ارزان ترین کوییک آر در دیوار و شیپور

ارزان ترین کوییک آر در دیوار و شیپور
تورهای مسافرتی لحظه آخر

خودرو کوییک یکی از گزینه‌های اقتصادی تولید شده توسط شرکت سایپا بوده که به دلیل قیمت مناسبی که دارد طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است. این خودرو به دلیل جادار بودن و امکانات، جایگزین خوبی برای پراید به شمار می‌‌رود که هم برای مسافت‌های شهری و هم مسافرت‌های بین‌شهری مناسب‌تر است. علاوه بر آن کوییک در مدل‌های مختلفی ارائه شده که از بین آن‌ها می‌توان به کوییک آر اشاره کرد.

کاماپرس در این گزارش، ارزان‌ترین کوییک آر در دیوار و شیپور را به همراه قیمت، معرفی می‌کند.

ارزان ترین کوییک آر در دیوار

1-کوییک دنده‌ای R

این خودرو مدل سال ۱۳۹۹ بوده و با کارکرد ۳۵ هزار کیلومتر در دسترس است. علاوه بر آن بدنه بی خط‌ و خش و سالمی دارد و  وضعیت شاسی‌ جلو و عقب آن سالم و پلمب است. لازم به ذکر است که این خودرو دارای بیمه شخص ثالث به مدت ۹ ماه بوده و گیربکس دستی دارد. شما می‌توانید آن را به قیمت ۳۲۰ میلیون تومان خریداری کنید.

2-کوییک R۹۹

این کوییک دارای بدنه سالمی است اما خط‌ و خش جزئی روی بدنه آن دیده می‌شود. این خودرو که مدل سال ۱۳۹۹ بوده، دارای کارکرد ۴۰ هزار کیلومتر است و بیمه شخص ثالث به مدت ۷ ماه دارد. وضعیت شاسی‌های این خودرو در جلو به‌صورت پلمب و در عقب ضربه خوردگی‌هایی دارد. این خودرو را می‌توانید با قیمت ۳۲۰ میلیون تومان خریداری کنید.

2-کوییک  R۹۹ 

راز آسمان پایتخت

3-کوییک دنده ای R

این خودرو با کارکرد ۱۱۳ هزار کیلومتر، مدل سال ۱۳۹۸ است و رنگ مشکی دارد. همچنین دارای رنگ‌شدگی‌هایی در بدنه خود بوده و وضعیت شاسی آن سالم و پلمب است. مهلت بیمه شخص ثالث این خودرو ۱ ماه بوده و گیربکس آن هم به صورت دستی در دسترس است. این خودرو را می‌توان با قیمت ۳۲۰ میلیون تومان خریداری نمود.

ارزان ترین کوییک آر در شیپور

1-کوییک R مدل ۱۴۰۰

این خودرو دارای کارکرد ۶۳ هزار کیلومتری بوده و ساخت سال ۱۴۰۰ است. از طرفی بدنه سالمی دارد و خط‌ و خشی روی آن دیده نمی‌شود. لازم به ذکر است که بدنه این خودرو در قسمت جلو به‌صورت تمام‌رنگ بوده و ضربه‌خوردگی در یک طرف آن دیده می‌شود. این خودرو با قیمت ۲۷۵ میلیون تومان در دسترس است.

2-کوییک فوری ۱۴۰۲

این خودرو کوییک با کارکرد ۱۵ هزار کیلومتر و با رنگ سفید در دسترس بوده و رنگ آن نیز سفید است. همچنین وضعیت بدنه سالم و بدون خط‌ و خشی دارد. شما می‌توانید این خودرو را با قیمت ۲۸۰ میلیون تومان از پلتفرم شیپور خریداری کنید.

3-کوییک R ۱۴۰۰

این خودرو مدل سال ۱۴۰۰ بوده که با رنگ سفید و کارکرد ۱۶ هزار کیلومتر در دسترس است. همچنین بر روی بدنه آن چند لکه رنگ دیده می‌شود و شاسی‌های آن نیز پلمب است و لاستیک‌های نو هم دارد. شما می‌توانید این خودرو را با قیمت ۲۸۵ میلیون تومان خریداری کنید.

3-کوییک R  ۱۴۰۰

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز