ارزان ترین گوشی های اپل در بازار

لست سکند

اپل از ابتدا تا به حال باکیفیت قابل توجهی که ارائه داده، بسیاری را علاقمند به برند خود کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هرگاه اسم اپل می‌آید ناخودآگاه گرانی نیز همراهش است. با اینکه ارزان ترین گوشی های اپل هم قیمت برخی گوشی های پرچمدار سایر برندهاست، اما در مقایسه با گرانترین گوشی های اپل، قیمت مناسب تری دارند. بنابراین در این مطلب سه مدل از ارزان ترین گوشی های اپل معرفی می‌شود که علاقمندان به این برند با بودجه 12 تا 25 میلیون تومان می‌توانند تهیه کنند.

در همین زمینه بخوانید:

گوشی موبایل اپل مدل آیفون اس‌ای 2020

قیمت: 12 میلیون و 899 هزارتومان

راز آسمان پایتخت

فرین آلومینیومی این محصول و اسختار شیشه آن سبب شده تا مقاومت بسیاری داشته باشد همچنین ضدآب نیز هست. این محصول که ارزان ترین مدل اپل در بازار است پردازنده نسبتا خوب 64 بیتی دارد و با دوربین 12 مگاپیکسل و سلفی 7 مگاپیکسل آن می‌توان عکس‌های قابل قبولی را به ثبت رساند. این محصول در حال حاضر با تخفیف 5 درصدی در دیجی‌کالا عرضه می‌شود.

گوشی موبایل اپل مدل آیفون 11

قیمت: 20 میلیون و 100 هزارتومان

دیگر محصولی که می‌توان در این دسته‌بندی از آن یاد کرد آیفون 11 است که اگر اهل بازی، شنا و عکاسی باشید بسیار کارایی دارد. دو دوربین 12 مگاپیکسلی در قاب پشتی و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی این محصول سبب شده تا برای عکاسی بسیار مناسب باشد و عکس‌هایی باکیفیت رقم بزند. همچنین این دستگاه قابلیت نمایش طیف‌های رنگی بسیار را دارد و از 16 میلیون رتگ پشتیبانی می‌کند.

گوشی موبایل اپل مدل آیفون 12

قیمت: 24 میلیون و 989 هزارتومان

آیفون 12 با ساختار شیشه و فلز مقاومت بسیاری دارد همچنین قابلیت ضدآب آن نیز از این محصول محافظت می‌‎کند. این محصول پردازنده 64 بیتی دارد و به باتری یون شارژ سریع 18 واتی مجهز شده است. همچنین کیفیت مناسب لنزهای این دستگاه سبب شده تا برای عکاسی مناسب باشد و عکس‌های بسیار خوبی را ثبت کند.

مرتبط با : اپل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ارزان ترین گوشی های اپل در بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز