بازیکنان پا به سن گذاشته و گران قیمت ؛ معضل بزرگ مربی جدید بارسلونا

تورهای مسافرتی لحظه آخر

رونالد کومان مربی جدید بارسلون برای بهبود عملکرد این تیم با معضلی بزرگ دست به گریبان است ؛ بازیکنانی که برای بازی در سطح اول فوتبال اروپا میانگین سنی بالایی دارند و چنان گران قیمت هستند که تیمی توان وتمایل به خدمت گرفتن آنها را در این سن و سال ندارد.

به گزارش کاماپرس، وقتی قرار شد رونالد کومان سکان سرمربی گری  آبی و اناری پوشان بارسلونا را بعد از یک فصل بدون جام و بعد از شکست تحقیر آمیز برابر بایرمونیخ به دست بگیرد امید بازگشت به دوران اوج در دل طرفداران این تیم جرقه زد اما این مربی مجرب هلندی برای احیای قدرت بارسلونا با معضل های بزرگی دست به گریبان است.

میانگین سنی 29 سال ترکیب اصلی بارسلونا

بنا به اعلام بی بی سی، متوسط سن ترکیب اصلی تیم بارسلونا در حال حاضر بیش از ۲۹ سال است و می توان گفت این تیم یکی از مسن‌ترین ترکیب‌های تاریخ خود را در اختیار دارد. شرایط وقتی بغرنج تر می‌شود که بدانیم این بازیکنان حقوق‌های بسیار بالایی دریافت می‌کنند و بعید است که باشگاه‌‌های دیگر حاضر به انتقال این بازیکنان با پرداخت حقوق های گزاف کنونی بروند. این مسئله‌ به این معنی است که جدایی بازیکنان بارسلونا با توافق دو طرفه عملا غیر ممکن است.

معضل دیگری که کومان با آن روبروست این که مدتیست  شایعاتی مبنی بر نارضایتی لیونل مسی فوق ستاره گران قیمت بارسلونا نیز به گوش می‌رسد و شنیده ها حکایت از آن دارد که این ستاره تاثیرگذارآرژانتینی قصد ترک باشگاه را دارد.

راز آسمان پایتخت

باید منتظر ماند و دید کومان با تجربه با این چالش ها چگونه مواجه خواهد شد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز