اعتراض هواداران خشمگین چلسی در مقابل استمفوردبریج (فیلم)

سوپرلیگ

تعداد زیادی از هواداران خشمگین تیم فوتبال چلسی پیش از دیدار روز سه شنبه این تیم برابر برایتون در اعتراض به برپایی سوپرلیگ از سوی 12 باشگاه بزرگ اروپایی در خارج از استادیوم خانگی تیم لندنی تجمع کردند.

به گزارش کاماپرس و به نقل از یورونیوز، هواداران باشگاه های انگلیسی در حال سازماندهی اعتراضات گسترده ای در لندن علیه ورود باشگاه های این کشور به سوپرلیگ اروپا هستند، که به گفته بسیاری از هواداران، مسابقات قهرمانی فوتبال کشور را به نابودی می کشاند.

سوپرلیگ

خصوصاً اعتراض هواداران تیم های چلسی و آرسنال توجهات بیشتری را به خود جلب کرده است. هواداران توپچی های لندن با جمع شدن مقابل ورزشگاه این تیم و با در دست داشتن پلاکاردهای “آرسنال ما را به ما برگردانید” خواهان نپیوستن تیم محبوب خود به لیگ جدید هستند. گفته ها حاکی از آن است که با شدت گرفتن این اعتراضات، مالکان آبی ها و توپچی های لندن از حضور در سوپرلیگ اروپا منصرف شده و در حال کناره گیری از این مسابقات هستند. طرفداران فوتبال در این کشورها انتظار دارند که بعد از خروج این دو تیم، دیگر باشگاه های اروپایی که نسبت به حضور در سوپرلیگ اروپا اعلام آمادگی کرده بودند، به گفته آنها به زودی “پراکنده” شوند.

هواداران چلسی نیز با تجمع در خارج ورزشگاه استمفوردبریج برای دقایقی مانع از ورود این تیم به زمین مسابقه شدند. آنها خواستار این هستند که مسئولان باشگاه ایجاد یک لیگ جداگانه خارج از چهارچوب های مرسوم را فوراً کنار بگذارند.

راز آسمان پایتخت

سوپرلیگ

به گفته برخی منابع آگاه از داخل این باشگاه ها، چلسی و منچستر سیتی در حال آماده سازی بیانیه رسمی برای کنار گذاشتن سوپرلیگ هستند. باشگاه های انگلیسی علاوه بر شهروندان عادی، تحت فشار شدید دولت این کشور و در راس آن نخست وزیر قرار دارند.

لازم به ذکر است که در روزهای گذشته مدیران 6 باشگاه منچستریونایتد، چلسی، آرسنال، منچسترسیتی، لیورپول، تاتنهام از انگلستان و 3 باشگاه اینتر، میلان، یوونتوس از ایتالیا و 3 باشگاه بارسلونا، اتلتیکو و رئال مادرید در اسپانیا از ایجاد لیگ جدیدی با نام سوپرلیگ اروپا خبر دادند که قرار است با کناره گیری این تیم ها از لیگ های اروپایی و با حضور 20 تیم دیگر در آینده نزدیک برگزار شود.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز