با انتخاب یک رژ لب خوشرنگ چهره‌ای شاداب داشته باشید

رژ لب-کاماپرس
لست سکند

آرایش و مراقبت از پوست لب تاثیر قابل توجهی در زیبایی چهره خانم‌ها دارد؛ به‌طوری که بدون استفاده از رژ لب خوشرنگ و مناسب یا مداد لب ، آرایش شما چندان جلوه‌ای ندارد. از این رو آشنایی با لوازم مراقبتی و آرایشی مخصوص لب‌ها و نحوه استفاده از آن‌ها اهمیت بسیاری دارد.

به گزارش کاماپرس به نقل از سفیر، تاثیر آرایش لب در زیبایی چهره بیش از هرچیز به سلامتی پوست لب‌ بستگی دارد؛ داشتن لب‌های ترک خورده و پوست و پوست سبب ایجاد احساس ناخوشایندی در افراد شده و اعتماد به نفس آن‌ها را کاهش می‌دهد. از این رو خرید لوازم آرایشی با کیفیت و استفاده صحیح از آن‌، علاوه بر ایجاد زیبایی، برای اطمینان از سلامت پوست لب‌ها ضروری است. کاماپرس در ادامه به بررسی لوازم آرایشی مخصوص لب و نکات مهم درباره آن‌ها می‌پردازد.

لوازم مخصوص آرایش لب ها

آشنایی با لوازم آرایشی و مراقبتی لب و کاربرد هریک از آن‌ها برای استفاده صحیح و آرایشی اصولی اهمیت دارد. برخی از مهم‌ترین لوازم آرایشی لب در ادامه معرفی شده است؛

رژ لب؛ محبوب‌ترین شیوه آرایش لب

استفاده از رژ لب یکی از قدیمی‌ترین شیوه‌ها برای آرایش لب است؛ به‌طوری که تقریبا در کیف همه خانم‌ها یکی از انواع آن پیدا می‌شود. چرا که استفاده از یک رژ لب خوشرنگ و مناسب در سریع‌ترین زمان ممکن، تغییر بسیاری در صورت شما ایجاد می‌کند و موجب شاداب به نظر رسیدن چهره می‌شود. درحال حاضر انواع گوناگونی از رژ لب وجود دارد که در ادامه معرفی می‌شود:

رژ لب استیکی

این دسته یکی از انواع پرطرفدار رژ لب محسوب می‌شود که با بسته بندی فلزی یا پلاستیکی در بازار موجود است. رژ لب استیکی خود دارای دو نوع مات و براق است که نوع مات آن معمولا ماندگاری بیشتری دارد.

راز آسمان پایتخت

رژ لب-کاماپرس

رژ لب مدادی

یکی از مزیت‌های رژ لب‌های مدادی راحتی استفاده از آن‌ها و بدون نیاز به هیچ‌گونه مهارتی در آرایش است. رژ لب‌ مدادی با بافت نرم و سبک و رنگدانه بالا و در ابعاد بسیار کوچک تولید می‌شود.

رژ لب مایع

رژ لب های مایع معمولا دارای پوششی یکدست و ظاهری بسیار زیبا هستند؛ استفاده از این نوع رژ لب با استفاده از براش موجود در مخزن امکان‌پذیر بوده و تا حدی سخت است.

انتخاب رژ لب مناسب

برای خرید رژ لب، علاوه بر نوع آن، باید به این مسئله مهم توجه داشته باشید که مدل‌های باکیفیت رژ لب معمولا علاوه بر ایجاد زیبایی، از لب‌های شما محافظت کرده و با قابلیت آبرسانی از خشکی لب‌های جلوگیری می‌کنند.

علاوه بر این انتخاب رنگ رژ معمولا با توجه به رنگ پوست صورت می‌گیرد؛ به عنوان مثال اگر دارای پوستی سفید و روشن هستید، رنگ‎های صورتی، هلویی، قرمز، زرشکی و بنفش گزینه‌های مناسبی هستند. ضمن این‌که رنگ‌های مسی، قهوه ای و آجری نیز رنگ‌های مناسب پوست‌های گندمی و سبزه است.

خط لب؛ مکمل رژ لب و آرایش لب

خط لب یا همان مداد لب دومین وسیله کابرد در آرایش لب است که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی ظاهری لب‌ها، اصلاح ایرادات لب و فرم آن‌ها است؛ به عنوان مثال می‌توانید از مداد لب برای حجیم نشان دادن لب‌ها، باریک کردن آن‌ها و متقارن سازی لب بالا و پایین استفاده کنید.

این وسیله در واقع به نوعی مکمل رژ لب محسوب می‌شود؛ چرا که از آن برای افزایش ماندگاری رژ لب و همچنین جلوگیری از ریزش رژ لب به ویژه در رژهای مایع استفاده می‌شود. از دیگر کاربردهای مهم مداد لب، کانتورینگ لب یا متعادل سازی آن است. مداد لب نیز دارای انواع مختلفی است که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است؛

مداد لب پیچی

مداد لب‌ های پیچی با نوکی نازک و به شکل پیچی طراحی شده‌اند؛ این مدل مداد لب نیاز به تراشیدن نداشته و باعث ایجاد خط و مرزی یکدست و زیبا در اطراف لب‌ ها می‌شوند.

مداد لب چوبی

برای استفاده از مداد لب چوبی و کشیدن خط‌ یکدست در اطراف لب ها باید آن‌ها را به طور مداوم بتراشید تا نوک آن‌ها نازک باشد. این نوع خط لب دارای بافتی بسیار نرم و لطیف است.

رژ لب-کاماپرس

بالم لب؛ مراقبت از سلامت لب‌ها

بالم لب یکی از محصولات مراقبتی برای پوست لب ها است که دارای بافتی موم مانند بوده و با قرار گرفتن بر روی لب‌ها سبب آبرسانی به پوست لب شده و از خشک و پوست پوست شدن آن جلوگیری می‌کند. از دیگر کارکردهای بالم لب ، محافظت پوست لب‌ها در برابر آلودگی و اشعه مضر خورشید است.

بنابراین استفاده از بالم لب همراه با سایر لوازم آرایشی مانند رژ لب و مداد لب، نه تنها در سلامت پوست لب‌ها موثر است؛ بلکه باعث می‌شود که این لوازم آرایشی ظاهری زیباتر داشته باشند. بالم لب نیز در انواع مختلفی چون بالم لب استیکی، کرمی، رنگی یا بدون رنگ تولید می‌شوند.

نحوه استفاده صحیح از بالم لب

استفاده از بالم لب معمولا متناسب با نیازهای پوستی هر یک از افراد متفاوت است؛ با این حال، استفاده از بالم لب به ویژه در فصول سرد سال که رطوبت طبیعی لب‌ها از دست می‌رود، صبح‌ها پس از بیدار شدن از خواب و شب‌ها قبل از خوابیدن توصیه می‌شود.

ضمن این‌که برای استفاده درمانی از بالم لب برای خشکی و پوسته‌های شدید، بهتر است پس از جدا کردن سلول‌های مرده پوست با یک محصول اسکراب یا لایه بردار لب، از بالم برای ایجاد رطوبت در پوست لب استفاده کنید.

بالم لب استاندارد

در هنگام خرید بالم لب بهتر است به ترکیبات موجود در آن و تناسب آن با نیازها و حساسیت‌های پوستی خود توجه کنید. بالم لب‌ها معمولا حاوی آنتی اکسیدان یا ویتامین E هستند؛ ضمن این‌که حتما دقت کنید که بالم لبی که خریداری می‌کنید فاقد پارابن باشد، چرا که پارابن می‌تواند برای بدن مضر باشد.

 

خرید لوازم آرایشی و مراقبتی لب از مجموعه سفیر

فروشگاه سفیر یکی از مجموعه‌های مطمئن برای خرید انواع لوازم عطری، بهداشتی و لوازم آرایشی باکیفیت از جمله رژ لب، خط لب و بالم لب است. با خرید از این مجموعه علاوه بر اطمینان از کیفیت محصول، می‌توانید از مشاوره تخصصی کارشناسان حرفه‌ای این مجموعه برای خرید محصول مناسب خود استفاده کنید.

چگونه از سفیر خرید کنیم؟

خرید محصولات آرایشی و بهداشتی از مجموعه سفیر به دو شکل آنلاین و حضوری امکان‌پذیر است. برای خرید آنلاین تنها کافی است به فروشگاه آنلاین سفیر به نشانی وبسایت این مجموعه مراجعه کنید و از آپشن ارسال رایگان برای خریدهای بالای 250 هزار تومان نیز بهره‌مند شوید. برای خرید حضوری با جستجوی آدرس نمایندگی‌های سفیر در شهرهای مختلف، می‌توانید شخصا در فروشگاه‌های این مجموعه حضور پیدا کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : فروشگاه سفیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز