اخذ تابعیت اتریش با تحصیل در دوره آموزشی کالج ITM

تحصیل در اتریش-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

اتریش بابت داشتن دانشگاه‌های سطح بالا، کیفیت آموزشی عالی و فراهم بودن امکان تحصیل رایگان همواره یکی از مقاصد محبوب مهاجرتی دانشجویان از سراسر دنیا بوده است. این کشور با برخورداری از ثبات اقتصادی، نرخ بیکاری پایین و همچنین داشتن سطح رفاه اجتماعی، شاخص بهداشتی و سطح توسعه انسانی بالا از جمله کشورهایی است که تقاضای بالایی برای مهاجرت از سوی مردم سایر کشورها دارد.

به گزارش کاماپرس، امروزه تحصیل در دوره آموزشی کالج ITM اتریش با استقبال بالای دانشجویان علاقه‌مند به تحصیل در زمینه‌های گردشگری مواجه شده است.

در این گزارش، شرایط و مدارک لازم برای تحصیل در دوره آموزشی کالج ITM اتریش بررسی شده است.

شرایط تحصیل در دوره آموزشی کالج ITM اتریش

کالج ITM اتریش که در سال 1968 تاسیس شده، به عنوان یک موسسه آموزش عالی در حوزه گردشگری و مدیریت فعالیت می‌کند و یکی از مراکز آموزشی برجسته در این زمینه محسوب می‌شود. این کالج دارای تخصص در زمینه‌های مختلف گردشگری، هتلداری، مدیریت رویدادها و برنامه‌ریزی گردشگری است و برای دانشجویان، فرصتی برای یادگیری تخصصی و عملی در این حوزه‌ها مهیا کرده است.

تحصیل در دوره آموزشی کالج ITM اتریش، فرصتی عالی برای کسب دانش در زمینه تخصصی رشته مورد نظر دانشجویان در زمینه گردشگری و مدیریت و ایجاد چشم‌انداز شغلی گسترده برای آینده آنان است. تحصیل در دوره آموزشی کالج ITM، دانشجویان را برای فعالیت حرفه‌ای موفق در صنعت گردشگری و مدیریت آموزش می‌دهد و دانشجویان می‌توانند در رشته‌های مختلف همچون مدیریت هتل و رستوران، گردشگری پایدار، مدیریت رویدادها و بسیاری از رشته‌های این حوزه به تحصیل بپردازند.

راز آسمان پایتخت

در کالج ITM برنامه دیپلم دو ساله در بخش مهمان‌داری بین‌المللی ارائه می‌شود. در این کالج عموما تدریس به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی و آلمانی انجام می‌شود و پس از آن افراد با دریافت دیپلم کالج آی‌تی‌ام و ورود به دانشگاه برای مقطع لیسانس، طی یک تا دو سال مدرک لیسانس خود را دریافت خواهند کرد.

تحصیل در اتریش-کاماپرس

مزایای تحصیل در دوره آموزشی کالج ITM اتریش

کالج آموزشی آی‌تی‌ام با همکاری صنعت گردشگری و هتلداری، بستری برای آموزش عملی دانشجویان و کسب تجربه نزدیک با صنعت گردشگری ایجاد کرده است. این ویژگی سبب شده که دانشجویان، مهارت‌های عملی و مفاهیم تجاری را در محیطی واقعی فرا گرفته و تجربه کنند.

کالج آی‌تی‌ام از فناوری‌ها و تجهیزات مدرن برای آموزش دانشجویان استفاده می‌کند و آنان می‌توانند با ابزارهای پیشرفته صنعت گردشگری به طور عملی حرفه و مهارت لازم را کسب کنند.

کالج آی‌تی‌ام از جمله موسسات آموزش عالی در حوزه گردشگری و هتلداری بوده که میزبان بسیاری از دانشجویان بین‌المللی از سراسر جهان است و همین تنوع فرهنگی سبب شده که دانشجویان با دیدگاه‌ها، فرهنگ‌ها و تجربیات مختلف در محیط تحصیلی آشنا شوند و بعدها در محیط کاری از این تجربیات استفاده کنند.

طول تحصیل در دوره آموزشی کالج ITM اتریش نسبتا کوتاه بوده و حدود 1.5 تا دو سال زمان می‌برد. دانشجویان با تحصیل در دوره آموزشی موسسه ITM در واقع به نوعی در یک دوره آموزشی شرکت می­کنند که از طریق آن می‌توانند آماده ورود به دانشگاه شوند.

هزینه تحصیل در دوره آموزشی کالج ITM اتریش

متقاضیان ثبت نام و تحصیل در دوره آموزشی کالج ITM باید برای هر ترم تحصیلی 4500 یورو و برای ثبت‌نام اصلی 750 یورو هزینه کنند.

تحصیل در اتریش-کاماپرس

مدارک لازم برای تحصیل در دوره آموزشی کالج ITM

دانشجویان برای درخواست پذیرش تحصیلی و ثبت‌نام در دوره آموزشی کالج ITM باید مدارکی همچون گواهی پایان تحصیلات متوسطه با ترجمه معتبر انگلیسی یا آلمانی، اسکن رنگی پاسپورت، شناسنامه با ترجمه معتبر انگلیسی یا آلمانی، رزومه و انگیزه‌نامه به زبان انگلیسی آماده کنند.

پس از فراهم کردن مدارک لازم، متقاضیان باید با مراجعه به وبسایت کالج آی‌تی‌ام، فرم درخواست پذیرش تحصیلی در دوره آموزشی کالج ITM را تکمیل و سپس مدارک مورد نیاز ثبت‌نام را از طریق ایمیل برای دانشگاه ارسال کنند و منتظر نتیجه بررسی درخواست خود از طریق ایمیل بمانند.

پس از بررسی مدارک توسط دانشگاه و در صورت موافقت آنها، فرد به یک مصاحبه آنلاین دعوت خواهد شد. در صورت پذیرش، فرد باید هزینه اولیه ثبت‌نام را پرداخت کند تا تاییدیه پذیرش برای او ارسال شود و بعد از دریافت تاییدیه تحصیلی می‌تواند برای اخذ ویزای تحصیلی اتریش اقدام کند.

تحصیل در اتریش-کاماپرس

اقامت پس از تحصیل در دوره آموزشی کالج ITM

دانشجویان می‌توانند پس از فارغ‌التحصیلی از کالج، برای تحصیل در مقطع لیسانس در دانشگاه‌های اتریش درخواست دهند. پس از فارغ‌التحصیلی در رشته لیسانس، افراد قادر خواهند بود به مدت یک‌سال به جست‌وجوی شغل مناسب بگردند و در صورتی که بتوانند شغل مناسب با رشته تحصیلی خود پیدا کنند، کارت اقامت اتریش را دریافت خواهند کرد. افراد با داشتن کارت اقامت اتریش می‌توانند به‌طور دائم در این کشور ساکن شوند و سپس برای اخذ تابعیت اتریش اقدام کنند. از دیگر مزایای تحصیل در دانشگاه‌های اتریش این است که به فارغ‌التحصیلان برای جست‌وجوی کار کمک می‌­شود.

تحصیل در دوره آموزشی کالج ITM با “النورا”

در صورتی که علاقه‌مند به تحصیل در دوره آموزشی کالج ITM در اتریش هستید، اما درباره روند و مراحل ارسال درخواست همچنان نیاز به کمک و مشورت دارید، می‌توانید از کارشناسان ماهر آژانس‌های مهاجرتی معتبر همچون النورا یاری بجویید. کارشناسان مجموعه النورا در کلیه مراحل درخواست برای پذیرش تحصیلی، جمع‌آوری مدارک تا زمان تکمیل فرم و ارسال درخواست در کنار شما خواهند بود.

متقاضیان تحصیل در دوره آموزشی کالج ITM می‌توانند به منظور آگاهی از خدمات بیشتر مجموعه النورا به وبسایت آن به آدرس www.elenoora.com مراجعه کنند یا از طریق تماس با شماره تلفن 02191096339 از کارشناسان این مجموعه یاری بجویند.

انتهای پیام

مرتبط با : النورا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز