ارزان ترین آپارتمان های تهران متری چند؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

 

مروری بر لیست قیمت آپارتمانهای زیر۲۰ میلیون در هر مترمربع در تهران نشان میدهد که ارزان ترین آپارتمانهای تهران در مناطقی چون بزرگراه محلاتی، کمیل،پیروزی و اسکندری قرار دارند.

به گزارش کاماپرس:این روزها که شرط سن بنا در خانه‌های مشمول وام خانه اولی‌ها تغییر کرده و از ۱۵ به ۲۰ سال ساخت افزایش یافته، به تدریج بر شمار جست و جوگران بازار ملک که قصد استفاده از این نوع تسهیلات را دارند، افزوده شده است.اکنون خانه اولی‌ها می‌توانند برای خرید آپارتمان‌هایی که سن بنای آنها از تاریخ صدور جواز حداکثر ۲۰ سال است، از امتیاز وام خود که در ازای سپرده‌گذاری حداقل یک ساله در شبکه بانکی به دست آورده‌اند، استفاده کنند.

بررسی قیمت آپارتمانها نشان می دهد که برخی از آنها حتی با وجود عمر بالای بنا، با قیمت بیش از ۱۰ میلیون در هر مترمربع فروخته می شوند.
در لیست آپارتمانهایی که روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان آپارتمانهای با رده قیمت تا ۲۰ میلیون تومان معرفی کرده، قیمت یک آپارتمان نوساز با متراژ ۱۰۸ متر در محله نظام آباد، هر متر مربع ۱۷ میلیون تومان است. این در حالیست که در بزرگراه محلاتی ، قیمت هر مترمربع یک آپارتمان ۵۴ متری با سن بنای ۱۷ سال ساخت، ۱۲ میلیون و ۲۲۰هزارتومان در نظرگرفته شده است.

در این لیست قیمتی، قیمت هر مترمربع آپارتمانی با متراژ ۱۰۸ متر در کریمخان در حالیکه ۱۷ سال از سن بنای آن گذشته ، ۱۹ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان ذکر شده است و در خیابان پیروزی(نیکنام)، آپارتمانی با متراژ ۵۵ متر و با سن بنای ۱۶ سال، ۱۴ میلیون تومان در هر مترمربع به فروش می رسد.

راز آسمان پایتخت

ضمنا در خیابان پیروزی محله پاسدار گمنام آپارتمان های نسبتا ارزان قیمت با متراژ 55 متر و 16 سال ساخت به قیمت هر متر مربع 14 میلیون و 180 هزار تومان می توان خرید.

جدول زیر قیمت آپارتمان های با مترمربعی زیر ۲۰ میلیون را در مناطق مختلف تهران نشان می دهد:

شایان ذکر است پرداخت قیمت های مذکور از برای اغلب اقشار جامعه میسر نیست و به همین دلیل بازار مسکن کم و بیش وارد رکود شده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز