اقامتی فراموش نشدنی در پایتخت با رزرو هتل استقلال تهران

تورهای مسافرتی لحظه آخر

هتل پنج ستاره استقلال در حال حاضر به عنوان بزرگ‌ترین هتل لوکس شمال تهران شناخته می‌شود. این اقامتگاه در گذشته با نام هتل رویال هیلتون و به عنوان لوکس‌ترین هتل پایتخت شناخته می‌شد. زمان افتتاح هتل استقلال تهران به سال 1351 بازمی‌گردد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این هتل پنج ستاره در خیابان ولیعصر تهران قرار دارد و از دسترسی خوبی به مراکز مهم شهر برخوردار است. با رزرو هتل استقلال تهران می‌توانید از جاذبه‌های محبوبی چون پارک ملت، توچال، دربند، موزه جواهرات، کاخ سعدآباد و… به راحتی بازدید کنید. در ادامه این مطلب، با امکانات و ویژگی‌های این اقامتگاه بیشتر آشنا خواهید شد.

مشخصات اتاق‌ها و سوئیت‌ها

ساختمان این هتل دارای زیربنایی با متراژ 70 هزار مترمربع است. این هتل در 30 طبقه ساخته شده و 552 اتاق در آن وجود دارد. واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق یک تخته شرقی، اتاق توئین شرقی، اتاق دبل شرقی، سوئیت دو نفره شرقی و سوئیت دو نفره رویال شرقی می‌شود.

راز آسمان پایتخت

در تمام واحدها امکاناتی چون یخچال، چای‌ساز، مبلمان، داور، بالکن، آباژور، میز تحریر، کمد لباس، تلویزیون، وای فای رایگان، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، لوازم بهداشتی رایگان و حمام اختصاصی وجود دارد. حمام برخی از واحدها به وان نیز مجهز است.

امکانات رفاهی هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران به عنوان یک اقامتگاه لوکس، امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. این هتل به یک زمین تنیس بسیار زیبا مجهز است. همچنین، هتل استقلال دارای یک کلوپ ورزشی بزرگ، مرکز خرید سوغاتی، بیزینس سنتر، استخر، جکوزی و سونای لوکس است. مهمانانی که سوئیت‌های هتل استقلال تهران رزرو می‌کنند، می‌توانند به صورت رایگان از زمین تنیس، استخر، سونا و جکوزی استفاده کنند.

این اقامتگاه، 4 رستوران متنوع دارد که غذاهایی لذیذ و خوشمزه را برای مهمانان سرو می‌کنند. در رستوران سیتادل هتل استقلال می‌توانید انواع غذاهای عربی و مدیترانه‌ای را میل کنید. رستوران مطبخ به سرو غذاهای مکزیکی، ترکی و ایتالیایی اختصاص دارد و در رستوران خاتون می‌توانید غذاهای سنتی خوشمزه را بچشید. رستوران رز نیز انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را به شما ارائه می‌کند. از دیگر خدمات و امکانات هتل استقلال می‌توان به صبحانه رایگان، کافی‌شاپ، روم سرویس، آرایشگاه مردانه، سالن اجتماعات و… اشاره کرد.

قوانین هتل

مهمانان می‌توانند اتاق خود را ساعت 14 تحویل بگیرند. ساعت تحویل اتاق در آخرین روز اقامت، 12 ظهر است. نرخ هزینه‌های هتل استقلال تهران برای کودکان زیر 6 سال رایگان است. زوج‌هایی که این هتل را رزرو می‌کنند باید هنگام پذیرش، صیغه‌نامه رسمی را ارائه بدهند. کنسل کردن اتاق تا 72 ساعت قبل، بدون جریمه است. چنانچه اتاق را 48 ساعت قبل از روز رزرو، کنسل کنید باید 50 درصد هزینه یک شب را بپردازید. همچنین، کنسلی اتاق زیر 24 ساعت، مشمول جریمه 80 درصدی می‌شود.

رزرو هتل استقلال تهران با بهترین قیمت

چنانچه تمایل دارید تا این هتل را با قیمت مناسب و در سریع‌ترین زمان ممکن رزرو کنید، وبسایت سفرانه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در صفحه هتل های تهران تمامی اقامتگاه‌ها بر اساس قیمت، تعداد ستاره‌ها، امکانات و بیشترین تعداد امتیاز دریافتی از مسافران دسته‌بندی شده‌اند که شما با در نظر گرفتن تمامی شرایط به راحتی می‌توانید به هتل مور نظرتان دسترسی داشته باشید. این مجموعه بیش از 13 سال تجربه در صنعت گردشگری را دارد و خدمات خود را به صورت آفلاین و آنلاین به مشتریان ارائه می‌کند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز