افزایش تقاضای فولاد در اروپا طی 5 سال آینده

فولاد اروپا
لست سکند

مطالعات موسسه تحقیقاتی صنایع فلزی( سی آر یو) حاکی از آن است که تقاضای فولاد اتحادیه اروپا در طول دوره 5 ساله آینده 1.1 درصد رشد می کند.

به گزارش کاماپرس، موسسه CRU از مراجع بین المللی صنایع فلزی اعلام کرد نسل بعدی اتحادیه اروپا چیزی فراتر از یک برنامه بهبودی اقتصادی بعد از کرونا را تجربه می کند. کمیسیون اروپا معتقد است که یک بار در طول زندگی فرصتی برای قوی‌تر شدن از پاندمی بوجود می آید و آن زمان الان است.

بر اساس مطالعات سی آر یو، تقاضای فولاد اتحادیه اروپا در طول دوره 5 ساله آتی 1.1 درصد افزایش خواهد یافت.

این در حالی است که افزایش تقاضای آلومینیوم و مس به ترتیب 0.9 درصد و 1.4 درصد خواهد بود.

اختلال در بخش فولاد ژاپن تحت تاثیر المپیک 2021 توکیو

راز آسمان پایتخت

در تحولی دیگر مای استیل گلوبال اعلام کرد: احتمال اینکه بازی های المپیک توکیو طبق برنامه ریزی صورت گرفته در اواخر این ماه علیرغم افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا لغو نشده و برگزار شود، وجود دارد.

این امر صنایع داخلی فولاد ژاپن را به ویژه آنهایی که نزدیکتر به پایتخت و محل برگزاری بازی ها می باشند با اختلالات حمل ‌و تحویل کالا مواجه می کند.

بازی های المپیک توکیو قرار است از 23 جولای تا 8 آگوست و بازی های پارالمپیک از 24 آگوست تا 5 سپتامبر برگزار شوند.دولت مرکزی ژاپن و دولت کلانشهر توکیو پیش از این تصمیم گرفتند که از 19 جولای تا 9 آگوست و 24 آگوست تا 5 سپتامبر جریان ترافیک در توکیو و اطراف آن بویژه اطراف کارخانه های فولاد را محدود کنند تا از ازدحام جاده ها جلوگیری کرده و ضمن سهولت در حمل و نقل، امنیت را افزایش دهند.

در این راستا عوارض بزرگراه ها برای وسایل نقلیه شخصی نیز حدود هزار ین معادل 9 دلار در طول دوره مذکور برای جلوگیری از ترافیک غیر ضروری افزایش می یابد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز