اقامت در کیش؛ گزینه ‌ای عالی برای سفرهای زمستانه!

اقامت در کیش-کاماپرس
لست سکند

جزیره کیش یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری ایران در چهار فصل سال است. این جزیره، یک شهر ساحلی فوق‌العاده شیک و مدرن است که جایگزین بسیار مناسب و مقرون به صرفه‌ای برای سفرهای خارجی محسوب می‌شود. برخی افراد برای سفر به کیش ترجیح می‌دهند تا از تور استفاده کنند؛ برخی دیگر هم با رزرو هتل و بلیط آماده سفر می‌شوند.

به گزارش کاماپرس به نقل از سفرانه، در هر دو صورت، کسب اطلاع درباره هتل‌های کیش و مکان‌های تفریحی این جزیره ضروری به نظر می‌رسد.

رزرو هتل در جزیره کیش

فصل پاییز و زمستان بهترین زمان سفر به کیش و مناطق جنوبی ایران محسوب می‌شود. در این فصول می‌توان از هوای معتدل این منطقه برای شنا و تفریح‌های آبی نهایت استفاده را کرد. به علاوه، در این زمان دیگر از آب و هوای شرجی خبری نیست. به طور کلی، راهنمای سفر به جزیره کیش اوایل دی تا اواسط اردیبهشت ماه را به گردشگران توصیه می‌کند.

البته تخفیف‌های مربوط به رزرو هتل و تورهای تفریحی یکی از مزیت‌های سفر به کیش در فصل تابستان محسوب می‌شود و در نیمه دوم سال معمولاً از این تخفیف‌ها خبری نیست! با این حال، مجموعه سفرانه تعدادی تخفیف ویژه رزرو هتل کیش برای گردشگران در نظر گرفته است. این تخفیف‌ها بر روی اغلب هتل‌های اقتصادی و لوکس در نظر گرفته شده است. در ادامه، تعدادی از این هتل‌ها و قیمت رزرو هتل در زمستان کیش بررسی خواهد شد؛

هتل ترنج؛ لوکس و رویایی!

هتل ترنج کیش تنها هتل روی آب ایران محسوب می‌شود. طراحی منحصر به فرد این هتل توانسته در مدت بسیار کوتاه، طرفداران زیادی را به خود جذب کند.

راز آسمان پایتخت

این هتل پنج ستاره، دارای دو فاز ساحلی و روی آب است که در حال حاضر تنها قسمت روی آب این هتل به بهره‌برداری رسیده است. این هتل دارای امکاناتی چون انواع رستوران، کافی شاپ، اتاق نگهداری کودک، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت و… است.

تمامی اتاق‌های این هتل با تخفیف‌های ویژه در وبسایت سفرانه قابل رزرو است. سوئیت دو تخته رویال ترنج با قیمت 4 میلیون و 700 هزار تومان به گردشگران ارائه می‌شود.

هتل ترنج کیش-کاماپرس

هتل سورینت صدف؛ هتلی با دسترسی آسان

رزرو هتل کیش با امکانات مناسب و قیمت معقول یکی از انتظارات مهم بسیاری از گردشگران است. هتل سورینت صدف، هتلی 4 ستاره و شیک است که به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار عالی خود، دسترسی آسان به تفریح‌های مختلف جزیره کیش را آسان‌تر می‌کند.

اینترنت، فضای سبز، چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، اجاره خودرو و… از امکانات این هتل محسوب می‌شود. اتاق دو تخته دبل این هتل با یک تخفیف 33 درصدی ویژه در سفرانه، به قیمت 1 میلیون و 665 هزار تومان قابل رزرو است.

هتل پارمیس؛ 5 ستاره اقتصادی!

اقامت در یک هتل 5 ستاره و با کیفیت می‌تواند لذت سفر را چند برابر کند. رزرو هتل پارمیس کیش می‌تواند یکی از گزینه‌های وسوسه‌انگیز برای هر ایرانی مشتاق به سفر باشد. این هتل با 168 واحد اقامتی از پرطرفدارترین اقامتگاه‌های کیش به شمار می‌رود.

با رزرو هتل پارمیس می‌توان به راحتی به اسکله بزرگ کیش، پارک ساحلی، مرکز غواصی، کشتی آکواریوم و… دسترسی آسان داشت. اتاق دو تخته پردیس و دو تخته رو به جزیره این هتل به قیمت 698 هزار تومان در سفرانه به گردشگران ارائه می‌شود.

اماکن تفریحی جزیره کیش-کاماپرس

اماکن تفریحی جزیره کیش

مراکز خرید این جزیره زبانزد عام و خاص است. انواع پاساژهای لوکس و اقتصادی جزیره کیش پاسخگوی تمام علاقمندان به خرید پوشاک خواهد بود.

با این حال، نمی‌توان از هیجان تفریح‌های آبی کیش صرف نظر کرد. شناور آکواریوم، بیگ بال، پاراسل، شاتل، فلای برد، اسکوتر زیردریایی، غواصی و… تنها گوشه‌ای تفریح‌های جذاب در سفر به کیش محسوب می‌شود. به علاوه، این جزیره دارای انواع پارک‌ها  و اسکله‌های ساحلی و اماکن تاریخی است.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز