ارزان ترین گوشی های گیمینگ شیائومی

ارزان ترین گوشی های گیمینگ شیائومی در زمستان

در طی چند سال اخیر کاربران زیادی برای بازی کردن به سراغ گوشی‌های هوشمند خود رفته‌اند. همین موضوع باعث شده که هم توسعه‌دهندگان و ارائه‌کنندگان بازی‌ها و هم سازندگان گوشی‌های هوشمند به دنبال بهتر شدن و عرضه بهترین محصولات بروند. در میان انبوهی از گوشی‌ها و برندهای مختلف، برند شیائومی گوشی‌هایی با سخت افزار حرفه‌ای و نمایشگر مناسب برای بازی کردن به بازار عرضه کرده‌اند که دارای رنج قیمتی مناسبی هم هستند.

کاماپرس در این گزارش، ارزان‌ترین گوشی‌ های گیمینگ شیائومی را به همراه قیمتی که دارند معرفی خواهد کرد.

1-گوشی گیمینگ شیائومی Redmi Note 12 Pro

گوشی Redmi Note 12 Pro 5G یکی از انواع گوشی‌های گیمینگ ارزان‌قیمت شیائومی است که طراحی زیبا همراه با مشخصات و ویژگی‌های بسیار مناسبی دارد. صفحه نمایش این گوشی دارای وضوح بالایی است که نیاز مخاطب را در حین بازی رفع می‌کند بنابراین تماشای محتوا یا بازی کردن در این گوشی گیمینگ بدون شک تجربه خوبی را بر جا می‌گذارد. گوشی شیائومی Redmi Note12 Pro 5G دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی با رزولوشن 1080x 2400 و همچنین حافظه 128، 256 گیگابایت و رم 6 و 8 گیگابایت است که باعث می‌شود کاربر برای انجام بازی‌ها با محدودیتی مواجه نشود. این گوشی همچنین دارای 3 دوربین 50، 8 و 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است و باتری 5000 میلی آمپر دارد.

قیمت حدودی: بین 15 تا 17 میلیون تومان – ۱۶,۷۹۹,۰۰۰

1-گوشی گیمینگ شیائومی Redmi Note 12 Pro

راز آسمان پایتخت

2-گوشی گیمینگ شیائومی POCO F5

از جدیدترین گوشی‌های گیمینگ ارزان‌قیمت شیائومی که با قیمت استثنایی زیر 18 میلیون تومان در حال حاضر در بازار پیدا می‌شود، می‌توان به Xiaomi Poco F5 اشاره کرد. این گوشی با توجه به امکانات و قیمت مناسبی که دارد می‌توان به جرات گفت که خوراک گیم و بازی کردن است. علاوه بر آن این گوشی با پردازنده قدرتمندی که دارد باعث می‌شود، اکثر بازی‌ها با کیفیت بالا و بدون ایجاد لگ اجرا شوند. علاوه بر آن این گوشی دارای 256 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به صفحه نمایش با کیفیت و یک دوربین 3 گانه 64 مگاپیکسلی اشاره کرد.

قیمت حدودی: بین 16 تا 18 میلیون تومان – 17,745,000

2-گوشی گیمینگ شیائومی POCO F5

3-گوشی گیمینگ شیائومی 12X 5G

این مدل گوشی شیائومی که از پردازنده اسنپدراگون استفاده می‌کند به راحتی می‌تواند بازی‌ها را با نرخ فریم عالی و کیفیت بالا اجرا کند بدون اینکه خللی ایجاد کند. بنابراین در بین گوشی‌های گیمینگ با توجه به امکاناتی که دارد می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. این گوشی علاوه بر آن دارای یک دوربین سه گانه 50 مگاپیکسل، 13 مگاپیکسل و 5 مگاپیکسل است که برای نیاز‌های مختلف عکاسی و علاقه‌مندان به عکس گرفتن انتخاب هوشمندانه‌ای است. البته باید گفت که تنها عیب این گوشی، داشتن باتری 4500 میلی آمپری است که ممکن است در حین بازی کمی اذیت کند.

قیمت حدودی: بین 17 تا 19 میلیون تومان – 17,699,000

3-گوشی گیمینگ شیائومی 12X 5G

4-گوشی گیمینگ شیائومی Redmi Note 12 4G

گوشی گیمینگ شیائومی Redmi Note 12 4G را می‌توان یکی دیگر از انواع انتخاب‌هایی که گیمرها می‌توانند داشته باشند دانست که دارای پردازنده قدرتمند همراه با 8 گیگابایت رم است و می‌تواند یار مناسبی برای کاربران در حین نبرد‌های مختلف کال آف دیوتی یا پابجی موبایل باشد. علاوه بر آن این موبایل گیمینگ شیائومی می‌تواند به راحتی بازی‌ها را در کیفیت مطلوب و قابل قبول و با نرخ فریم مناسب اجرا کند و در حین بازی تقریبا موردی برای اجرای بازی‌ها ایجاد نکند.

قیمت حدودی: بین 8 تا 10 میلیون تومان – ۹,۰۵۰,۰۰۰

4-گوشی گیمینگ شیائومی Redmi Note 12 4G

5-گوشی گیمینگ شیائومی Poco X5 Pro 5G

این مدل از سری پوکوی شیائومی را به داشتن رابط کاربری خوب آن می‌شناسند. درواقع گوشی شیائومی پوکو X5 Pro که یک گوشی میان‌رده به شمار می‌رود دارای پردازنده قدرتمند است که به همراه 8 گیگابایت رم و یک صفحه نمایش FHD با اندازه 6.5 اینچی، این امکان را ایجاد می‌کند که با آن بازی‌ها را به بهترین شکل جلو ببرید. علاوه بر آن حسگر اثر انگشت آن روی دکمه پاور تعبیه شده و به کاربران این امکان را می‌دهد که فقط با در دست گرفتن گوشی بتوانید قفل آن را باز کنید. همچنین این گوشی یک باتری 5000 میلی آمپر بر ساعت و ظرفیت شارژ سریع 33 واتی دارد که از دیگر مشخصات این گوشی گیمینگ شیائومی به شمار می‌رود.

قیمت حدودی: بین 10 تا 12 میلیون تومان – ۱۲,۰۲۰,۰۰۰

5-گوشی گیمینگ شیائومی Poco X5 Pro 5G

اطلاع از قیمت روز موبایل با “بای صد”

فروشگاه اینترنتی بای صد با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه فروش عمده و جزئی گوشی موبایل و لپ‌تاپ، در سال 1393 نماد اعتماد الکترونیکی خود را دریافت کرده است. برای مقایسه مدل‌های گوشی‌های دارای فست شارژ و اطلاع از قیمت روز موبایل می‌توانید به وبسایت بای صد به آدرس https://buy100.ir مراجعه یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنید. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه، می‌توانید با شماره همراه 09903330822 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : بای صد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “ارزان ترین گوشی های گیمینگ شیائومی

  1. Arsha گفته:

    هیچ کدوم نمیتونه انتخاب اول باشه!
    پوکو x6 pro بهتر از f5 هست
    نوت ۱۳ پرو 5g بهتر از پوکو x5 پرو و نوت ۱۲ پرو هست
    نوت ۱۳ 4g بهتر از نوت ۱۲ 4g هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز