پرفروش ترین ماوس گیمینگ در بازار + قیمت

سنسورهای به کار رفته در ماوس‌های گیمینگ از دقت بالایی دارند که سرعت حرکت نشانگر روی صفحه را در حین بازی افزایش می‌دهد و همچنین این سرعت قابل کنترل و تنظیم است. ماوس‌های گیمینگ نسبت به ماوس‌های معمولی قابلیت پاسخگویی سریع‌تر و دقیق‌تری در حین بازی دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ماوس‌های گیمینگ نسبت به معمولی دکمه‌های بیشتری تعبیه شده است که به گیمرها این امکان را می‌دهد که مطابق نیاز خود در بازی‌های مختلف این دکمه‌ها را تنظیم کنند.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین ماوس گیمینگ در بازار معرفی می‌کند.

1- ماوس مخصوص بازی مکث تاچ مدل MX305G

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 204 هزار تومان است. این ماوس از نوع رابط USB دار است و جنس رابط آن از سیم کنفی بسیار محکمی ساخته شده است که به راحتی قطع نمی‌شود. کف این ماوس از جنس استیل ساخته شده است که به راحتی بر روی پد ماوس حرکت می‌کند. همچنین، ماوس مکث تاچ مجهز به حسگر اپتیکال، 6 کلید و اسکرولی بزرگ است. در این ماوس ال‌ای‌دی تعبیه شده است که با هر بار حرکت ماوس رنگ آن تغییر می‌کند. محدوده دقت این ماوس بین هزار و 600 تا 3 هزار و 200 است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- ماوس مخصوص بازی تسکو مدل TM 765GA

قیمت این محصول 272 هزار تومان است. در طراحی این ماوس 6 کلیده از نورپردازی LED Lighting استفاده شده است. این ماوس با رابط USB به سیستم متصل می‌شود و سیمی از جنس کنف دارد. این محصول مکان‌یابی را با حسگر اپتیکال انجام می‌دهد. حسگر اپتیکال موجود در این ماوس سبب عدم کارکرد آن بر روی شیشه می‌شود و شما باید برای آن ماوس پد تهیه کنید. محدوده دقت این ماوس بیش از 3 هزار و 200 است. همچنین، این ماوس با تمامی سیستم عامل‌ها سازگاری دارد.

3- ماوس مخصوص بازی یوستیک مدل GX80

قیمت این محصول 298 هزار تومان است. نوع اتصال این ماوس از طریق رابط USB انجام می‌شود و دارای سیم باکیفیتی است که دوام بالایی دارد. ماوس یوستیک با وزن 100 گرمی که دارد از دسته ماوس‌های سبک و خوش‌دست به‌شمار می‌رود. مواد و متریال مرغوبی که در ساخت این محصول به‌کار رفته است با برند‌های بزرگ جهانی برابری می‌کند. این ماوس 6 کلید و دقتی بیش از 3 هزار و 200 دارد. نورپردازی که در این محصول تعبیه شده است در هفت رنگ تغییر می‌کند.

4- ماوس بی سیم مخصوص بازی اونیکوما مدل CW905

قیمت این محصول 675 هزار تومان است. این ماوس بی‌سیم را می‌توان از طریق دانگل USB به سیستم متصل کرد. این ماوس 7 کلید قابل برنامه‌ریزی و سرعت نشانگر 6 هزار و 400 دارد. دو کلید بر روی ماوس تعبیه شده است که یکی از آنها جهت تنظیم محدوده دقت و دیگری برای تنظیم نور ال‌ای‌دی‌ RGB آن است. این ماوس دارای باتری داخلی با توان 700Mah است که پس از شارژ کامل می‌توان از آن به مدت 23 ساعت استفاده کرد. همچنین، این ماوس دارای کابلی جهت شارژ باتری داخلی است.

5- ماوس مخصوص بازی جنیوس M8-610

قیمت این ماوس 150 گرمی 852 هزار تومان است. این ماوس دارای رابط USB و سیمی از جنس پلاستیک بوده و دارای 6 کلید با قابلیت برنامه ریزی است. حساسیت سنسور این محصول 800 تا 8200 نقطه بر اینچ تغییر می‌کند. ماوس جنیوس با تمام سیستم‌ عامل‌های ویندوز و MAC سازگاری دارد. نوع حسگر این ماوس لیزری است؛ بنابراین می‌توانید از آن بر روی سطوح صاف، صیقلی و شیشه‌ای استفاده کنید بدون آن‌که نیازی به تهیه ماوس پد داشته باشید.

انتهای پیام

مرتبط با : تسکوجنیوس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز