ارزان ترین آپارتمان‌های منطقه 10 و 11 تهران متری چند؟

لست سکند

افزایش قیمت مسکن در ماه های اخیر گریبان گیر مناطق مختلف تهران شده و گرچه مناطق جنوبی پایتخت کمتر از مناطق مرکزی و شمالی تهران گران شده اند اما ارزان ترین آپارتمان ها در این مناطق نیز قیمت های نجومی پیدا کرده اند.

به گزارش کاماپرس، زمانی بود که برای یافتن ارزان ترین آپارتمان های تهران در بین مناطق مختلف ، منطقه 10 و11 از بیشترین  واحدهای مسکونی ارزان را داشت اما اکنون به کار بردن صفت عالی ارزان ترین برای آپارتمان های این مناطق نیز کاملا ناموجه است.

دنیای اقتصاد در جدولی قیمت‌های فروش آپارتمان مسکونی در مناطق ۹ و ۱۰ را گردآوری کرده است. اطلاعات این جدول نشان می دهد جدا از معدود قیمت‌های تند اعلامی، عموم فایل‌ها به‌بهای کمتر از میانگین قیمت مسکن در پایتخت یا حول وحوش این میانگین (مترمربعی ۲۳ میلیون تومان) عرضه شده‌اند.

ارزان ترین آپارتمان ها در این جدول در خیابان 30 متری جی محدوده بیدوا قرار گرفته است که آپارتمان 83 متری 10 سال ساخت متری 11 میلیون و 440 هزار تومان به فروش گذاشته شده است.

آپارتمان دیگری که نسبت به سایر واحدهای مسکونی این مناطق ارزان است در مهرآباد جنوبی واقع شده که یک آپارتمان 58 متری 19 سال ساخت است. این آپارتمان به قیمت هر متر مربع 12 میلیون و 500 هزار تومان به متقاضیان عرضه می شود.

راز آسمان پایتخت

در خیابان رودکی محدوده بوستان نیز یک آپارتمان مسکونی 62 متری 23 سال ساخت به قیمت هر متر مربع 13 میلیون و 800 هزار تومان در معرض فروش قرار گرفته است.

در ادامه قیمت آپارتمان های مسکونی با سال ساخت و قیمت های مختلف را بر اساس جدول دنیای اقتصاد می خوانید:

بر اساس این گزارش، دو منطقه 10 و 11 با وجود افزایش قیمت مسکن در ماه های اخیر در محدوده مرکزی پایتخت قرار دارند و به‌دلیل قیمت نسبتا مناسب آپارتمان مسکونی می‌تواند به‌عنوان یکی از کانون‌های مناسب جست‌و‌جوی آپارتمان مصرفی با وجود محدودیت‌های بودجه‌ای متقاضیان خرید، معرفی شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بازار مسکن، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز