مهیج ترین اکسسوری های مردانه برای روز مرد

مهیج ترین اکسسوری های مردانه برای روز مرد کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

در آستانه روز مرد یکی از ایده‌های مهیج و جذاب برای خرید هدیه، اکسسوری‌ها هستند. این اکسسوری‌ها، از جاکارتی و کیف پول تا دستبند و جاکلیدی همه می‌توانند برای تکمیل یک استایل مردانه شیک کاربردی و ایده‌آل باشند. درکنار این موارد، اگر جنس این اکسسوری‌ها از انواع چرمی باشد، عملا کیفیت و ماندگاری آن را برای طولانی مدت تضمین می‌کند.

برای دیدن بهترین ایده های هدیه روز مرد اینجا کلیک کنید.

کاماپرس در این گزارش 6 اکسسوری مردانه چرمی برای هدیه روز مرد را معرفی می‌کند.

جا کارتی مردانه

جاکارتی مردانه درسا با کد محصول 44727 و کد طرح 3503 و در رنگ مشکی ارائه شده است. جاکارتی 44727 در ابعاد 10*6.5 سانت یک محصول کاربردی برای کسانی است که روزانه کار‌ت‌های زیادی را با خود حمل می‌کنند.

جنس این جاکارتی از چرم طبیعی گاو ناپا بوده که طرح دال‌های کوچک بر روی آن حک شده است. قیمت روز این کالا در سایت چرم درسا حدودا 3 میلیون و 200 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

جا کارتی مردانه هدیه روز مرد کاماپرس

بیشتر بخوانید:

دستبند مردانه بافتی D8607

دستبند بافت در دو سایز مدیم و اسمال مخصوص مچ‌های لاغر و متوسط از چرم طبیعی گاو تهیه شده است. این محصول با دو رنگ خاکستری و سورمه‌ای و قیمت حدودی 598 هزار تومان در سایت فروشگاه مارال چرم قابل سفارش است. طول دستبند بافت D8607 در سایز مدیوم 20/5 و در سایز اسمال 19/5 است.

دستبند مردانه بافتی D8607 کاماپرس

 

دستکش R0527

دستکش مردانه R0527 از تولیدات چرم مشهد است که در 4 رنگ‌بندی سورمه‌ای، مشکی، قهوه‌ای سوخته و سورمه‌ای تیره به‌فروش می‌رسد. جنس چرم این دستکش از نوع چرم بره‌ای است که لطافت و گرمی موردنیاز برای دستکش را فراهم می‌کند.

چرم مشهد دستکش R0527 با قیمت روز 2 میلیون و 798 هزار تومان و در سایزبندی 09 تا 13 برای علاقه‌مندان عرضه می‌کند.

دستکش R0527 کاماپرس

کاور ایرپاد Pro

کاور ایرپاد محصولی شکیل در ابعاد 5.5*2.5*7 است که توسط شرکت چرم درسا تهیه و تولید شده است. چرم این محصول از نوع چرم طبیعی گاو سافیانو بوده که نوعی چرم بافت‌دار است که پوشش مومی دارد. این محصول در سایت چرم درسا در رنگ زرد با قیمت تقربی 2 میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.

کاور ایرپاد Pro کاماپرس

جاکلیدی آمازون

اگر به دنبال خرید یک جاکلیدی مدرن و شیک و درعین‌حال بانمک هستید، جاکلیدی آمازون مارال چرم را حتما در گزینه‌های‌تان قرار دهید. این محصول در 4 رنگ‌بندی زیبای عسلی، مشکی، سورمه‌ای و طوسی از جنس چرم طبیعی گاو تهیه شده و دراختیار مخاطبان قرار گرفته است. قیمت روز جاکلیدی آمازون مارال چرم حدودا 749 هزار تومان است.

جاکلیدی آمازون کاماپرس

کیف دسته چک G5003

کیف دسته‌چک یکی از محصولات بسیار کاربردی چرم مشهد برای کسانی مناسب بوده که معمولا طی روز چندین مرتبه با کارهای بانکی و مالی سروکار دارند. این محصول علاوه‌بر اینکه جلوه زیبایی به استایل شما می‌بخشد، برای نظم دادن به دسته چک و اسناد و جلوگیری از آسیب‌دیدن آن‌ها مناسب است.

چرم مشهد کیف دسته چک G5003 در دورنگ قهوه‌ای و قهوه‌ای سوخته در ابعاد 12*1.5*23.8 سانت تولید کرده و با قیمت روز 2 میلیون و 298 هزار تومان به‌فروش می‌رساند.

کیف دسته چک G5003 کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : چرم مشهدگروه برندهای درسامارال چرم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز