10 هدیه هیجان‌انگیز برای روز مرد از دیجی کالا

10 هدیه هیجان‌انگیز برای روز مرد از دیجی کالا کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

جستجو در سایت‌ها و فروشگا‌ه‌های آنلاین و اینترنتی یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای انتخاب محصول و هدیه به شمار می‌رود. با این حال شاید انتخاب یک هدیه مناسب روز مرد از بین بخش‌های متنوع و متعدد موجود در فروشگاه‌های مجازی که هم مناسب مخاطب ما باشد و هم جذاب هیجان‌انگیز، کار دشوار و گیج‌کننده‌ای به‌نظر برسد. در این میان اکثر فروشگا‌های آنلاین مطرح همچون دیجی کالا با دسته بندی و طبقه بندی محصولات کار را تا حدودی تسهیل کرده‌اند.

برای دیدن بهترین ایده های هدیه روز مرد اینجا کلیک کنید.

کاماپرس در این گزارش با جست‌وجو در بخش‌های مختلف سایت دیجی کالا، آیتم‌های کاربردی برای هدیه روز مرد را معرفی می‌کند.

کیت نورپردازی داخل خودرو دریم لایت مدل musical

کیت نورپردازی دریم لایت، مخصوص داخل خودروهای سواری از جمله پژو 206، پژو 207، پژو پارس، سمند و ام وی ام است. از ویژگی‌های این کیت نورپردازی می‌توان به داشتن نورهای متنوع و رنگی و قابلیت پخش موسیقی و تغییر رنگ اشاره کرد. قیمت روز این محصول 290 هزار تومان است.

کیت نورپردازی داخل خودرو دریم لایت مدل musical هدیه روز مرد کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

ست هدیه چرم بارز کد DS1.1.nw

ست‌های هدیه معمولا از پرطرفدارترین اید‌ه‌هایی هستند که برای تهیه هدیه به مناسبت‌های مختلف استفاده می‌شوند. ست چرم بارز در سه رنگ قهوه‌ای، عسلی و مشکی از برند آذین چرم و با قیمت حدودی 1 میلیون و 530 هزار تومان از دیجی کالا قابل سفارش است. این ست شامل یک کمربند، کیف پول و جاکلیدی از جنس چرم طبیعی است که ابعادی ۲۰x۳۰x۵ سانتی‌متری دارد و برای کاربردهای رسمی و روزانه مناسب محسوب می‌شود.

ست هدیه چرم بارز کد DS1.1.nw هدیه روز مرد کاماپرس

میکروفون بی سیم مدل SX8

میکروفون SX8 می‌تواند به‌عنوان یک گزینه بسیار مناسب برای خرید هدیه روز مرد مخصوص آقایانی باشد که در شبکه‌های مجازی گوناگون، محتواهای صوتی و ویدیویی تولید و منتشر می‌کنند. به‌علاوه تولیدکنندگان محتوا این میکروفون بی‌سیم برای دوست‌داران بازی‌های کامپیوتری و گیمرها نیز کاربرد دارد. میکروفون بی سیم مدل SX8 با حساسیت 64 دسی بل قابلیت استفاده تا 15 ساعت را تنها با یکبار شارژ 2 ساعته دارد. این محصول با قیمت روز 900 هزار تومان در دیجی کالا ارائه شده است.

میکروفون بی سیم مدل SX8 هدیه روز مرد کاماپرس

بازی فکری مونوپولی مدل 1

بازی مونوپولی یک بازی نوستالژیک و جذاب فکری است که توسط شرکت برادران پارکر طراحی شده و با قیمت حدودی 91 هزار تومان در دیجی کالا به‌فروش می‌رسد. این بازی درکنار جنبه سرگرمی که در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها دارد، از آلزایمر و زوال عقل در سنین بالا نیز جلوگیری می‌کند. جنس مهره‌های این بازی پلاستیکی است.

بازی فکری مونوپولی مدل 1 هدیه روز مرد کاماپرس

کیف مدارک چرم عطارد مدل K13

برای مردان شلوغی که همیشه از گم شدن وسایل‌ خود شکایت دارند، خرید کیف مدارک یک هدیه روز مرد ایده‌آل محسوب می‌شود. کیف مدارک چرم عطارد در 4 رنگ عسلی، قهوه‌ای، سورمه‌ای و مشکی دارای 4 محفظه مجزا برای نگهداری انواع مدارک، دسته چک، موبایل و سایر لوازم ضروری است. این محصول با قیمت روز 2 میلیون و 490 هزار تومان و در ابعاد ۵x۱۳x۲۵ سانتی‌متری عرضه می‌شود.

کیف مدارک چرم عطارد مدل K13 روز مرد کاماپرس

ست لوازم اداری رومیزی کورش کد 155

ست لوازم اداری رومیزی کورش مخصوص کارمندان و آقایان اداری، در یک مجموعه 14 عددی شامل جای نامه، پانچ، منگنه، منگنه کش، استند تقویم، کازیه، جاقلمی (استند خودکار)، جای کاغذ یادداشت، پایه چسب و جامدادی رومیزی طراحی شده است. این ست چرمی درحال حاضر با قیمت 1 میلیون و 750 هزار تومان در دیجی کالا موجود است.

ست لوازم اداری رومیزی کورش کد 155 روز مرد کاماپرس

مجموعه 30 عددی دریل پیچ گوشتی شارژی چکشی جاب مدل JB-3850

یک مجموعه 30 عددی شامل انواع پیچ گوشتی، سری بوکس، خرطومی، چهارسو، مته و… از تاثیرگذارترین هدیه‌هایی است که در روز مرد می‌توانید برای آقایان فنی تهیه کنید. این مجموعه از برند کمپکس همراه با قابلیت کنترل سرعت و لامپ ال ای دی را می‌توانید با قیمت حدودی 4 میلیون و 150 هزار تومان از دیجی کالا تهیه کنید.

مجموعه 30 عددی دریل پیچ گوشتی شارژی چکشی جاب مدل JB-3850 روز مرد کاماپرس

ساک ورزشی مدل Circle M

ساک ورزشی Circle M در 7 رنگ متنوع با قیمت روز 550 هزار تومان عرضه می‌شود. این ساک با ابعاد ۲۶×۲۶×۴۷ سانتی‌متر و جنس برزنتی، یک کیف انعطاف‌پذیر و سبک است که در باشگاه‌های ورزشی و حتی سفر و طبیعت‌گردی استفاده می‌شود.

ساک ورزشی مدل Circle M روز مرد کاماپرس

فوتبال دستی آی بال مدل i208Ps

احتمالا تمام آقایان متولد دهه 60 به‌قبل از هدیه گرفتن یک فوتبال دستی جدید به‌یاد دوران کودکی و نوجوانی‌، لذت می‌برند. فوتبال دستی آی بال با میله‌هایی از جنس فولاد و زمین بازی ام دی اف، یک فوتبال دستی مقاوم و باکیفیت محسوب می‌شود. این فوتبال دستی در ابعاد ۱۰۲x۵۰x۲۲ سانتی‌متر و قیمت روز 900 هزار تومان در دسترس است.

فوتبال دستی آی بال مدل i208Ps روز مرد کاماپرس

ماساژور پا مدل EMS

ماساژور پا مدل EMS با داشتن 6 حالت متفاوت برای ماساژ پا و قابلیت تنظیم قدرت به 9 نوع متفاوت، هدیه‌ای آرامش‌بخش و کاربردی است که با قیمت حدودی 200 هزار تومان از دیجی کالا عرضه می‌شود. این ماساژور هم‌چنین با استفاده از فناوری ای ام اس، به گردش بهتر خون در پاها و برطرف شدن گرفتگی عضلات کمک می‌کند.

ماساژور پا مدل EMS روز مرد کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز