بازار شغلی وردپرس و بهترین پلتفرم برای استخدام وردپرس کار

وردپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا  برای راه اندازی و ایجاد سایت‌ها و وبلاگ‌ها است که شما با استفاده از این سیستم نرم‌افزاری می‌توانید، محتوا سایتتان (متن، فیلم ، تصویر و هر چیز دیگری) را مدیریت کنید.

به گزارش کاماپرس، وردپرس در ابتدا تنها یک سیستم رایگان وبلاگ‌نویسی بود که امکانات خوبی را در اختیار وبلاگ نویسان قرار می‌داد و سپس به صورت یک سامانه مدیریت محتوا یا نرم‌افزار متن باز برای مدیریت محتوای سایت‌ها معرفی شد. وردپرس با زبان برنامه‌نویسی پی اچ پی نوشته شده و توسط مای‌اس‌کیوال پشتیبانی می‌شود. همچنین نسخه‌ای برای پست‌گرس‌کیوال نیز موجود می‌باشد این سیستم کاملاً رایگان و متن باز است. وردپرس در ادامه راه پروژهٔ موفق b۲ است که در سال ۲۰۰۳ شکل گرفت.

با وجود این ابزار، دیگر نیازی به مهارت طراحی یا برنامه نویسی حرفه‌ای ندارید. افرادی که با بخش‌های مختلف وردپرس و قابلیت‌های آن آشنایی کامل دارند در قالب وردپرس کار دورکار مشغول به فعالیت در فضای مجازی هستند. می‌توانید با استخدام این افراد، سایتی حرفه‌ای برای کسب و کارتان تهیه کرده و کار نگهداری و به روزرسانی محتوای آن را به فریلنسرهای وردپرس کار واگذار کنید. در این مقاله شما را با بازار شغلی وردپرس و بهترین پلتفرم برای استخدام وردپرس کار آشنا خواهیم کرد.

آشنایی با دنیای وردپرس
دنیای وردپرس، بازاری دوطرفه است. امروزه وردپرس 29 درصد از فضای اینترنت را اشغال کرده است. بیش از 74.6 میلیون وب سایت وابسته به این ابزار مشغول به فعالیت هستند. روزانه بیش از 50 هزار وب سایت وردپرسی راه اندازی می‌شود. پس کارهای زیادی در این بازار انجام می‌شود. این بازار را می‌توان به دو طبقه تقسیم کرد: کاربران و توسعه دهندگان وردپرس. این دوطرف در دنیای وردپرس به یکدیگر نیاز دارند؛ پس اکوسیستم وردپرس همچنان به رشد و توسعه ادامه می‌دهد و قاعده عرضه و تقاضا در اینجا هم برقرار است.

مالکان کسب و کار
به گزارش ایسنا، اولین طبقه از دنیای وردپرس، کاربران یا مالکان کسب و کار هستند. آن‌ها افرادی با دانش فنی صفر تا محدود هستند. اگر هم دانش فنی دارند؛ آنقدر مشغله دارند که نمی‌توانند زمانشان را صرف فناوری وردپرس کنند. ابزار وردپرس امکان طراحی وب سایت‌های مختلف از جمله وب سایت‌های تجارت الکترونیک تا وب سایت‌های انحصاری را فراهم می‌کند. برخی از این وب سایت‌ها دارای تم‌های آماده وردپرس هستند ولی در اغلب مواقع کاربران وردپرس باید ویژگی‌های اختصاصی کسب و کارشان را به این وب سایت‌ها اضافه کنند.

راز آسمان پایتخت

توسعه دهندگان یا وردپرس کاران
این گروه به ساعت‌ها دانش فنی برای کار با وردپرس و توسعه آن نیاز دارند. برای این کار آشنایی با اصول HTML ، CSS، جاوا اسکریپت و PHP نوعی مزیت در حین استخدام محسوب می‌شود. تسلط بر جنبه فنی وردپرس یعنی تم‌ها، پلاگین ها، سفارشی سازی، اصلاح باگ‌ها، پشتیبانی و به روزرسانی وردپرس با وردپرس کار یا توسعه دهنده وردپرس است. در این بازار آنلاین، کارفرماها یا مالکان کسب و کار، تقاضای استخدام وردپرس کار را مطرح کرده و توسعه دهنده یا وردپرس کار هم مهارت فنی را در بازار وردپرس عرضه می‌کند.

استخدام وردپرس کار حرفه‌ای
کارفرما یا مالکان کسب و کار باید طبق نیازشان وردپرس کاران مبتدی تا حرفه‌ای را استخدام کنند. فریلنسرهای مبتدی تر در این حوزه، تنها به انتشار مقاله‌ها و تصاویر در قالبی از پیش تعیین شده در وردپرس، ورود اطلاعات (دیتا اینتری)، درج محصولات در فروشگاه و پاسخگویی به کامنت ها می‌پردازند. ولی وردپرس کاران حرفه‌ای، وظایفی مانند نصب وردپرس، طراحی یا شخصی سازی قالب، کدنویسی، رفع باگ ها و خطاهای سایت، پشتیبانی و امنیت وردپرس، بهینه سازی وردپرس برای سئو و… را به عهده می‌گیرند. این فریلنسرها به خوبی رتبه بندی سایت یا وبلاگ را افزایش داده، ترافیک را بهبود بخشیده و در نهایت نرخ فروش و جذب مشتری را بالا می‌برند. پلتفرم‌های دورکاری از جمله کارلنسر، مکان خوبی برای استخدام وردپرس کار مبتدی تا حرفه‌ای است. مالکان کسب و کار با توجه به بودجه و اهمیتی که برای بازاریابی آنلاین قائل هستند می‌توانند با وردپرس کاران دورکار در پلتفرم‌های دورکاری ارتباط برقرار کنند. آن‌ها در ابتدا می‌توانند چند پروژه را به فریلنسر واگذار نموده و بعد از اطمینان از کیفیت کار و مهارت او، مدیریت و توسعه فضای وردپرس را به او واگذار نمایند.

پلتفرم دورکاری کارلنسر
کارفرماها در پلتفرم دورکاری یا فریلنسری کارلنسر به راحتی کار را به کاردان می‌سپارند. ثبت پروژه در این پلتفرم کاملاً رایگان است و فرایند ساده‌ای دارد. دو درصد بازگشت هزینه برای هر پروژه، ضمانت حین انجام کار و نهایی کردن تراکنش بعد از رضایت 100 درصدی کارفرما انجام می‌شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : کارلنسر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز