ارزان ترین شیکر و اسموتی ساز شارژی همه کاره بازار + قیمت

اسموتی ساز شارژی
لست سکند

مخلوط کن‌ها جزو وسایل ضروری آشپزخانه هستند اما این روزها انواع جدیدی از مخلوط‌کن‌های شارژی و کوچک نیز برای سبک زندگی این روزهای مردم تولید و روانه بازار شده‌اند. این نوع از شیکرها و اسموتی‌سازها دارای قیمت ارزان‌تر، حجم و وزن کمتر و کارایی بیشتری هستند و در هر جایی از جمله سفر و محیط کار می‌توان به راحتی از این وسایل استفاده کرد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی ارزان‌ترین شیکر و اسموتی ساز شارژی بازار و انواع پرکاربرد این محصول پرداخته است.

 

اسموتی ساز شارژی درما مدل NU30

مخلوط کن و اسموتی ساز شارژی درما مدل NU30  ارزان‌ترین نوع این محصول در بازار است که توسط برند شیائومی تولید شده است. این مخلوط‌کن با وزنی حدود 500 گرم از جمله دستگاه‌های قابل حمل و مناسب برای تهیه انواع نوشیدنی‌های رژیمی، میلک شیک و آبمیوه است. اگرچه در آشپرخانه نیز به عنوان یک مخلوط‌کن عادی کارایی لازم را خواهد داشت.

این محصول را می‌توان یک دستگاه شخصی به حساب آورد که همیشه در کوله پشتی یا کیف شما قرار خواهد داشت. جنس بدنه مخلوط کن شارژی درما از پلاستیک مقاوم و جنس تیغه‌ها از استیل ضد زنگ است. این دستگاه دارای کلید تنظیم سرعت نیز هست.

راز آسمان پایتخت

شیکر  شارژی درما مدل NU30  هم اکنون به قیمتی حدود یک میلیون و 270 هزار تومان به فروش می‌رسد.

اسموتی ساز شارژی شیائومی

مخلوط کن و اسموتی ساز شارژی سانفورد مدل SF6810BR

سانفورد نیز یکی از اقتصادی‌ترین و ارزان‌ترین مخلوط کن‌های موجود در بازار را عرضه کرده است. این شیکر همه کاره، هم در آشپزخانه و هم در هر محیطی می‌تواند همراه شما باشد. علاوه بر اینکه می‌توانید با یک بار شارژ از این دستگاه به مدت زیادی استفاده کنید، به واسطه داشتن پورت یو اس بی، امکان شارژ کردن گوشی و سایر دستگاه‌های شما را دارد. در واقع این شیکر می‌تواند به صورت همزمان پاوربانک شما نیز باشد.

این مخلوط کن شارژی دارای تیغه ضد زنگ و ظرف متحرک و قابل شستشو است. قیمت روز مخلوط کن سانفورد مدل SF6810BR در بازار ایران حدود یک میلیون و 450 هزار تومان است.

مخلوط کن و اسموتی ساز شارژی سانفورد مدل SF6810BR

اسموتی ساز شارژی مگا مدل taj-01

اگر به دنبال یک اسموتی ساز جمع و جور و همه کاره هستید که در خانه و سفر همراه شما باشد، اسموتی ساز شارژی مگا مدل taj-01 یک محصول باکیفیت با قیمت مناسب است. با این دستگاه علاوه بر اسموتی می‌توانید انوع سس، پوره و دسر را نیز بدون حضور در آشپزخانه منزلتان تهیه و مصرف کنید.

پورت شارژ ضد آب، مخزن 400 میلی لیتری و امکان تنظیم سرعت از جمله ویژگی‌های خاص این دستگاه است. اسموتی ساز شارژی مگا مدل taj-01 به قیمتی حدود 2 میلیون و 100 هزار تومان به فروش می‌رسد.

اسموتی ساز شارژی مگا مدل taj-01

شیکر شیائومی مدل GS-IPX6

شیکر و مخلوط کن شیائومی قابلیت 8 بار استفاده بعد از هر شارژ را دارد و بهترین مدل قابل حمل از این وسیله است. برای شارژ کردن این مخلوط کن علاوه بر برق شهری می‌توانید از پاوربانک یا باطری ماشین نیز استفاده کنید.

شیکر و اسموتی ساز شیائومی مدل GS-IPX6 دارای یک لیوان شفاف و قابل شستشو با حدود 300 میلی لیتر ظرفیت است. این محصول دارای قفل کودک، قطع کن خودکار و خاصیت ضد نشست است. قیمت این شیکر و اسموتی ساز همه کاره شارژی حدود 2 میلیون و 550 هزار تومان است.

شیکر شیائومی مدل GS-IPX6

انتها پیام

مرتبط با : دیجی شهرشهر لوازم‌ خانگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز