بهترین محصولات برای حفظ طراوت و شادابی پوست

لست سکند

پوست انسان مانند سایر اعضای بدن، در طول سال‌ها تحت تاثیر آب و هوا و همچنین وضعیت زندگی حالت افتادگی و پیری پیدا می‌کند. در چنین شرایطی مراجعه به اسکین کرها (اقدامات بهداشتی و زیبایی برای مراقبت از پوست) کمک کننده است. اسکین کرهای معتبر با استفاده از بهترین برند محصولات کابین و هوم کر، به شادابی و طراوت پوست کمک می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، افزایش سن روی پوست بدن مانند سایر اندام‌ها اثر می­گذارد و باعث افتادگی و چروک آن‌ها می‌شود. گذشته از سن، مسائل آب و هوایی و شرایط زندگی نیز روی پیری پوست و مسائل این چنینی موثر است. در واقع خیلی از افراد به دلیل مواردی مانند استرس، کم خوابی و نظایر آن در سنین پایین و حتی قبل از 30 سالگی دچار افتادگی پوست و چین و چروک می‌شوند. در گذشته راهکاری برای جلوگیری از پیری زودرس پوست و افتادگی آن وجود نداشت، اما اکنون با مراجعه به اسکین کرها که به صورت تخصصی روی پوست کار می‌کنند، می­توان مانع پیری زودرس این عضو بدن ‌شد. اسکین کرها با استفاده از محصولات و روش‌های تخصصی و آکادمیک، به طراوت و جوان ماندن پوست کمک می‌کنند. هم اکنون بهترین برند محصولات کابین و هوم کر برای اسکین کرها در دسترس است که با استفاده از آنها می­توان به کند شدن روند پیری و طراوت هر چه بیشتر پوست کمک کرد.

در این گزارش بهترین برند محصولات کابین و هوم کر برای اسکین کرها معرفی شده است.

استوری درک، یکی از بهترین برندهای بهداشتی و حفاظت از پوست بوده که انواع محصولات در این حوزه را به بازار عرضه کرده است. این ماسک، سفیدکننده و ضدلک بوده و به بهبود رنگ پوست، کدری و لک‌های آن کمک می‌کند. دلیل اثرگذاری این ماسک روی رنگ پوست و لک‌ها، ترکیبات آن بوده که شامل آربوتین، شیرین بیان، زغال اخته، هسته انگور و سرشار از آنتی اکسیدان است. مجموع این مواد باعث توقف تولید و فعالیت آنزیم تیروزیناز، محرک تولید رنگدانه و ملانین در پوست می‌شود. علاوه بر ترکیبات مذکور، این ماسک حاوی امولسیون سدیم هیالورونات است که پوست را مرطوب و شفاف می‌کند و از خشکی و دهیدراته شدن آن جلوگیری می‌کند.

راز آسمان پایتخت

ماسک ورقه‌ای اتو وایت استوری در حجم 25 میلی‌­لیتر به قیمت 99 هزار تومان عرضه می­‌شود.

ژل شست و شوی کرمی اسنس اولترا لیفت استوری درم لاین اولترا لایف

افراد همواره به دنبال محصولاتی برای جلوگیری از افتادگی و شل شدگی پوست خود هستند. ژل شست و شوی کرمی اسنس اولترا لایف، یکی از محصولاتی است که به جلوگیری از این موارد کمک می‌کند. این کرم از لاین اولترا لایف تشکیل شده و برای پاک کنندگی و تمیزی پوست موثر است. این محصول دارای ترکیب اسید لوریک، میریستیک اسید، عصاره گل گلرنگ، شیرین بیان، گیاه آب قاشقی، ریشه زنجبیل و کاملیا سینسیس است که به طراوت و عدم افتادگی پوست کمک می‌کند.

ژل شست و شوی کرمی اسنس اولترا لیفت استوری درم لاین اولترا لایف در حجم 150 میلی لیتر به قیمت 858 هزار تومان در بازار به فروش می­‌رسد.

تونر اسنس اولترا لیفت استوری درم لاین اولترا لایف

اشخاصی که به دنبال تونر با خاصیت درمانی هستند، بهتر است که تونر اسنس اولترا لیفت استوری درم را در نظر داشته باشند. این تونر باعث تامین رطوبت روزانه پوست و تسکین آن می‌شود. در کل، این تونر به طراوت بیشتر پوست و متعادل کردن آن کمک می‌کند. این تونر حاوی سدیم هیالورونات، تری پپتید مس، استیل هگزاپپتید-8 و انواع عصاره‌های گیاهی است که به جوان­سازی و زیبایی بیشتر پوست کمک می‌کند.

تونر اسنس اولترا لیفت استوری درم لاین اولترا لایف در حجم 150 میلی لیتر به قیمت 869 هزار تومان عرضه می­‌شود.

مراقبت پوست-کاماپرس

معرفی یک مجموعه معتبر برای خرید محصولات مراقبت از پوست

با توجه به اینکه نوع تقلبی و فیک این محصولات نیز در بازار زیاد است که نه تنها به طراوت پوست کمک نمی‌کند، بلکه برای سلامت نیز مضر است، افرادی که مایل به خرید این محصولات هستند، باید به فروشگاه­‌های معتبر مراجعه کنند. «سوراو» یک مجموعه معتبر است که تمام محصولات ذکر شده را با گارانتی اصالت به اسکین کرها عرضه می‌کند. سوراو از جمله تامین کننده‌های انواع محصولات پوستی برای اسکین کرها در کشور است و این محصولات را از بهترین برندهای جهانی تامین می‌کند.

متقاضیان خرید بهترین برند محصولات کابین و هوم کر برای اسکین کرها می­‌توانند به وبسایت سوراو به نشانی اینترنتی https://suraw.com  مراجعه کنند یا با شماره تلفن همراه 09145020186 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : سوراو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز