ارزان ترین آپارتمان ها در پرتقاضاترین منطقه تهران چند؟

لست سکند

منطقه ۵ به‌عنوان پرمعامله‌ترین منطقه تهران معرفی شده است. اما ارزان ترین آپارتمان ها در پرتقاضاترین منطقه تهران با چه قیمتهایی معامله می شوند؟

به گزارش کاماپرس، براساس بررسی های میدانی آپارتمانهای منطقه ۵ تهران طرفداران بیشتری دارند. به همین دلیل این منطقه یکی از پر معامله ترین مناطق تهران شناخته می شود. به طوری که در مهر امسال از بیش از ۸۶۰۰ معامله مناطق بیست و دوگانه تهران، بیش از ۱۲۰۰ معامله مربوط به این منطقه بوده است.

قیمتهای پیشنهادی از طرف مالکان هم در این منطقه متنوع است، اما کف نرخ‌های پیشنهادی واحدهای مسکونی نوساز در هر مترمربع حدود ۴۰ میلیون تومان است. سقف نرخی که از طرف مالکان واحدهای نوساز پیشنهاد می شود هم حدود ۵۰ میلیون تومان است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

بررسی‌ها نشان می‎‌‌دهد کف قیمت یک آپارتمان نوساز در این منطقه بین ۳‌میلیارد تومان تا ۳‌میلیارد‌و‌۵۰۰ میلیون تومان برای واحدهای مسکونی با مساحت کمتر از ۹۰ مترمربع است.

راز آسمان پایتخت

ارزان ترین آپارتمان های نوساز منطقه ۵

یک آپارتمان ۱۱۵ متری در بلوار فردوس شرق متری ۳۷ میلیون تومان است. قیمت یک آپارتمان ۱۴۷ متری ۵ سال ساخت در شهرک اکباتان هم متری ۳۷ میلیون تومان است. برای هر متر مربع یک آپارتمان ۸۰ متری ۴ سال ساخت در خیابان ستاری باید ۴۰ میلیون تومان بپردازید.

قیمت هر متر مربع یک آپارتمان ۷۷ متری ۲ سال ساخت در شهر زیبا بلوار تعاون هم متری ۴۰ میلیون تومان است. یک آپارتمان ۱۴۵ متری ۲ سال ساخت در شهران خیابان طوفانی متری ۴۲ میلیون تومان است.

یک آپارتمان ۱۰۵ متری ۳ سال ساخت در جنت آباد شاهین شمالی متری ۴۴ میلیون تومان معامله می شود. قیمت یک آپارتمان ۱۱۸ متری نوساز در شهر زیبا بلوار تعاون متری ۴۷ میلیون تومان است.

یک آپارتمان ۹۰ متری نوساز در جنت آباد شمالی، بهارستان متری ۴۸ میلیون تومان قیمت دارد. قیمت یک آپارتمان ۹۰ متری یک سال ساخت در جنت آباد جنوبی حدود ۵۰ میلیون تومان است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار مسکن، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز