بانک ملت سهام زیرمجموعه خود را بیمه می کند

لست سکند

بانک ملت، شرکت خدمات مالی و بانکداری ایرانی است که با ۱۴۴۸ شعبه در سراسر ایران فعالیت می‌نماید. این بانک در سال ۱۳۹۶ در فهرست ۱۰۰ شرکت برتر ایرانی، منتشر شده توسط سازمان مدیریت صنعتی، رتبه نخست از بزرگترین شرکت‌های خصوصی را به خود اختصاص داد.

به گزارش کاماپرس، بانک ملت در حال حاضر با سرمایه ۵٫۰۰۰ میلیارد تومان یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های کشور است. پرداخت ملت، در بین ۱۵۰ شرکت برتر جهان در حوزه پرداخت الکترونیک در سال ۲۰۱۵ رتبه ۲۳ و در خاورمیانه رتبه نخست را به خود اختصاص داد. سهام زیرمجموعه بانک ملت با انتشار اوراق اختیار فروش تبعی، بیمه می‌‌شود. مدیرعامل بانک ملت، با اشاره به ارزش ذاتی بالای نمادهای زیرمجموعه «وبملت» از بیمه‌شدن این نمادها خبر داد.
بنابر گزارش دنیای اقتصاد ، دکتر محمد بیگدلی این اقدام را در راستای حفظ آرامش سهامداران نمادهای زیرمجموعه «وبملت» دانست و افزود: بانک ملت در نظر دارد با انتشار اوراق اختیار فروش تبعی که در ایران با نام بیمه سهام شناخته می‌شود، از سهام زیرمجموعه خود حمایت کامل کند. به گفته دکتر بیگدلی، این اوراق به سهامداران اختیار می‌دهد سهام تحت‌تملک خود را به قیمت تضمین‌شده در آینده به فروش برسانند. مدیرعامل بانک ملت ابراز امیدواری کرد با استفاده از این ابزار نوین مالی، اطمینان سهامداران نسبت به کسب بازده مناسب برآورده شود و با حذف ریسک، از رفتار هیجانی سهامداران در بازار سرمایه پیشگیری شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

راز آسمان پایتخت

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز