جزییات ثبت نام وام نیم میلیارد تومانی بانک ملت با اقساط 12 میلیونی

مشتریان بانک ملت که در یکی از شعب این مجموعه دارای سپرده کوتاه مدت عادی هستند و میانگین حساب یک تا 12 ماهه نیز دارند، می‌توانند برای وام 500 میلیون تومانی طرح «شایان» این مجموعه درخواست دهند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته از مشتریان بانک ملت که به دریافت وام 500 میلیون تومانی این مجموعه تمایل دارند باید حداقل به میزان 10 میلیون تومان در سپرده کوتاه مدت خود پول داشته باشند. بانک ملت این وام را به متقاضیانی می‌دهد که اعتبار شغلی داشته و بتوانند ضامن رسمی به بانک ارائه دهند.

لازم به ذکر است مدت زمان بازپرداخت تسهیلات بین 12 تا 60 ماه اعلام شده و سود این وام نیز برحسب ضریب برابری تسهیلات و مدت ماندگاری متغیر بوده اما از 18 درصد بیشتر نخواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت اقساط، میزان هر قسط به 12 میلیون و 696 هزار و 714 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات، 261 میلیون و 802 هزار و 823 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 763 میلیون و 532 هزار و 823 تومان اعلام شده است.

مطالبی درباره بانک ملت و دستاوردهای این مجموعه

این مجموعه طی سال‌های فعالیت خود توانسته تندیس زرین بانک محبوب ایران در سال 1396، عنوان سومین شرکت برتر ایران در رتبه بندی سال 1395، تندیس برترین خدمات الکترونیکی سال 1395، نماد زرین محبوب‌ترین بانک در سال 95 به انتخاب 50 هزار مشتری شبکه بانکی و … را کسب کند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “جزییات ثبت نام وام نیم میلیارد تومانی بانک ملت با اقساط 12 میلیونی

  1. کریم گفته:

    بانک ملت بخاطر کارمندان خوش اخلاق و شایسته ای که داره اکثر مشتریان را جذب خود کرده است من خودم از مشتریان بانک ملت هستم

  2. در به در وام گفته:

    دوست عزیز گمونم ریاضیات با تک ماده قبول شدی وقتی ۵۰۰ میلیون میده و ۲۶۱ هزار تومن سود میگیره چطوری حساب کردی که میگی از ۱۸ درصد بیشتر نیست اینکه بالای ۵۰ درصد داره سود میگیره 😕

    • افشین گفته:

      سلام وقت بخیر من مطلب رو خوندم و جواب شما رو هم ولی فکر کنم شما دقیق حساب نکردی چون این سود برای ۵ سال که ۵۰ درصد اصل وام اگه ۱۸ درصد رو در ۵ سال حساب بکنیم ۹۰ درصد اضافه میشه ولی چون باز پرداخت ماهانه داره ۴۵درصد کم میشه وهمون ۱۸ تا ۱۹ درصد میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز