افزایش 5 برابری دورکاری در آمریکا و صدها میلیارد دلار سرمایه از دست رفته

تور لحظه آخری-کاماپرس

افزایش 5 برابری کار از خانه احتمالا بزرگترین تحولی است که از زمان جنگ جهانی دوم، بازارهای آمریکا را دستخوش تغییر و تحول کرده است.

به گزارش کاماپرس، دورکاری و کار از خانه از زمان همه‌گیری کرونا آغاز شد و امروز میزان آن تا 5 برابر افرایش یافته است. مسائل مرتبط با دورکاری، همه مدیران در آمریکا را تحت تأثیر قرار داده است. همچنین، شکل صنایع از جمله مسکن و سفرهای تجاری را تغییر داده و منجر به مهاجرت گسترده افراد از مراکز شهرها به حومه شهرها شده است؛ چالشی که بیش از همه صاحبان املاک در مراکز شهرها را تحت الشعاع قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

به نقل از دنیای اقتصاد، به عقیده وال‌استریت ژورنال بزرگترین بازندگان این فرایند تغییر و تحول بزرگ، صاحبان دفاتر مرکزی شهر و صاحبان املاک هستند. رواج فرایند کار از خانه یا همان دورکاری، در شهرهای بزرگ باعث ایجاد «اثر دوناتی» در سراسر جهان شده است. بسیاری از افراد به حومه‌های شهر نقل مکان کرده‌اند و میلیون‌ها کارمند دیگر هر روز در مسیر رفت و آمد به محل کار نیستند.

راز آسمان پایتخت

همچنین بسیاری از دفاتر در مرکز شهر خالی از سکنه شده‌ و بنگاه‌ها برای جذب مشتری با مشکلات عدیده‌ای رو به رو هستند. میزان سرمایه از دست رفته صاحبان این املاک در آمریکا صدها میلیارد دلار برآورد شده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز