انتشارات گاج در بانک کتاب وطن بوک

لست سکند

همه ما می‌دانیم که امروزه کتاب‌های درسی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که حتی کفاف امتحان نهایی را نمی‌دهند چه برسد به کنکور! در چنین شرایطی، برای موفقیت تحصیلی نیاز به آموزشی گسترده‌تر حس می‌شود. این آموزش می‌تواند از طرق مختلفی نظیر رفتن به کلاس های خصوصی، استخدام معلم خصوصی، تماشای ویدئوهای آموزشی و کتاب‌های کمک درسی صورت بپذیرد. به نظر می‌رسد استفاده از کتاب‌های طراحی شده توسط بهترین اساتید که از لحاظ کیفی کنترل می‌شوند، بهترین شیوه باشد. همچنین کتاب‌ها همیشه در دسترس هستند و محدودیتی از لحاظ مدت زمان و یا ساعت خواندن ایجاد نمی‌کنند.

کتاب‌های میکرو طبقه بندی گاج

کتاب‌های سری میکرو طبقه بندی انتشارات گاج کتاب‌هایی مناسب برای دانش آموزان کنکوری هستند. آنچه که یک کنکوری به آن نیاز دارد خواندن کتابی است که دارای درسنامه‌های طبقه‌بندی شده باشد و به همراه آن، انواع تست جهت آمادگی برای کنکور سراسری داشته باشد. تست‌های سری کتاب‌های میکرو، هم شامل تست‌های کنکور و هم تست‌های تألیفی می‌شود که فوق العاده است. تست‌های کنکور به داوطلبان درباره خواسته تقریبی طراحان اطلاعاتی می‌دهد و تست‌های تألیفی خلاقانه، دانش او را به شیوه‌های مختلفی به چالش می‌کشند. همچنین همه تست‌های کتاب دارای پاسخنامه‌‌ای تشریحی و کامل هستند که در صورت به اشکال بر خوردن دانش آموز، او را راهنمایی می‌کنند. کتاب‌های میکرو گاج برای همه درس‌ها را می‌توانید از فروشگاه معتبر وطن بوک تهیه کنید.

کتاب‌های سری IQ

همان طور که از نام آن پیداست این سری کتاب‌ها بسیار چالشی هستند به طوری که هر کسی از پس آن‌ها بر نمی‌آید. در واقع این کتاب‌ها مناسب کسی است که به راحتی آب خوردن از پس تست‌های متنوع کتاب‌های سری میکرو بر آمده باشد و نیاز به گذشتن از هفت خوان رستم را در خود حس می‌کند! در واقع کتاب‌های سری IQ مناسب دانش آموزان قوی و باهوشی است که به خوبی آموزش دیده‌اند و حال نیاز به چالش‌های قوی و پیچیده‌تری دارند. درسنامه‌های این کتاب جمع و جورتر از کتاب‌های سری میکرو هستند که باعث می‌شوند این کتاب برای دوران جمع بندی به عنوان مثال پس از عید، یک انتخاب عالی باشد. اگر حس می‌کنید از پس کتاب‌های IQ بر می‌آیید می‌توانید آن‌ها را از وطن بوک خریداری کنید.

خط ویژه

همه دانش آموزان قطعاً با موقعیتی رو به رو شده‌اند که شب امتحان است و حس می‌کنند مطالب کتاب بیشتر از آن هستند که بتوانند تا زمان امتحان آن را تمام کنند! در چنین شرایطی نیاز به کتابی که مطالب کتاب را به صورت خلاصه و جمع و جور فراهم کرده باشد حس می‌شود. انتشارات گاج برای چنین مواقعی نیز کتاب‌هایی تحت عنوان خط ویژه را آماده کرده تا بتوان از طریق خرید آن از وطن بوک، در مواقع نیاز به جمع بندی از آن استفاده کرد و شب امتحان را به راحتی سپری کرد.

راز آسمان پایتخت

کنکور راهی تقریباً تضمین شده برای رسیدن به موفقیت است اما تنها راه نیست! امروزه در راستای هدف حذف کنکور سراسری، دانشگاه‌های بسیاری برخی از ظرفیت رشته‌های خود را برای قبولی بر اساس سوابق تحصیلی گذاشته‌اند. به نظر می‌رسد تمایل داوطلبان برای قبولی از طریق سوابق تحصیلی زیاد شده و کسانی که به کنکور دادن علاقه ندارند و یا از طریق کنکور راهی به جایی نمی‌برند، انتخاب رشته از طریق سوابق تحصیلی را بر می‌گزیند که در بسیاری از مواقع تصمیم بسیاری خوبی است. منظور از سوابق تحصیلی، نمره کسب شده در امتحان نهایی است؛ بنابراین داوطلبان باید کسب موفقیت و نمره بالا در امتحان نهایی را نیز مد نظر قرار بدهند. انتشارات گاج برای این منظور نیز تدبیر اندیشیده و کتاب‌هایی که استراتژی آن‌ها مطابق با هدف موفقیت در امتحان نهایی هستند را نیز طراحی و منتشر کرده است. از این سری کتاب‌ها می‌توان به کتاب‌های سیر تا پیاز و EQ اشاره کرد.

‌کتاب‌های سیر تا پیاز

کتاب‌های سیر تا پیاز با هدف ارائه سه کتاب در یک کتاب به بازار آمدند. سه بخش این کتاب شامل سه بخش کامل در حوزه آموزش، امتحان تشریحی و تست زنی می‌شود. در راستای پایبندی به سه کتاب بودن آن، حتی این سه بخش دارای جلدهای جدا هستند که به هم متصل هستند.

کتاب‌های EQ

کتاب‌های EQ کتاب‌هایی هستند که هر دانش آموزی برای موفقیت در انواع امتحان‌های تشریحی همانند امتحان نهایی به آن نیاز دارند. یکی از ویژگی‌های این کتاب که در یادگیری هر چه بیشتر تمرینات کتاب و موفقیت در امتحان تأثیر دارد این است که در آن مسائل و تمرینات کتاب درسی در سری کتاب‌های EQ به طور مفصل حل شده و شیوه حل آن‌ها توضیح داده شده است. کتاب‌های سری EQ برای همه پایه‌ها طراحی و منتشر شده‌اند. در پایه‌های مقطع دبستان، همه دروس در یک کتاب و در پایه دبیرستان، کتاب‌ها به صورت تک درس برای انواع دروس هر پایه طراحی شده‌اند.

کتاب‌های درسی مورد نیاز خود را از وطن بوک تهیه کنید!

امروزه خرید اینترنتی از بانک کتاب یک گزینه عالی پیش روی خریداران در همه حوزه‌هاست. در مورد کتاب کمک درسی، خرید از فروشگاه‌های اینترنتی باعث می‌شود گزینه‌های پیش روی فرد بیشتر شود و بتواند با حوصله و دقت بیشتر، خرید سودمندتر و بهتری را برای خود رقم بزند‌. وطن بوک یک بانک کتاب اینترنتی فوق العاده است که در آن علاوه بر کتاب‌های انتشارات گاج، کتاب‌های دیگر انتشارات مطرح نظیر قلم چی، سفیر خرد، تخته سیاه، راه اندیشه، مهر و ماه و … را می‌توانید بیابید. اکثر کتاب‌های وطن بوک شامل تخفیف ویژه هستند و در وطن بوک می‌توانید از ارسال رایگان نیز برخوردار شوید.

مرتبط با : وطن بوک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز