این بهار و تابستان به کجاها سفر کنیم؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

با شروع فصل بهار و نزدیک شدن به تابستان، آب و هوا رفته‌رفته معتدل‌تر شده و با تعطیلی مدارس، موج تازه‌ای از سفرهای تفریحی و گردشگری آغاز می‌شود. ایران کشوری چهار فصل و مملو از شهرهای توریستی و زیبایی است که نباید دیدن آن‌ها را از دست دهید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار گردشگری و تفریح اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

شروع فصل بهار و آب و هوای مناسب بهانه خوبی است تا عاشقان سفر و گردش، به جاده بزنند و از شهرهای زیبا و چشم‌نواز ایران دیدن کنند. هرچند انتخاب مقصد مناسب برای سفر در فصل‌های گرم سال، همواره یکی از دغدغه‌های مهم مسافران بوده است. پیش از اقدام به خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور بهتر است مقصدی مناسب برای سفر انتخاب کنید تا از تعطیلات خود نهایت لذت را ببرید.

کاماپرس در ادامه به معرفی بهترین شهرهای ایران برای سفر در بهار و تابستان می‌پردازد.

شیراز؛ بهشتی برای سفر در بهار

شیراز یکی از شهرهای مهم توریستی ایران است که آثار تاریخی و فرهنگی متعدد و جذابی را در خود جای داده است. بهترین زمان سفر به شیراز فصل بهار است که آب و هوای بسیار مطلوب و دل‌انگیزی دارد. با سفر به شیراز در فصل بهار می‌توانید علاوه بر بازدید از جاذبه‌های تاریخی این شهر، در میان بوی بهارنارنج‌های تازه قدم بزنید. هرچند خرید بلیط هواپیما شیراز در این فصل تاحدی گران‌تر از فصل‌های دیگر تمام می‌شود، اما ارزش گشت و گذار در این آب و هوای مساعد بهشتی را دارد.

راز آسمان پایتخت

کاشان؛ تماشای گلاب‌گیری در بهار

کاشان سرزمین خوش‌عطر گل و گلاب و شعر و شاعری است. اگر فکر می‌کنید سفر به کاشان در بهار و تابستان به گرمای هوای آن نمی‌ارزد، بهتر است یک بار به ضیافت خوش‌عطر و بهاری گلاب‌گیری در کاشان سفر کنید. در ماه‌های اردیبهشت و خرداد بسیاری از گردشگران خارجی برای تماشای گلاب‌گیری به این شهر سفر می‌کنند.

چابهار؛ مقصدی برای همه فصول

چابهار، شهری بهاری است که آب و هوای آن در چهار فصل سال معتدل و مساعد است. این بندر زیبا و چشم‌نواز، بهشتی از جاذبه‌های طبیعی ناشناخته را در خود جای داده است که دیدن آن برای هر ایرانی واجب است. آب و هوای چابهار در فصل تابستان تاحدی گرم‌تر از سایر فصول است، اما حتی در این فصل هم دمای آن از تهران خنک‌تر است. ضمن این‌که خرید بلیط هواپیما چابهار در فصل تابستان احتمالا تا حدی ارزان‌تر تمام می‌شود. در فصل تابستان همچنین می‌توانید در فستیوال‌ها و جشنواره‌های این بندر شرکت کنید.

چابهار-کاماپرس

مشهد؛ آرام و خلوت در تابستان

سفر به مشهد یکی از گزینه‌هایی است که در اکثر اوقات به‌خاطر شلوغی شهر از لیست گزینه‌ها خط می‌خورد. اما با رزرو تور مشهد در فصل‌های بهار و تابستان، می‌توانید در زمانی که شهر در خلوت‌ترین حالت خودش قرار دارد، از مراکز تفریحی و گردشگری این شهر دیدن کنید. خرید بلیط هواپیما مشهد در فصل تابستان بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

رامسر؛ هواخوری در جنگل‌های شمال

شمال کشور نخستین گزینه‌ای است که برای سفرهای تابستانی به ذهن می‌رسد. رامسر یکی از شهرهای سرسبز شمالی است که تقربیا در تمام چهار فصل سال از آب و هوای مناسب و جاذبه‌های طبیعی چشم‌نوازی برخوردار است. با سفر به رامسر در بهار و تابستان، می‌توانید چند روزی از زندگی شهری و شلوغ فرار کرده و در جنگل‌های سرسبز این شهر مانند جنگل دالخانی، جنگل صفارود و غیره از آب و هوای خنک لذت ببرید.

جنگل رامسر-کاماپرس

ایلام؛ شهر مملو از مکان‌های خنک

ایلام یکی از شهرهای توریستی و زیبای ایران است که به‌واسطه برخورداری از جنگل‌های متعدد از آب و هوای خنکی برخوردار است و گزینه مناسبی برای سفرهای بهاری و تابستانی است. این استان مملو از کوه‌ها، رودخانه‌ها، آبشارها، مناطق کوهستانی حفاظت‌شده و دشت‌های وسیع و حاصلخیز است که آن را گزینه جذابی برای عاشقان طبیعت تبدیل کرده است.

خرید بلیط هواپیما با سپهر سیر

تهیه مقدمات سفر مانند انتخاب مقصد، خرید بلیط هواپیما ، رزرو هتل و مکان اقامت یکی از سخت‌ترین بخش‌های هر سفری است که دردسرهای آن، بسیاری از مسافران را از سفر پشیمان می‌کند. سپهر سیر ، یک مجموعه فعال و معتبر در حوزه گردشگری است که خدمات ویژه و متعددی را برای کاربران خود فراهم کرده است.

با مجموعه سپهر سیر ، دیگر نگرانی‌ای از بابت مقدمات سفر نخواهید داشت و می‌توانید صفر تا صد سفر خود را به این مجموعه سپرده و تنها با چند کلیک بلیط هواپیما بخرید، تور رزرو کنید و با خیال راحت سفر کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سپهرسیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز