ادامه سریال بازی تاج و تخت ساخته می‌شود؟

لست سکند

گزارشات می‌گویند قرار است یک دنباله از سریال محبوب “بازی تاج و تخت” (Game of Thrones) که در سال ۲۰۱۹ به پایان رسید، منتشر شود. این پیش درآمد با عنوان “شوالیه هفت پادشاهی” (A Knight of the Seven Kingdoms) بر اساس کتاب‌های Tales of Dunk and Egg از جورج آر آر مارتین ساخته شده و قرار است از شبکه HBO پخش شود.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده یک قرن قبل از وقایع اصلی و در عصری که تارگرین خط هنوز تخت آهنین را تحت سلطه دارد، دو قهرمان شجاع و ساده‌لوح به ماجراجویی می‌پردازند‌. در مجموعه Dunk and Egg سه رمان وجود دارد که هر سه بار دیگر در کتاب A Knight of the Seven Kingdoms منتشر شدند.

بیشتر بخوانید:

به گزارش کاماپرس، عنوان این سریال هنوز رسمی نشده و طبق گزارشات جورج آر آر مارتین و آیرا پارکر، تولید و نویسندگی آن را برعهده دارند.

راز آسمان پایتخت

این مجموعه که ایده آن در تابستان ۲۰۱۶ مطرح شد تنها دنباله سریال نیست‌. در حال حاضر فصل دوم اولین دنباله آن با عنوان House of the Dragon نیز در دست تولید است.

طبق گزارشات دنباله‌های دیگری نیز در دست ساخت هستند که در یکی از آن‌ها به تسخیر وستروس توسط اگون تارگرین و در دیگری به بررسی اتفاقاتی که پس از وقایع سریال اصلی برای جان اسنو افتاد، می پردازد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز