انواع دسته بازی بی سیم (بلوتوثی) + قیمت

قیمت انواع دسته بازی بلوتوثی از 400 هزار تومان تا 3 میلیون تومان متغیر است. بازی‌های آنلاین امروزه دیگر تنها فضایی برای سرگرمی نیستند؛ بلکه دنیایی از رقابت را برای گیمرها به ارمغان می‌آورند. با افزایش محبوبیت بازی‌های مسابقه‌ای، مبارزه‌ای و Racing برندهای گوناگون در جهت طراحی ابزارهای گیمینگ با یکدیگر به رقابت بیشتری می‌پردازند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

یکی از این تجهیزات گیم دسته‌های بی‌سیم وایرلس بوده که بسته به برند و شرکت سازنده آن قابل اتصال به انواع دستگاه‌ها همچون لپ‌تاپ، مانیتور، تبلت، گوشی، تلویزیون‌های هوشمند و کنسول‌های بازی هستند.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت انواع دسته‌های بازی بی سیم (بلوتوثی) می‌پردازد.

1- دسته بازی بی سیم مدل de

قیمت این محصول 450 هزار تومان است. این دسته در وزن 290 گرم و با 15 کلید طراحی شده است. وزن سبک آن راحتی و حمل آسان را در پی دارد و استفاده طولانی مدت از آن سبب خستگی مچ دست نمی‌شود. این دسته با دستگاه‌های پلی استیشن 2، پلی استیشن 3 اسلیم و کامپیوتر سازگار است. دسته de را می‌توانید با سیم از طریق رابط USB و بدون سیم از طریق بلوتوث تا برد 14 متر متصل کنید. از قابلیت‌های دسته می‌توان به وجود شوک و پشتیبانی آن از دو باتری نیم قلم اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- دسته بازی بی سیم مدل TGZ-850M

قیمت این محصول 700 هزار تومان است. وزن 140 گرمی این دسته آن را از بقیه متمایز می‌کند و از گروه دسته‌های سبک به‌شمار می‌رود که بازی مداوم با آن، شما را خسته نمی‌کند. این دسته بازی قابل اتصال به انواع کنسول‌های بازی همچون پلی استیشن، ایکس باکس و سیستم عامل‌های مختلف است.

دسته بازی TGZ-850M به تبلت، تلفن‌های همراه اندروید و تلویزیون نیزمتصل می‌شود. این دسته بازی از طریق وایرلس به دستگاه‌های مختلف و از طریق رابط OTG به تلفن‌های همراه اندروید قابل اتصال است. از قابلیت‌های دیگر این دسته می‌توان به وجود شوک و 17 کلید تعبیه شده بر روی آن اشاره کرد.

3- دسته بازی بی سیم مدل X3

قیمت این محصول 800 هزار تومان است. این دسته در وزن 250 گرم و با 11 کلید طراحی شده است. اتصال این دسته به دستگاه‌های متنوع از طریق بلوتوث (بی‌سیم) و از طریق رابط USB (با سیم) برای دستگاه‌های بدون بلوتوث امکان‌پذیر است.

دسته بازی X3 را می‌توان به تلویزیون‌های هوشمند، مانیتور، لپ‌تاپ، تبلت و گوشی‌های هوشمند اندروید و IOS متصل کرد. ظرفیت باتری این محصول 400 میلی آمپر بوده و شارژ کامل آن به 2 الی 3 ساعت زمان نیاز دارد. سپس، به مدت یک ساعت مداوم می‌توان از آن استفاده کرد.

4- دسته بازی بی سیم پی ایکس ان مدل P50

قیمت این محصول 2 میلیون و 350 هزار تومان است. این دسته بازی 21 کلید و 217 گرم وزن دارد. دسته بازی pxn با سیستم‌ عامل‌های ویندوز 7، 8، 10، 11 سازگار بوده و به IOS و کنسول بازی Nintendo Switch نیز متصل می‌شود.

اتصال این دسته به دستگاه‌های گوناگون از طریق بلوتوث و رابط تایپ سی تعبیه شده بر روی آن صورت می‌گیرد. ظرفیت باتری این دسته 550 میلی‌آمپر ساعت بوده و برای شارژ کامل آن به 2 الی 3 ساعت زمان نیاز است و پس از شارژ کامل می‌توان به مدت 20 ساعت از آن استفاده کرد.

5- دسته بازی بی سیم مایکروسافت مدل Xbox Daystrikle Camo Special Edition

قیمت این محصول 3 میلیون و 750 هزار تومان است. دسته بازی بی سیم مایکروسافت دارای 18 کلید بوده و با وزن 448 گرم طراحی شده است. این دسته را می‌توان به ایکس باکس سری One، سیستم عامل اندروید و ios، ویندوز 10 و 11 متصل کرد.

اتصال این دسته از طریق بلوتوث و بدون سیم امکان پذیر است. بر روی این دسته، دکمه‌ای اختصاصی جهت اشتراک گذاری محتوا تعبیه شده است. از دیگر قابلیت‌های جذاب این دسته می‌توان به جک 3.5 میلی‌متری صدای تعبیه شده بر روی آن و وجود شوک اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : مایکروسافت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “انواع دسته بازی بی سیم (بلوتوثی) + قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز