بالاخره بیت کوین خود را به مرز 35 هزار دلاری رساند

لست سکند

بعد از 16 ماه بیت کوین دوباره به سرفصل اخبار سرمایه گذاری تبدیل شد و توانست از محدوده 35 هزار دلاری عبور کند. به نظر امید به تایید صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت کوین باعث شده تا این ارزدیجیتال به سرعت در مدار صعودی حرکت کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، خبرهای مربوط به ای تی اف و احتمال تایید آن در روزهای آینده سبب شده تا بیت کوین بالاخره از حالت رکود خارج شود و بتواند گام به گام در کانال 30 هزار دلاری پیش برود.

این ابزار مالی به طور بالقوه سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال را متحول کرده است. این رشد قیمتی باعث شده تا بیت کوین همچنان به عنوان رهبر بازار رمزارزها مورد توجه قرار داشته باشد. افزایش اخیر نرخ بیت کوین سرمایه گذاران بیشتری را به بازار ارزهای دیجیتال جذب کرده است. ضمنا رشد قیمتی بیت کوین باعث شده تا اتریوم، ایکس آر پی، سولانا، کاردانو و حتی دوج کوین همگی به سوددهی دو رقمی برسند.

همه رمزارزها در مدار صعودی در حال حرکت هستند اما از بین آن‌ها سولانا بیشترین میزان رشد را داشته و طی یک هفته اخیر 41 درصد رشد پیدا کرده است.

راز آسمان پایتخت

رقابت شدید شرکت‌های سرمایه‌ای برای گرفتن ای تی اف

هیاهو پیرامون تایید ای تی اف بیت کوین بین صاحبان شرکت‌های سرمایه‌ای بزرگ و شناخته شده نیز رقابت تنگاتنگی را به وجود آورده است. در حال حاضر مجموعه‌های اینوسکو، بلک راک، فیدلیتی و آرک اینوست همگی در تلاش برای کسب تاییدیه ای تی اف بیت کوین از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا هستند.

بلک راک دارای سرمایه 10 تریلیون دلاری است که بیشتر از سایر شرکت‌ها مورد توجه است. این مجموعه ژوئن سال جاری درخواست خود را ارائه داد و خواسته خود را در نوزدهم اکتبر به روزرسانی کرد. دیگر شرکت‌های مورد توجه مالی، آرک و فیدلیتی، نیز درخواست خود را اصلاح کرده و مجددا آن را به کمیسیون مذکور ارائه دادند. همه این موارد حکایت از انتظارات در حال تحول کمیسیون بورس آمریکا دارد.

به نظر فعالان و کارشناسان، تایید یک درخواست ای تی اف بیت کوین توسط کمیسیون بورس آمریکا چشم انداز بازار رمزارزها را به طور کلی دگرگون خواهد کرد و در نتیجه عصر جدیدی برای بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال مهم آغاز خواهد شد.

ایرانی‌ها نیز امکان خرید و فروش بیت کوین را دارند؟

انتشار این اخبار و افزایش خوش بینی نسبت به آینده بیت کوین و دیگر رمزارزها سبب شده تا افراد زیادی به منظور حفظ ارزش دارایی‌ها خود به این بخش روی آورند. معامله گران ایرانی نیز امکان خرید و فروش بیت کوین، سولانا، اتریوم و دیگر رمزارزها را در شرایط کنونی دارند به شرط اینکه بهترین درگاه را برای این کار انتخاب کنند.

صرافی، یک بستر مناسب برای خرید و فروش بیت کوین، سولانا و ارزهای دیجیتال دیگر است که در هر شرایطی تلاش دارد تا خدمات خوبی را به مشتریان ارائه بدهد. اشخاصی که مایل به استفاده از خدمات این وبسایت هستند بهتر است به آن سری بزنند و در صورت تمایل با ثبت نام و احراز هویت، به معامله در آن بپردازند.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز