اکسیر جادویی رپورتاژآگهی

لست سکند

این روزها، کاربران فضای مجازی به خصوص در حوزه کسب و کار، برای هدفهای خود، از موتورهای جستجوی اینترنتی استفاده می‌کنند. این کاربران سالهاست که برای حل موضوعاتی که در ذهن دارند از موتورهای جستجو استفاده می‌کنند. حال بهتر است بدانید که اگر شما صاحب کسب و کاری هستید، میتوانید با انتشار رپرتاژ آگهی، تبدیل به راه حل مشکل برخی مخاطبان شوید. در واقع مخاطب با جستجوی هدفمند در اینترنت، شما را پیدا خواهد کرد و این هدف صاحبان کسب و کار است.

به گزارش کاماپرس به نقل از کامامدیا، می‌دانیم که اگر کاربران در جستجوی کالا یا خدمات خاصی باشند، به احتمال زیاد قصد خرید آن را دارند. همچنین اگر این کاربر به دنبال اطلاعاتی باشد که سایت شما آن را دارد، شما می‌توانید این ترافیک عبوری را تبدیل به یک رفت و آمد دائم کنید. در نتیجه هنگامی که ترافیک موتورهای جستجوگر، باید هدف و انگیزه قبلی همراه باشد، دارای اهمیت زیادی می‌شود.

سهم فاکتورهای آفپیج

با بررسی آمارها، متوجه می‌شویم که آنچه در بیرون از سایت شما در حال رخ دادن است در افزایش رتبه شما اهمیت بسیار بیشتری دارد تا آنچه در داخل سایت‌تان روی می‌دهد. بک لینک‌هایی که به یک صفحه مشخص ارجاع می‌کنند برای گوگل بسیار مهم هستند. نکته مهم ارتباط موضوعی سایت شما با سایت منتشرکننده رپرتاژ آگهی است. از دیگر موارد دارای اهمیت برای گوگل، انکر تکست‌های لینک‌های خارجی به سایت شما و نوشته‌هایی که کاربران با کلیک روی آنها به سایت شما هدایت می‌شوند است. در واقع گوگل از این راه سعی دارد بفهمد نظر دیگران نسبت به سایت شما چیست و تنها به ادعای شما در این زمینه اکتفا نمی‌کند.

گوگل به خوبی توانایی شناسایی بک لینک‌های ارجاع داده شده به سایت شما را دارد و قصد دارد بداند که برای ساخت این بک لینک‌ها چه واژگانی به کار رفته‌اند. این کار به ساخته شدن شاخص‌های معتبرتر برای موضوعات مرتبط با سایت شما کمک می‌کند. در نتیجه قانون شماره یک، قانع کننده بودن محتوای ارائه شده است. اما باید بدانید همانطور که محتواهای عالی بدون تبلیغات دیده نخواهند شد، در واقع بک لینک‌های رپرتاژی، به تبلیغات محتوای وب سایت شما کمک می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

صاحبان کسب و کار به ترافیک سایت علاقه‌مند هستند و این ترافیک برای آنها رضایت بخش است. اما این ترافیک پرداخت کننده هزینه‌ها نیست بلکه، بازدیدکنندگان با مراجعه به سایت و انجام کاری که شما انتظار دارید، این هزینه‌ها را تامین می‌کنند.

کامامدیا، گروه رسانه‌ای کاما، برای ارائه راهکارها و خدمات روابط عمومی و رسانه به سازمان‌ها تشکیل شده است. این گروه که متشکل از جمعی از متخصصان با تجربه روزنامه نگاری، گرافیک، کپی‌رایتینگ، دیجیتال مارکتینگ، عکاسی و تصویربرداری، برنامه نویسی، بازاریابی و تبلیغات است، در طول بیش از ۱۶ سال فعالیت پیوسته خود، به توسعه ارتباطات رسانه‌ای و روابط عمومی حدود ۱۳۰ سازمان دولتی، تشکل صنفی و شرکت معتبر خصوصی کمک کرده است.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار می‌توانند برای مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپرتاژآگهی در کامامدیا با شماره‌های ۲-۸۸۹۲۵۶۸۰ و همچنین دو شماره‌ی ۰۹۲۱۹۵۶۳۷۱۱ ،۰۹۲۱۹۵۶۳۷۰۴ تماس بگیرند.

مرتبط با : کامامدیاگروه رسانه‌ای کاما
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز