از ایمن آب و محصولات آن چه می‌دانید؟ + قیمت روز

مجموعه ایمن آب در سال ۱۳۷۲ با عرضه جامایع زرفام، کار خود را آغاز و در دهه‌های اخیر روند تولید محصولات خود را وسیع تر کرد. این مجموعه در شهر زیبا و تاریخی اصفهان بنا شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ تجهیزات ساختمانی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سرلوحه و هدف مدیران و کارکنان کارخانه ایمن آب صرفه جویی در مصرف آب، ارائه محصولات با کیفیت و ماندگار، ارائه راهکارهای نوین و به روز برای کارکنان و جلب رضایت مشتری است. به همین علت تمامی محصولات ایمن آب تولید شده از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت هستند و با قیمتی مناسب به دست خریداران می رسد. شعار اصلی ایمن آب«کیفیت به سبکی که دوست داشتی» است طراحی و تولید اولین فلوتر دیافراگمی در ایران یکی از نمونه افتخارات عوامل این کارخانه معتبر است.

تنوع محصولات ایمن آب

کارخانه ایمن آب، محصولات کاهنده مصرف آب، سطل پدالی، برس شستشو سرویس بهداشتی، جا دستمال کاغذی، چهارپایه حمام و فلاش تانک را با برندهای زرفام، آب سو و ایمن آب ارائه می‌کند.

اولین محصول پر استفاده این کارخانه فلاش تانک است. شرکت ایمن آب با توجه به نیاز مشتری، توانایی مالی خریدار و همچنین پایبندی به اصول و هدفهای این مجموعه فلاش تانک وال هنگ توکار را تولید کرد. این فلاش تانک دارای بالاترین نرخ خروجی آب مخزن بدون کاهش فشار آب است، قابلیت تحمل وزن ۵۰۰ کیلوگرم را دارا بوده و سیستم تخلیه دو زمانه دارد، پمپ منعطف با مقاومت بالا و ارتفاع قابل تنظیم نیز از مزایای دیگر فلاش تانک وال هنگ تو کار ایمن آب هستند.

راز آسمان پایتخت

جا مایع دستشویی از کارآمد ترین و مهم‌ترین اجزا سرویس بهداشتی است که ایمن آب انواع مختلف آن را در رنگبندی های متفاوت تولید و عرضه کرده. از مزایای جای مایع ایمن آب می توان به سیستم قفل  برای مکان های عمومی، قابلیت پر کردن مخزن بدون جداسازی، قابلیت نصب پمپ مایع و پمپ فوم تنها با تعویض قسمتی از پمپ و ۵ سال ضمانت تعویض اشاره کرد.

قسمت اعظم رعایت اصول بهداشتی نحوه نگهداری و استفاده از محصولات سلولزی مانند دستمال کاغذی در سرویس بهداشتی است. ایمن آب با تولید و طراحی مدل های متفاوت جا دستمال کاغذی توانسته نیاز مشتریان را برطرف کرده و مورد توجه عموم افراد جامعه قرار بگیرد. محفوظ بودن دستمال کاغذی از آلودگی و میکروب، نشانگر تعداد دستمال، قفل مناسب، جا گذاری آسان و بدون مشکل دستمال کاغذی، حجم بالای ظرفیت محفظه، صرفه جویی در مصرف دستمال ها و همچنین زیبایی و رنگ بندی متفاوت، این کالای ایمن آب را از  محصولات تولید کنندگان مشابه دیگر جدا کرده است.

جمع آوری زباله و رعایت نظافت و پاکیزه گی از واجبات زندگی امروز است، شرکت ایمن آب با ساخت سطل زباله و برس توالت ها در رنگ ها و شکل های متفاوت به این هدف جامعه عمل پوشانده؛ این محصولات دارای گواهی ثبت اختراع، ضمانت آبکاری، ضمانت شستشو، قابلیت شستشوی کامل و پدالی بودن سطح زباله از جمله مشخصات این محصول تولیدی ایمن آب هستند.

در آخر ساخت چهارپایه حمام که دارای سطح اتکای مستحکم، قابلیت تحمل وزن افراد مختلف، زیبایی و رنگ بندی متفاوت و ارگونامی متناسب بدن؛ تولیدات این کارخانه را تکمیل کرده است.

خرید آنلاین محصولات ایمن آب از یک فروشگاه معتبر

ابزارینا یک استارتاپ مدرن و آنلاین فروش تجهیزات سرویس بهداشتی و شیرآلات است؛ در این مجموعه می‌توان با خیال راحت خریدی با صرفه و اقتصادی انجام داد و نگران کیفیت و کارایی محصولات نبود. خدمات ابزارینا شامل ارائه ضمانت اصالت و قیمت کالا، قابلیت مرجوع یا تعویض کردن بعد از گذشت 7 روز از ثبت فاکتور، مشاوره رایگان قبل و بعد از خرید، شیوه‌های متفاوت پرداخت هزینه و ارسال محصولات است.

خریداران و کاربران می‌توانند برای دریافت مشاوره، بازدید از کاتالوگ، اطلاع از قیمت روز و سفارش کالای مورد نیاز خود به سایت رسمی ابزارینا مراجعه کنند؛

انتهای پیام

مرتبط با : ابزارینا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز