ارزان ترین دستگاه تصفیه هوا برای فضاهای کوچک + قیمت

تصفیه هوا

ارتقا و بهبود کیفیت و سلامت هوای محیط در عملکرد بهینه بدن هر فرد به‌خصوص افراد دچار آسم و آلرژی تاثیر مستقیم دارد. در این میان، دستگاه تصفیه هوا در سایز و اندازه‌های متنوع می‌تواند در منزل، اتاق محل کار و حتی فضای داخل خودرو مورد استفاده قرار گرفته و با از بین بردن آلاینده‌های هوا و بوی نامطبوع، هوای پاک و سالم‌تری ایجاد کند.

کاماپرس در این گزارش، ارزان‌ترین دستگاه‌های تصفیه هوا در بازار را به همراه قیمت معرفی کرده است.

دستگاه تصفیه هوا خانگی مدل XP02

دستگاه تصفیه‌کننده هوا مدل XP02 اندازه‌ای کوچک دارد و با قرار گرفتن در پریز برق کار می‌‌کند. مدل XP02 می‌تواند ریزگردهای 1 و 2/5 میکرونی، غبار شناور، گاز مونوکسید کربن و آمونیاک موجود در هوا را از بین ببرد. این دستگاه همچنین برای از بین بردن بوی بد سیگار، سرویس بهداشتی و و عرق بدن ورزشکاران مناسب است.

دستگاه مذکور در زمان نوشتن این گزارش با قیمت ۴۸۷ هزار تومان به فروش می‌رسد. البته بهتر است دقت کنید که مدل XP02، حدود 16 مترمربع را پوشش‌ می‌دهد و برای فضاهای بزرگ مناسب نیست.

دستگاه تصفیه هوا

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

دستگاه تصفیه هوا آیونکر مدل FreshFridge

تصفیه‌کننده هوا آیونکر مدل FreshFridge، با تولید گاز ازن، میکروب‌ها و بوی نامطلوب موجود در هوا را از بین می‌برد. این دستگاه با باتری کار می‌کند و برای استفاده از آن باید از ۳ باتری قلمی استفاده کنید که برای مدت ۳ ماه کافی است.

این دستگاه بسیار کوچک طراحی شده و ابعاد آن ۷۰x۷۰x۱۲۰ میلی‌متر است. به همین دلیل استفاده از این مدل در یخچال بسیار مناسب است، زیرا مانع از رشد کپک و باکتری می‌شود که می‌تواند مدت زمان نگهداری مواد غذایی را نیز افزایش دهد. با وجود این می‌توانید از آن در کمد لباس، جاکفشی و هرجای دیگری که نیاز به تصفیه هوا دارد، استفاده کنید.

تصفیه هوا

دستگاه تصفیه هوا مدل N339A

دستگاه تصفیه‌کننده هوا مدل N339A از فناوری تولید گاز ازن استفاده می‌کند. ازن یک گاز ناپایدار است که از کنار هم قرار گرفتن ۳ مولکول اکسیژن در کنار هم تشکیل شده، بدین‌ترتیب می‌تواند میکروب‌ها را از بین برده و دوباره به اکسیژن تبدیل شود.

از این دستگاه می‌توانید برای ضد عفونی کردن و تصفیه هوای سرویس بهداشتی یا اتاق‌های منزلتان استفاده کنید. قیمت این دستگاه 790 هزار تومان است. برای استفاده از تصفیه‌کننده مدل N339A کافی است آن را در دیوار فضای مورد نیاز خود به کار گیرید.

دستگاه تصفیه‌ هوا اکسی‌باکس مدل Aero-Pure

اُکسی باکس، یک دستگاه قابل حمل برای تصفیه هوا است. این دستگاه به باتری نیازی ندارد و با استفاده از یک منبع انرژی دارای پورت USB (مثل فندکی ماشین، پاوربانک، لپتاپ یا شارژر موبایل) فعال می‌شود. بنابراین می‌توانید برای تصفیه هوای خانه، ماشین، محل کار و هر محیط دیگری از آن استفاده کنید.

اُکسی باکس از تکنولوژی‌ فرانسوی استفاده می‌کند و از آنجاکه فیلتر ندارد، می‌تواند 99.99 درصد ذرات آلاینده هوا و مواد حساسیت‌زا، میکروب‌ها و بوی نامطبوع را از بین ببرد.

اگر به اُکسی‌باکس 15 دقیقه زمان دهید می‌تواند فضای داخلی یک ماشین را تمیز کند، برای ضدعفونی کردن یک اتاق ۲۰ متری هم دو ساعت زمان برای این مدل کافی است. این دستگاه یک میلیون و 722 هزار تومان قیمت دارد.

تصفیه هوا

تصفیه‌کننده هوا مدل Cold_Plasma-1000

جنس بدنه دستگاه تصفیه‌ هوا مدل Cold_Plasma-1000، از پلاستیک است و در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شود. همچنین ارتفاع این دستگاه 140 و عرض آن 290 میلی‌متر است که در مقایسه با مدل‌های مشابه، کمی بزرگ‌تر به شمار می‌رود.

این دستگاه هم با تولید گاز ازن به ضدعفونی کردن محیط می‌پردازد و می‌تواند آلودگی‌های میکروبی، باکتریایی و ویروسی را از بین ببرد. می‌توانید با قیمت دو میلیون و 500 هزار تومان دستگاه تصفیه‌ هوا مدل Cold_Plasma-1000 را بخرید.

تصفیه‌کننده هوا

اگر در کلانشهرها زندگی می‌کنید، با آلودگی هوای ناشی از دود کارخانه‌ها و وسایل نقلیه موتوری مواجه هستید. این موضوع در فصل زمستان که پدیده وارونگی دما وجود دارد، بیشتر خود را نشان می‌دهد. استفاده از دستگاه تصفیه هوا به‌خصوص برای افرادی که دچار بیماری تنفسی، آلرژی یا آسم هستند، اهمیت زیادی دارد. شما می‌توانید با خرید یک تصفیه هوای خانگی، سلامت هوای منزل خود را بهبود ببخشید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز