ارزان‌ترین فروشنده برای خرید بلیط را در رادار 361  بیابید

لست سکند

رادار 361، به عنوان یکی از کاندیدهای چهاردهمین جشنواره وب و موبایل که از 1 دی آغاز شده و این روزها، روزهای پایانی خود را می‌گذراند، به مرحله نیمه نهایی راه یافته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، جشنواره وب و موبایل ایران سالیانه با هدف دسته بندی، ارزیابی و معرفی استارتاپ‌ها، سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایل برتر در حوزه‌های مختلف تجاری، خدماتی و عام المنفعه در سطح ملی برگزار می‌شود و هر ساله شرکت‌های فعال در این زمینه در این جشنواره شرکت می‌کنند؛ در نهایت برترین این شرکت‌ها با توجه به آرای مردمی و نظر داوران انتخاب می‌شوند. رادار 361 یکی از کاندیدهای راه یافته به مرحله نیمه نهایی این جشنواره است که در ادامه، گفتگوی کاماپرس با محمد صادق حیدری، مدیرعامل وبسایت رادار 361 را می‌خوانید.

حوزه فعالیت رادار 361

به گفته حیدری، وبسایت رادار 361 به عنوان یک موتور جستجو در زمینه گردشگری فعالیت می‌کند و به ارائه پیشنهادات متفاوتی از جمله ارزان‌ترین فروشنده برای خرید بلیط، ارائه لیست کاملی از هتل‌ها و پروازها می‌پردازد. ضمن این‌که رادار 361 در واقع یک سامانه برای نمایش قیمت و خدمات سایر فروشندگان و هدایت کاربر به وبسایت‌های فروشنده بود و فروش مستقیم ندارد.

حیدری در ادامه، با اشاره به برگزیده شدن رادار 361 در بخش مردمی جشنواره وب و موبایل دوره سیزدهم، علت کاندید شدن این وبسایت در میان رقبایی چون فلایتیو و اتاقک و … را  قابلیت مقایسه قیمت فروشندگان مختلف و مشاهده نطرات و تصاویر هتل‌ها و پروازها به شکل متمرکز و یک‌جا دانست.

راز آسمان پایتخت

جشنواره وب و موبایل؛ رقابتی تنگاتنگ

مدیر عامل وبسایت رادار 361 ضمن اشاره به وجود رقبای بزرگ و سرسخت از نظر حجم سرمایه و سابقه، نسبت به برگزیده شدن این وبسایت با توجه به نوع سرویس متمایز ارائه شده، اظهار امیدواری کرد که این مجموعه بتواند به عنوان برگزیده گروه گردشگری، سفر و خدمات وابسته، در چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران انتخاب شود.

به عقیده حیدری، یکی از چالش‌های موجود در مسیر رشد این وبسایت، اتصال و جذب همکاری با فروشندگان و توانایی مدیریت پیچیدگی‌های فنی پروژه موتور جستجو بوده است.

تاثیر طرح صیانت بر رادار 361

محمدصادق حیدری در پاسخ به این سوال که اجرایی شدن طرح صیانت چه تاثیری بر آینده این وبسایت خواهد گذاشت؟ بیان داشت: فکر نمی‌کنم اینترنت در نهایت، به شکل منتشر شده در خبرها محدود شود؛ اما طرح صیانت به کسب و کارهای خرد بر بستر شبکه‌های اجتماعی آسیب خواهد زد. او در ادامه با اشاره به فعالیت رادار 361 در بستر وبسایت افزود: شبکه‌های تبلیغاتی و استراتژی مجموعه ما چندان در بستر شبکه‌های اجتماعی صورت نگرفته، بنابراین اگر محدودیت‌های طرح صیانت شامل بسته شدن موتورهای جستجو نشود، رادار 361 و سایر سرویس دهندگان تحت وب نظیر آن احتمالا با آسیب کمتری مواجه خواهند بود.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز