجرایی قرار دارد.

راز آسمان پایتخت

4. سهامداران عمده این شرکت بانک خاورمیانه، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران و شرکت آسفالت طوس هستند. شرکت‌های سهام گروه، کارآفرینان صنعت ذوب فلزات و شرکت سرمایه آرمان روشن ارگ از دیگر سهامداران این مجموعه محسوبم می‌شوند.

5. تعداد سهام این مجموعه در پایان سال مالی 1398، یک میلیون و 200 هزار سهم اعلام شد. ارزش دفتری هر سهم در زمان مذکور، هزار و 250 ریال و سود واقعی هر سهم 217 ریال بود.

6. تعداد کارکنان این مجموعه در پایان سال گذشته 50 نفر اعلام شد که نسبت به مدت زمان مشابه در سال 1397، این میزان 25 نفر افزایش داشت.

7. سود خالص این شرکت در پایان سال مالی گذشته، 260 هزار و 952 میلیون ریال بیان شد. حاشیه سود خالص بیمه زندگی خاورمیانه در زمان اعلام شده، 103 درصد بود.

8. امسال و همزمان با چهارمین سالروز تاسیس شرکت بیمه زندگی خاورمیانه، دومین گردهمایی سراسری مدیران ارشد فروش شرکت در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد.

9. براساس اطلاعات سایت کدال، این شرکت در شش ماهه نخست امسال، رشد 10 برابری سود خالص را تجربه کرد. همچنین در مدت زمان بیان شده بیشتر عملیات شرکت درخصوص سرمایه‌گذاری بود.

10. بیمه مرکزی نسبت توانگری 28 شرکت بیمه را در سال جاری منتشر کرد. بیمه زندگی خاورمیانه براساس اطلاعات منتشر شده، در سطح یک توانگری مالی قرار گرفت.

مرتبط با : بیمه زندگی خاورمیانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز