فوری / جزییات و نحوه ثبت نام وام جدید بانک توسعه تعاون

فعالان در حوزه کشاورزی و باغداری این امکان را دارند تا با افتتاح حساب کوتاه مدت عادی در یکی از شعب بانک توسعه تعاون و  ایجاد میانگین حساب دو تا 9 ماهه ، وام دریافت کنند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، طرح رویان بانک توسعه تعاون به منظور رونق محصولات کشاورزی و باغی تبیین شده که در قالب عقود مرابحه و مضاربه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

افرادی که مایل به دریافت وام «رویان» بانک توسعه تعاون هستند، نیاز به ضامن رسمی دارند. گذشته از ارائه ضامن رسمی، اعتبار شغلی نیز حائز اهمیت است.

سود این وام براساس ضریب برابری تسهیلات، ماندگاری سپرده و مورد استفاده در بخش تعاون یا خارج از آن بین 19 تا 23 درصد تغییر می‌کند. افراد بعد از دریافت این تسهیلات بین دو تا 9 این فرصت را دارند تا اقساطش را بپردازند. این تسهیلات مختص کسانی است که بدهی معوق یا چک برگشتی نداشته باشند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

طرح تسهیلاتی رویان بانک توسعه تعاون به چه منظور طراحی و تبیین شده است؟

با توجه به رونق تولید محصولات کشاورزی، حجم عملیات مالی مرتبط با آن برای فعالان حوزه مذکور بسیار بالا بوده و به تبع این شرایط، گسترش فعالیت‌های وابسته به کشاورزی و باغداری، نیازهای مالی این مشاغل نیز زیاد شده و نیاز به خدمتی که نیازهای مالی این افراد را برطرف کند، ضروری به نظر می‌آید.

از این رو بانک توسعه تعاون، به عنوان یک بانک تخصصی تعاونی، در پاسخ به نیاز این دسته از مشتریان خود طرح رویان را تبیین کرده تا سرمایه در گردش مورد نیاز این گروه از مشتریان را با اعطای تسهیلات کوتاه مدت تامین کند. میزان این تسهیلات با توجه به شرایط کشاورز یا باغدار تعیین خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک توسعه تعاون
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز