سریعترین روش کاشت سبزه عید برای نوروز 1403 (ویدیو)

سریعترین روش کاشت سبزه عید برای نوروز 1403 (ویدیو) کاماپرس
لست سکند

سبزه عید که از عزیزترین نمادهای سفره هفت سین است معمولا با دانه‌های مختلفی رشد می‌کند. در این میان هر دانه به زمان متفاوتی برای رسیدن به قد دلخواه ما نیاز دارد که باتوجه به نیاز و زمان‌بندی که برای سفره عید داریم باید آن را انتخاب کنیم.

به گزارش کاماپرس، عدس، گندم، پرتقال، نارنج، لیمو شیرین، ماش، شاهی، کنجد، سیاه‌دانه و تخم کدو، از محبوب‌ترین دانه‌ها برای کاشت سبزه عید هستند. طبق نظر کاربران، از میان این دانه‌ها، شاهی، کنجد و یونجه سریع‌ترین رشد را دارند که می‌توانید در بازه زمانی 5 تا 10 روز، سبزه‌ای زیبا برای سفره هفت سین آماده کنید.

در ادامه ویدیویی از کانال آشپزی « Cooking»، برای سریع‌ترین روش کاشت سبزه عید در نوروز 1403 را مشاهده می‌کنید:

سبزه عید چه فوایدی دارد؟

بسیاری از ما سبزه را فقط نمادی از شادی و سر

سبزی در سفره‌های هفت سین می‌دانیم که بعد از عید، به‌آسانی آن‌ها را فراموش می‌کنیم. اما سبزه‌های عید درواقع باتوجه به نوع دانه‌هایشان، خواص درمانی و خوراکی بی‌نظیری دارند که نمی‌توانیم آن‌ها را نادیده بگیریم.

راز آسمان پایتخت

برای مثال سبزه گندم، که یکی از سبزه‌های عام در روزهای نزدیک به نوروز است، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌های ضروری را د رخود جای داده است. این مواد در مجموع بیش از 100 فایده به بدن می‌رسانند که از جمله آن‌ها می‌توان به افزایش متابولیسم بدن، بازسازی بافت‌های آسیب دیده، تنظیم قند خون و کاهش التهاب و درد مفاصل، اشاره کرد.

سریعترین روش کاشت سبزه عید برای نوروز 1403 (ویدیو) کاماپرس

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : آپارات
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز