بازار آهن به کدام سمت می‌رود؟+ قیمت ورق روغنی فولاد مبارکه اصفهان 14 آذر 1401

تور لحظه آخری-کاماپرس

دو هفته اخیر، همزمان با نوسانات دلار و نرخ ارز، بازار آهن هم دستخوی تغییراتی شد که افزایش قیمت محصولات برخی شرکت‌ها و کاهش یا ثبات برخی دیگر، از جمله ثبات قیمت ورق روغنی فولاد مبارکه اصفهان رقم خورد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار آهن، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از آهن پرایس، فعالان بازار آهن نیز هفته جاری را با همین روند افزایشی آغاز کردند؛ ضمن اینکه میزان تقاضا هم تحرکات افزایشی جزئی نشان داد که با توجه به فصل سرما و رکود این بازار در پاییز و زمستان، ثبات بازار آهن دور از ذهن نیست.

با این وجود به نظر می‌رسد برخی خریداران بالقوه آهن به خاطر نگرانی از افزایش قیمت‌ها از اواسط دی ماه خریدهای مورد نیاز خود را از سر گیرند.

بنا بر اخبار رسیده، قیمت میلگرد آجدار در برخی شرکت‌ها افزایش ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومانی داشت قیمت متوسط میلگرد نیز به ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان رسید. قیمت فروش ورق سیاه، ورق گالوانیزه، رنگی و روغنی در اکثر مبادی فروش ثابت ماند اما افزایش ۱۰۰ تا ۳۰۰ تومانی در برخی ضخامت‌های ورق سیاه فولاد مبارکه و اکسین گزارش شد.

راز آسمان پایتخت

قیمت ورق روغنی فولاد مبارکه اصفهان چند روزی است که در محدوده 32 هزار و 400 تومانی قرار گرفته و در مقایسه با هفته گذشته، کاهشی 200 تومانی را تجربه کرده است.

البته به دلیل نرخ تورم، چاپ نقدینگی و اوضاع نابسمان اقتصاد کشور و … افزایش نرخ دلار دور از انتظار نیست، و بنا بر پیش‌بینی کارشناسان، احتمالا طی دو ماه آینده صعود نرخ دلار رخ خواهد داد؛ یعنی درست در ابتدای فصل فروش در بازار آهن؛ به این ترتیب باید منتظر افزایش قیمت آهن در این مدت بود.

در ادامه قیمت روز آهن آلات از جمله قیمت ورق روغنی فولاد مبارکه اصفهان را مشاهده می‌کنید؛

انتهای پیام
مرتبط با : آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز