امنیت بسترهای معاملاتی رمزارزها را جدی بگیرید!

معامله رمزارز-کاماپرس

با وجود اینکه همواره صرافی‌های رمزارزی و کارشناسان نسبت به کلاهبرداری‌های حوزه ارزهای دیجیتال هشدار داده‌اند باز هم عده‌ای سرمایه گذاری تازه وارد در دام کلاهبرداران گرفتار می‌شوند و عملا به جز زیان در این حوزه حوزه چیزی نصیب آن‌ها نخواهد شد.

به گزارش کاماپرس، اخیرا سرمایه گذاران پلتفرم معاملاتی ایمینی اف ایکس به چالش کشیده شده‌اند و به دلیل سرمایه گذاری در این پلتفرم اموال خود را از دست داده‌اند. ادی الکساندر، دارنده پلتفرم معاملاتی ایمینی اف ایکس، کلاهبردار شناخته شده و گویا 248 میلیون دلار پول 25 هزار سرمایه گذار را تصرف کرده است. براساس تحقیقات صورت گرفته، الکساندر با مقداری از این وجوه کالاهای لوکس و مجلل مانند اتومبیل‌های گران قیمت خریده و عملا رمزارزهای در کار نیست.

الکساندر ساکن نیویورک است و در دادگاه ایالات متحده نیز جرم وی ثابت شده است. براساس اخبار موجود، این شخص باید به دلیل کلاهبرداری 9 سال حبس را بگذراند. غیر از سپری کردن 9 سال حبس، این متهم به سه سال آزادی تحت نظارت و پرداخت 248 میلیون دلار جریمه به علاوه 213 میلیون دلار غرامت محکوم شده است.

روند کلاهبرداری پلتفرم معاملاتی ایمینی اف ایکس

الکساندر بین سپتامبر 2021 تا می 2022 پلتفرم سرمایه گذاری رمزارزی مشکوک ایمینی اف ایکس را رهبری کرد و بازده سرمایه گذاری بالا «تضمین شده» را از طریق فناوری ویژه به مشتریان خود ارائه داد. آن زمان طرفداران و سرمایه گذاران در پلتفرم وی، این ویژگی را «راز تجاری» نام گذاری کرده بودند. در واقع الکساندر با این تضمین به مشتریان خود قول می‌داد تا طی پنج ماه سرمایه‌شان را دو برابر مقدار اولیه به آن‌ها بازگرداند.

معامله رمزارز-کاماپرس

رمزارزها را از درگاه‌های معتبر و امن خریداری کنید

به گزارش رمزارز نیوز، نمونه‌های بسیار زیادی از این قبیل کلاهبرداری وجود دارد که طی چند سال گذشته سرمایه زیادی از مردم را به اختیار گرفته‌اند. معمولا خاطی‌ها با اموال مردم به خرید کالاهای لوکس و سرمایه گذاری در دیگر بازارهای مالی می‌پردازند. به همین دلیل همواره به مردم توصیه می‌شود فریب زر و برق، تبلیغات مرتبط با تضمین سرمایه، چند برابر کردن اصل پول و موارد این چنینی را نخورند و تمام سرمایه خود را به این مراکز نسپارند. زیرا اساسا هیچ چیز در بازار رمزارزها قابل تضمین و پیش بینی نیست و هر آن امکان ریزش و صعود قابل توجه قیمتی انواع ارزهای دیجیتال برتر بازار وجود دارد.

راز آسمان پایتخت

به همین دلیل بهتر است بهترین وبسایت یا صرافی رمزارزی انتخاب و سپس معامله ارزهای دیجیتال انجام شود. معمولا صرافی‌های معتبر بدون تضمین بازگشت چند برابر سرمایه، حفاظت از اصل پول و اطلاعات هویتی شما را تضمین کرده و با دریافت کارمزد معقول خدمات مرتبط با این مورد را به شما ارائه می‌دهند.

معامله رمزارز-کاماپرس

بهترین درگاه برای خرید رمزارزها در ایران کدام است؟

در صورتی که ساکن ایران هستید و به یک صرافی معتبر برای معامله رمزارز ها احتیاج دارید بهتر است به وبسایت صرافی آی اُ مراجعه کنید. این مجموعه بهترین خدمات رمزارزی را به شما ارائه می‌دهد و برای حفاظت از اطلاعات و سرمایه شما آخرین متد امنیتی روز را به کار می‌برد.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “امنیت بسترهای معاملاتی رمزارزها را جدی بگیرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز