افزایش امنیت ورودی ساختمان با تعویض دربهای قدیمی، فرسوده و نا ایمن با درب های ایمن و زیبا

درب بزرگمهر-کاماپرس

در طول تاریخ انسان و محیط اطراف همواره بر یکدیگر تاثیر گذاشته اند و خواسته یا ناخواسته در مسیر رشد و تکامل همدیگر نقش داشته اند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از بزرگمهر، حتما توجه کرده اید که وقتی از فضایی به فضای دیگر وارد می شوید. این تغییر موقعیت احساس شما را تغییر می دهد که این تغییرات می تواند به صورت کلی در معماری داخلی ساختمان باشد  و یا به صورت جزئی به تغییر عضوی از ساختمان مانند درب ورودی ساختمان باشد. در هر صورت حس مثبت و شادابی به اهالی ساختمان منتقل می شود . چرا که همه این تغییرات به منظور ایجاد احساس راحتی در محیط برای افراد است.

اما مهم ترین نقش درب ورودی ساختمان تامین امنیت است. به همین خاطر در ابتدا باید به امنیت درب ورودی ساختمان پرداخت. بسیاری از درب های ساختمان ها قدیمی بوده عمر مفید آن ها به پایان رسیده است و یا درب های ضعیفی هستند که نمیتوان امنیت لازم را برای ورودی ساختمان تامین کنند. به همین خاطر نیاز به تعویض این گونه درب ها وجود دارد.

علائم و نشانه های درب فرسوده که نیاز به تعویض دارند

تصور کنید درب ورودی ساختمان که به عنوان اولین گذرگاه عبور رو مرور افراد است با مشکلاتی نظیر ایجاد صداهای ناهنجار در موقع باز و بسته کردن درب، باز و بسته شدن سخت به دلیل قدیمی بودن، رنگ پریدگی و یا خوردگی و زنگ ضدگی و …  چه حسی در بدو ورود به شما منتقل می کند. البته که مشکلات این چنینی برای درب های اصلی و پرتردد سبب سلب آرامش و آزار دهنده خواهد بود اما این احساس نا امنی و عدم امنیت  است که منجر می شود تا به فکر تصمیمات جدی تری برای حل مشکلات باشیم. ضعف در چهارچوب و کلاف اصلی درب، نازک بودن ورق استفاده شده، پوسیدگی درب، قفل و یراق ضعیف و غیر استاندارد موارد مهمی برای این است که تصمیم به تعویض درب گرفته شود.

راز آسمان پایتخت

درب بزرگمهر-کاماپرس

هر دربی با توجه به نیاز و عملکردی که مخاطب از آن دارد تولید می شود. به طور مثال دربی که برای ورودی ساختمان از جمله درب اتاق خواب، درب سرویس بهداشتی و.. تعبیه می شود هر کدام از مشکلاتی که عنوان شد اگر دچار شود قابل تعمیر است به طور مثال صدای قیژ قیژ درب را می توان با روغن کاری به طور موقت برطرف کرد تا  مجدد مورد استفاده قرار گیرد. اما به دلیل ضرورت نداشتن به رعایت مسایل امنیتی در درب های داخلی نیازی به راهکار امنیتی و تعویض درب  نخواهد بود. زیرا که فقط مسئولیت تفکیک قسمت های داخلی ساختمان را دارد و در بحث امنیت دخالتی ندارد . اما درب حیاط، درب پارکینگ، درب لابی، درب ورودی ساختمان و درب ورودی آپارتمان نقش امنیتی دارند و وجود هرگونه ضعف در آنها باعث کاهش امنیت خواهد شد که ممکن است باعث ایجاد صدمات و خسارات جبران ناپذیری شود. به همین خاطر تعویض درب حیاط، تعویض درب پارکینگ، تعویض درب ضدسرقت و تعویض درب ورودی آپارتمان و ساختمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

درب بزرگمهر-کاماپرس

شرکت بزرگمهر برای آسایش و رفاه شما عزیزان اقدام به راه اندازی طرح تعویض درب قدیمی با درب ایمن و جدید بزرگمهر کرده است و شما میتوانید با تماس با شماره های 02144088935 و یا 05134204  و همچنین سفارش گذاری در وب سایت این شرکت به آدرس https://bozorgmehr.co  از خدمات و مزایای این طرح استفاده کنید.

درب بزرگمهر-کاماپرس

بهترین زمان تعویض درب حیاط

هر کالایی دچار استهلاک و فرسودگی می شود اما وقتی درباره عضو اصلی ورودی ساختمان ( درب حیاط-درب پارکینگ) که تامین کننده امنیت ورودی ساختمان هستند صحبت می شود باید هرگونه نشانه از ضعف یا فرسودگی دیده شد نسبت به رفع آن اقدام شود. و اگر ساختار یا متریال درب دارای ضعف است حتما نسبت به تعویض درب اقدام شود.

متاسفانه صاحب خانه های را می بینیم که قدمت درب حیاط آنها بیش از20 سال است این در حالی است که معماری داخل خانه کاملا به روز و مدرن است اما به دلیل جزئی شمردن مسئله تعویض درب حیاط و یا تعویض درب پارکینگ و درب ورودی ساختمان را جدی نگرفته و از کنار آن به سادگی گذشته اند.

برای انتخاب و خرید یک درب خوب و ایمن جهت تعویض با درب قدیمی ساختمان به این لینک مراجعه نمایید.

نا گفته نماند که بسیاری از افراد هم ترس از خرابی و کنده کاری و کثیفی هنگام تعویض درب در جلوی ساختمان را دارند که باعث شده تا مانعی برای تعویض درب حیاط شود. اما خبر خوش اینجاست که امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و همدستی علم و هنر همه روزه شاهد اتفاقات و پیشرفت های روز افزون در عرصه صنعت هستیم. و به جرات می توان گفت که 100 درصد روش ساخت و مونتاژ کردن درب حیاط از گذشته تا امروز تغییر کرده است. صرفا جهت یاد اوری، باید بگوییم که  در گذشته ای نه چندان دور ساخت درب حیاط توسط آهنگران در محل پروژه انجام می‌گرفت و دو یا سه روز زمان ساخت طول می کشید و کل مراحل سنکاری و جوشکاری در محل پروژه انجام می گرفت که به دنبال آن سر و صدا و مزاحمت برای همسایگان را هم در پی داشت. این در حالی بود که بعد از دو روز تازه درب به مرحله رنگ آمیزی میرسید و تمام مراحل رنگ کاری در محل و با دست انجام می شد. و تا خشک شدن رنگ درب، معظلاتی همچون نخوردن دست عابران و افراد ساختمان ، شرایط جوی مناسب که بارندگی نباشد و مسایل این چنین افراد را درگیر می‌کرد. شاید همین تصورات از گذشته سبب شده تا پرسه تعویض درب برای بسیاری از افراد کار سخت و دشواری باشد اما ما به شما این نوید را می دهیم که دیگر نگرانی و دغدغه ای بابت تعویض درب حیاط نداشته باشید. بار ها و بارها در یادداشت ها و مقالات مختلف ازمعرفی  نسل جدید درب های حیاطی و نحوه ساخت آنها صحبت کرده ایم.

درب بزرگمهر-کاماپرس

شرکت بزرگمهر به عنوان تولید کننده خوشنام در عرصه تولید درب حیاط فلزی، همواره می کوشد تا برای آشنایی هر چه بیشتر افراد جامعه از نسل جدید درب های فلزی که در پی آن بالا رفتن امنیت جامعه را به دنبال دارد، نحوه ساخت و تولید درب حیاط تولید شده بزرگمهر را بیان کند؛ از اینرو با ما همراه باشید تا باری دیگر به بررسی نحوه ساخت و چگونگی تعویض درب حیاط بدون تخریب و در کمترین زمان ممکن آشنا شویم:

ضخامت و کیفیت ورق از معیار های مهم امنیت درب می باشد .هر چه درب مورد نظر از ضخامت ورق بیشتر و ورق با کیفیت تر برخوردار باشد، درب ایمن تر و مقاوم تر خواهد بود. درب حیاط فلزی بزرگمهر با ضخامت ورق 3 میلیمتر توانسته جایگاه خوبی را در نمودار استانداردها کسب کند تا جایی که به درب فلزی ضد سرقت شناخته می شوند.

کیفیت پروفیل و ضخامت آن هم یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر امنیت و استحکام ساختار درب دارد. (پیشنهاد میکنیم برای اطمینان بیشتر و کسب اطلاعات فنی دقیق تر با کارشناسان شرکت بزرگمهر تماس بگیرید.).

درب های از پیش ساخته فلزی بزرگمهر علاوه بر دارا بودن تمام نکات فنی امنیت و استحکام، دارای پوشش رنگ الکترو استاتیک می باشدکه عمر مفید بسیار خوبی دارد و به مرور زمان رنگ آن مات و کدر نخواهد شد. همچنین پوشش رنگ کوره ای الکترواستاتیک استحکام بالایی دارد و در مقابل ضربات و خراشیدگی از دوام بالایی برخوردار است.

درب بزرگمهر-کاماپرس

حال که از امنیت و ساختار کلی درب حیاط بزرگمهر آگاه شدید لازم است بدانید که تمام مراحل ساخت درب فلزی بزرگمهر در محیط کارخانه ای و تحت نظارت واحد کنترل کیفیت می باشد و درب پس از ساخت در چند مرحله مورد تست قرار میگیرد تا در محل نصب نیازی به رگلاژ درب نباشد و همین عاملیست که درب حیاط بزرگمهر را از سایر تولید کنندگان متمایز کرده و محدودیتی برای ارسال به اقصا نقاط دنیا  نداریم.  شما می توانید درب های فرسوده و مستهلک خود را در کمترین زمان ممکن با نسل جدید درب های  فلزی لیزری بزرگمهر تعویض نموده و زیبایی را در بالاترین قله های امنیت تجربه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : بزرگمهر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز